Hallo allemaal,
Ik ben afgelopen jaar in de States geweest en een rondreis gemaakt door Californie(met de auto).
Dit is me goed bevallen.
Maar nu vroeg ik me af of een autorit van de Oost-kust naar de West-kust ook te doen is en of het de moeite waard is????
Wiseguy schreef:Hallo allemaal,
Ik ben afgelopen jaar in de States geweest en een rondreis gemaakt door Californie(met de auto).
Dit is me goed bevallen.
Maar nu vroeg ik me af of een autorit van de Oost-kust naar de West-kust ook te doen is en of het de moeite waard is????
Kan iemand me hier wat info over geven?
BVD
Wij hebben dat vorig jaar gedaan..Van NY naar LA! 10.500km in 4 weken!
Wél te doen, ook een geweldige belevenis, maar het is soms wél een dagje in de auto doorbrengen, dus zorg in ieder geval voor een ruime, comfortabele auto met voldoende vermogen!
Ik ben van Miami naar San Francisco gereden. 3 weken overgedaan. Achteraf had ik bepaalde stukken beter kunnen vliegen, maar al met al een super reis. Juist door de verschillende landschappen.
Wel behoorlijke stukken moeten rijden en soms een beetje teveel van het goeie. Ik ga nu in mei weer een stuk rijden, maar neem nu wel een kortere route en meer tijd.
succes Jeannine
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.