Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips en Tax in Amerika?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

Hallo
Nu jullie het toch over kortingen hebben. Bij het boeken van een hotels kreeg ik nog al eens korting. Bij het narekenen bleek het kortingsbedrag precies even groot te zijn als de tax. Ik moet dan even aan zwart betalen.???
Harm
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

Hoi Harm. Ik dacht dat in Holland de man altijd de baas is en niet de vrouw. Nog weer eens iets geleerd. Daar is geen sales tax in Oregon en ik heb the same feelings als jij als ik naar Caifornia ga. De mensen in Washington rijden vaak naar Oregon om goederen te kopen . By the way I am the boss when my wife is not at home and I can do the dishes anytime I want to. Groetjes
Sanny Rocks
Amerikafan

Bericht door Sanny Rocks »

Hoi Petra

Hartelijk dank voor je advies.

Nu weet ik zo ongeveer wanneer je nou fooi moet geven.

En met dat tax enzo...... Dat laat ik maar zoals het is. op een gegeven moment heb je het denk ik wel door.

Groetjes
EnjoyingTheAmericanLife
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Tips en tax

Bericht door EnjoyingTheAmericanLife »

Zelf geef ik 20% fooi, geloof ik. Dat is mij verteld dat dat normaal is. Aan de tax moet ik nog even wennen, en vergeet soms dat die erbij zit.

Marianke
Aim at heaven and you will get earth thrown in. Aim at earth and you get neither.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer