Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
America magazine van de aanbieding al ontvangen?
- totonka
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
blad amerika
Hier nog even,ik krijg geen blad meer,heb er nu twee dezelfde ontvangen begin dit jaar verder niets.
Alleen die 18 en nog wat betaald,heb zeker 20keer gebeld 8mails verstuurd.
Nooit iemand aan de lijn gehad en nooit iets op mijn mails gehoord.
Vind het jammer maar het is zo.
Ria
Alleen die 18 en nog wat betaald,heb zeker 20keer gebeld 8mails verstuurd.
Nooit iemand aan de lijn gehad en nooit iets op mijn mails gehoord.
Vind het jammer maar het is zo.
Ria
Wij mijn man en dochter zijn al veschillende keren in de usa geweest en het blijf trekken we zijn aan het sparen om over 3jaar voor zeker 5 weken te gaan.
Inmiddels ook het 2e nummer ontvangen en nog steeds niet betaald.
De twee nummers tot nu toe vind ik een beetje tegenvallen. Alleen het artikel over Washington state vond ik aardig. Had me verheugd op een artikel over de Amish, bleken het alleen foto's te zijn.
Eerlijk gezegd haal ik van dit forum (veel) meer nuttige informatie dat uit het Americamagazine. Na ontvangst van nummer drie ga ik het jaarabonnement opzeggen.
De twee nummers tot nu toe vind ik een beetje tegenvallen. Alleen het artikel over Washington state vond ik aardig. Had me verheugd op een artikel over de Amish, bleken het alleen foto's te zijn.
Eerlijk gezegd haal ik van dit forum (veel) meer nuttige informatie dat uit het Americamagazine. Na ontvangst van nummer drie ga ik het jaarabonnement opzeggen.
Dit is precies de reden dat ik me destijds niet geabonneerd heb. Ik vind het blad ook heel erg tegenvallen. Wel ben ik vorige week naar de winkel gerend om een exemplaar te kopen om een artikel te lezen waarover ik hier gelezen had.thebes schreef:De twee nummers tot nu toe vind ik een beetje tegenvallen.
Het 'artikel' over de Amish was inderdaad een dieptepunt. Alleen maar foto's en dan binnenin ook nog een keer een hele pagina de foto die ook al op de voorkant stond.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Uitgeverij dORIZON Media: http://www.dorizon.nl/rene.jager schreef:Ik heb nog steeds geen nummer 2 ontvangen. Iemand een idee waar ik dat moet melden?
Hoe kan ik een abonnement opzeggen?
Opzeggen kan telefonisch: (0251) 31 39 39, schriftelijk: postbus 135, 1900 AC Castricum of per email: klantenservice@dorizon.nl
Wat is de te hanteren opzegtermijn?
Een abonnement verloopt op het moment dat de abonnee de laatste editie van zijn of haar abonnement heeft ontvangen. Opzeggingen dienen een maand voor het verlopen opgegeven te worden oftewel een maand voor het verschijnen van de laatste editie (vierde) van het abonnement. De nota voor de daarop volgende abonnementsperiode wordt verzonden in de week na het ontvangen van de laatste editie van het abonnement.
Opzeggen kan telefonisch: (0251) 31 39 39, schriftelijk: postbus 135, 1900 AC Castricum of per email: klantenservice@dorizon.nl
Wat is de te hanteren opzegtermijn?
Een abonnement verloopt op het moment dat de abonnee de laatste editie van zijn of haar abonnement heeft ontvangen. Opzeggingen dienen een maand voor het verlopen opgegeven te worden oftewel een maand voor het verschijnen van de laatste editie (vierde) van het abonnement. De nota voor de daarop volgende abonnementsperiode wordt verzonden in de week na het ontvangen van de laatste editie van het abonnement.
16x USA / 30 staten
Inmiddels is het september, heb ik 3 nummers ontvangen dit jaar, is er nog steeds geen geld afgeschreven
en heb ik het abonnement vorige week maar opgezegd.
Ik heb gevraagd om een bevestiging van opzegging, maar ook daar wordt niet op gereageerd.
Ik vind het in ieder geval erg onduidelijk allemaal.
Je checkt iedere keer of nu eindelijk je abonnementsgeld afgeschreven is en er gebeurt maar niets.
Heel irritant.
Ben benieuwd of er bij de andere forumleden al enige beweging in zit.
en heb ik het abonnement vorige week maar opgezegd.
Ik heb gevraagd om een bevestiging van opzegging, maar ook daar wordt niet op gereageerd.
Ik vind het in ieder geval erg onduidelijk allemaal.
Je checkt iedere keer of nu eindelijk je abonnementsgeld afgeschreven is en er gebeurt maar niets.
Heel irritant.
Ben benieuwd of er bij de andere forumleden al enige beweging in zit.
16x USA / 30 staten
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
2de nummer deze week ontvangen, geen geld afgeschreven.
Zolang het gratis opgestuurd word zeg ik helemaal niks op.....dat irriteert me absoluut niet.
Het blad zelf is best leuk, maar niet echt heel erg informatief, het merendeel van de artikelen zou door forumleden hier beter geschreven worden.
Maar gegeven paarden worden hier niet in de bek gekeken.
Zolang het gratis opgestuurd word zeg ik helemaal niks op.....dat irriteert me absoluut niet.

Het blad zelf is best leuk, maar niet echt heel erg informatief, het merendeel van de artikelen zou door forumleden hier beter geschreven worden.
Hoi Bianca,
Ik vond dit bij de FAQ's op hun website:
http://www.americamagazine.nl/index.htm
Waar kan ik AmericA Magazine kopen?
AmericA is verkrijgbaar in de kiosk en andere tijdschriftverkopende winkels zoals Bruna, AKO en V&D.
gr
Carin
AmericA is verkrijgbaar in de kiosk en andere tijdschriftverkopende winkels zoals Bruna, AKO en V&D.
gr
Carin
Huhpyca schreef:Hoi Bianca,
gr
Carin

- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Dat heb ik ook ergens gevraagd in maart (zie laatste bericht op de 1e pagina van dit topic)pyca schreef:Huhpyca schreef:Hoi Bianca,
gr
CarinIk dacht dat Jerbia hier net vroeg of dit blad ook in de winkel te koop was?

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hier precies hetzelfde. Van de week het blad weer ontvangen, maar er is nog nooit iets bij mij afgeschreven......Pete.Z schreef:2de nummer deze week ontvangen, geen geld afgeschreven.
Zolang het gratis opgestuurd word zeg ik helemaal niks op.....dat irriteert me absoluut niet.![]()

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen: