Mijn vriend moet eind augustus voor zijn werk aan tijd aan de slag in North Carolina in Thomasville.
Gezien zijn vliegtuigtickets en zijn reispas enzo door zijn werk betaald worden leek het ons dé gelegenheid om voor die periode dat ie er moet werken een reis te maken in Amerika. Dat maakt de reis een stuk betaalbaarder.
We zijn nog nooit in Amerika geweest.
Onze planning is dus ook nog volledig blanco.
We hebben wel al een vaag idee. Gezien we iets meer dan 20 dagen gaan is het wellicht aan te raden om enkel langs de Oostkust te blijven denk ik. Ik heb geen idee van het aantal kilometer, maar wellicht bijna onoverbrugbaar op zo'n korte periode.
We gaan met een auto rondreizen en wat betreft overnachten wellicht vooral kamperen en in motels.
Over locaties hebben we dus ook nog geen idee.
We willen zeker New York gezien hebben en richting Canada ook de Niagarawatervallen. ik hoop dat ze zo mooi zijn als iedereen beweert...
Zo zie je, een heel erg leeg verlanglijstje nog, dus mensen het ons willen helpen vullen doe maar op. We willen gewoon een mooie mix van natuur, steden, cultuur,uitgaansleven,... om minimum 3 weken te vullen.
groetjes
fladder!