Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto exporteren vanuit Texas

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Texas Boy
Amerika-expert

Auto exporteren vanuit Texas

Bericht door Texas Boy »

Hallo,

een kennis van mij wil een oude Corvette kopen in Texas en overbrengen naar Nederland. Heeft er iemand ervaring met een bedrijf die vanuit Texas (Houston) werkt?

Thanks, Hans
Speakingtongues
Amerikakenner

Wij kunnen die auto halen

Bericht door Speakingtongues »

Wij kunnen die auto halen vanuit elke stad in Amerika en zelfs Canada en naar NL laten transporteren of waar dan ook ter wereld

Vanuit Houston kunnen we het ook zeker regelen voor je voor een redelijke prijs !! :wink:

Weet dat je hier geen reclame mag maken maar wil dit toch even melden

Als dat mag ? :wink: :wink: :
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
texasdutch
Amerika-ontdekker

Bericht door texasdutch »

Ik verscheep geregeld containers naar Rotterdam vanuit Houston. Wat vaak voorkomt is dat een container half vol is. Dan kan er een auto bij voor de helft van de kosten. Normaal gaan de containers naar Damwoude, bij Dokkum. Mijn vriend daar kan ook alle douane formaliteiten regelen.

Je kan me overdag bereiken op 281-893-3600 (Houston)

Ed Smeets
Madphil
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Madphil »

texasdutch schreef:Ik verscheep geregeld containers naar Rotterdam vanuit Houston. Wat vaak voorkomt is dat een container half vol is. Dan kan er een auto bij voor de helft van de kosten. Normaal gaan de containers naar Damwoude, bij Dokkum. Mijn vriend daar kan ook alle douane formaliteiten regelen.

Je kan me overdag bereiken op 281-893-3600 (Houston)

Ed Smeets
Ed, ben aub een beetje voorzichtig met zomaar je telefoonnummer geven. Dit forum is vrij openbaar, en je weet niet welke vervelende mensen je allemaal aan de lijn kan krijgen die je vanalles willen verkopen.
texasdutch
Amerika-ontdekker

Bericht door texasdutch »

Madphil schreef:Ed, ben aub een beetje voorzichtig met zomaar je telefoonnummer geven. Dit forum is vrij openbaar, en je weet niet welke vervelende mensen je allemaal aan de lijn kan krijgen die je vanalles willen verkopen.
Dit is het telefoonnummer van mijn zaak.

Ed
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer