Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

outlet mall in San Diego

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
grensje
Amerika-ontdekker

outlet mall in San Diego

Bericht door grensje »

weet iemand ook een outlet mall in San Diego.?
wij zijn daar een paar dagen en hebben dan wel de tijd om wat te shoppen. Onze dochter van 13 wil natuurlijk wel even overal snuffelen.
Horton Plaza is er in San Diego. wat voor winkels zijn daar? alleen hele dure?
graag jullie raad.

groet anja
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

http://gothere.com/sandiego/horton/shop-on-line.htm

Er zit een Starbucks. Maar ja, die zit in de USA op elke straathoek :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
All-American Rebel
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door All-American Rebel »

Ik weet wel dat vlak naast de meest bekende grensovergang tussen San Diego en Tijuana (Mexico) de San Diego Factory Outlet ligt, met winkels als Levi's, Nike, Calvin Klein, Tommy Hilfiger etc. Dus vooral de duurdere merken...

Op deze site staat ook een kaartje:
http://entertainment.signonsandiego.com ... aces/91404
Afbeelding
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik heb er al eerder over geschreven: de Viejas Outlet. Hij ligt langs de I8, een klein half uurtje ten oosten van San Diego. Wij vonden deze outlet super mooi, erg sfeervol, goed aanbod van winkels. BIj ons staat hij in de top 3 van alle outlets die we hebben gezien, en dat zijn er nogal wat!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
helena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door helena »

Wij vonden deze outlet ook heel mooi, alle bekende merken.
Ligt op de grens met Mexico, de laatste afslag voor de grens.

Veel Mexicanen komen even de de grens over om te shoppen, ik vond deze outlet de goedkoopste in de omgeving.

http://www.lasamericas.com/

Dit is ook de plek waar je een trolley kunt nemen om de grens over te gaan, dat hebben wij overigens niet gedaan.

Veel shopplezier.

Helena
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
grensje
Amerika-ontdekker

Bericht door grensje »

dank je voor de goede tips. ik zie wel dat we heerlijk kunnen snuffelen.

groetjes anja
fcolos
Amerikakenner

Bericht door fcolos »

Er zijn 3 grote outlet malls bij ons in de buurt. 1 bij Karlsbad (1/2 uur over de 5 north, bij lego land), 1 bij Viejas indian resort (1/2 uur over de 8 east, afslag willow road), en 1 bij de grens met Mexico (5 south, de laatste US exit).
De outlet bij de grens is verreweg de grootste, en heeft de leukste winkels (vind ik). Viejas ziet er wat mooier uit, maar heeft minder leuke winkels, en het is er vaak bloedheet. Karlsbad heeft wel leuke shops, maar is een stuk kleiner. Ligt wel lekker op de route als je bijv naar LA gaat.

Ik ben overigens toevallig vandaag, na een bezoekje aan joshua tree park, bij de outlets bij Palm Springs geweest. Ook zeker een aanrader mocht je daar in de buurt komen :)
"You're drunk again."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
grensje
Amerika-ontdekker

Bericht door grensje »

in San Diego hebben we de tijd om lekker te shoppen omdat mijn lief daar ook wat dagen moet werken. dus dat komt ons het beste uit.
fcolos
Amerikakenner

Bericht door fcolos »

grensje schreef:in San Diego hebben we de tijd om lekker te shoppen omdat mijn lief daar ook wat dagen moet werken. dus dat komt ons het beste uit.
De Westfield Mall in University Town Centre (kruizing La Jolla Village Drive / Genessee) is ook een fijne om te shoppen. Deze ligt in La Jolla, een stuk dichterbij dan alle outlets, en is ook per bus te bereiken (lijn 30 volgens mij), mocht je geen auto tot je beschikking hebben.
"You're drunk again."
grensje
Amerika-ontdekker

Bericht door grensje »

thanks. we hebben wel een auto tot onze beschikking dus ik kan met mijn dochter wel er op uit. maar zo kunnen we kijken of we zin hebben om een stuk te rijden of het wat dichterbij zoeken.

groetjes anja
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

Zijn in San Diego geweest. Heel erg leuk daar. Een raad van mij Neem een tour met de trolley. Kost je 30 dollar en je kan overal op-en afstappen. Ook op Horton Plaza zet de trolley je af en je kunt er zo lang blijven als je wilt. Het is een prachtig mooi winkelcentrum met zowat alle winkels die je je kunt bedenken.
Wij zijn inderdaad ook in de Outlet bij Carlsbad geweest en die is beslist de moeite waard.
In ieder geval veel plezier (en let op je dollars). Je bent ze zo kwijt :wink:

Groetjes Marja
Fan of the U.S.A.
grensje
Amerika-ontdekker

Bericht door grensje »

leuke tip. enne... ik verwacht zowiezo dat de dollars uit de pocket vliegen.

maar nu we het toch over San Diego hebben, wat vinden jullie een leuk strand om naar toe te gaan? graag hierover jullie advies.

groetjes anja
fcolos
Amerikakenner

Bericht door fcolos »

grensje schreef:leuke tip. enne... ik verwacht zowiezo dat de dollars uit de pocket vliegen.

maar nu we het toch over San Diego hebben, wat vinden jullie een leuk strand om naar toe te gaan? graag hierover jullie advies.

groetjes anja
Mooie stranden vind ik Coronado (bij het hotel del coronado) en Black's Beach in La Jolla.
Het leukste vind ik het strand rond de Crystal Pier in Pacific Beach, en Mission Beach (drukke boardwalk, surfers, etc, echt californisch).
"You're drunk again."
grensje
Amerika-ontdekker

Bericht door grensje »

dat is leuk want we zitten met ons hotel heel dicht bij mission beach. dus makkelijk te bereiken.
ik wil inderdaad ook gaan kijken bij hotel coronado.

jij woont blijkbaar in San Diego? of studeert daar? lijkt mij prettige plek!

groet anja
fcolos
Amerikakenner

Bericht door fcolos »

grensje schreef:dat is leuk want we zitten met ons hotel heel dicht bij mission beach. dus makkelijk te bereiken.
ik wil inderdaad ook gaan kijken bij hotel coronado.

jij woont blijkbaar in San Diego? of studeert daar? lijkt mij prettige plek!

groet anja
Ik woon inderdaad in San Diego, en dat bevalt prima :)
Zolang je een auto hebt, is alles prima te doen in San Diego.
Als je naar hotel del coronado gaat, parkeer je auto dan niet op het parkeerterrein, maar 1 straat verder achter het parkeerterrein. Daar is het wel gratis, en er is altijd plek.
"You're drunk again."
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer