Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
leuk motel / hotel in Mammoth Lakes of Lee Vining gezocht
leuk motel / hotel in Mammoth Lakes of Lee Vining gezocht
Voor 22 en 23 september zoeken we een leuk hotel / motel in Mammoth Lakes CA of Lee Vining CA. Liefst kleinschalig en onder de 100 $ per nacht.
Via de zoekmachines, tripadvisor en yahoo.travel heb ik wel namen gevonden maar ik hoor graag van jullie eigen ervaringen met accommodatie in één van deze plaatsjes.
Via de zoekmachines, tripadvisor en yahoo.travel heb ik wel namen gevonden maar ik hoor graag van jullie eigen ervaringen met accommodatie in één van deze plaatsjes.
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij zaten in Mammoth Lakes in het Motel 6, heel basic maar genoeg voor 1 nacht. Uit m'n hoofd hebben we hier rond de $60 (incl. tax) voor de nacht betaald.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij kennen alleen de Motel6 in Mammoth Lakes. Is naar mijn idee het enige daar wat betaalbaar is. En Perry's Cafe aan de overkant (toch nog wel een aardig eindje lopen) is een aanrader.
Hoe het in Lee Vining zit weet ik niet, misschien even zoeken op het forum, er is wel eens over geschreven. Je zit dan wel lekker dicht bij Mono Lake, mooi voor een zonsondergang, en dicht bij Yosemite.
Marianne
Hoe het in Lee Vining zit weet ik niet, misschien even zoeken op het forum, er is wel eens over geschreven. Je zit dan wel lekker dicht bij Mono Lake, mooi voor een zonsondergang, en dicht bij Yosemite.
Marianne
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Hier nog een voorstander van Motel 6 in Mammoth Lakes (en Perry's Cafe).Martin & Marianne schreef:Wij kennen alleen de Motel6 in Mammoth Lakes. Is naar mijn idee het enige daar wat betaalbaar is. En Perry's Cafe aan de overkant (toch nog wel een aardig eindje lopen) is een aanrader.
Een prima (en betaalbaar) motel in Mammoth Lakes. Je kunt er ook nog even een wasje draaien. Ontbijt bij Perry's Cafe vond ik ook erg lekker. In 2004 heb ik hier geslapen (samen met Marjan en Jan waar ik toen een aantal dagen mee optrok).
Roland
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hier nog een voorstander van Perry's. We hebben er heerlijk gegeten, ontbijt hadden we zelf bij ons.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht