Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Coast to coast by car?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Wiseguy
Amerika-newbie

Coast to coast by car?

Bericht door Wiseguy »

Hallo allemaal,
Ik ben afgelopen jaar in de States geweest en een rondreis gemaakt door Californie(met de auto).
Dit is me goed bevallen. :D
Maar nu vroeg ik me af of een autorit van de Oost-kust naar de West-kust ook te doen is en of het de moeite waard is???? :?

Kan iemand me hier wat info over geven?
BVD
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Hoi Wiseguy,

kijk eens hier http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=1159
en hier http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=1141

en misschien is er op dit forum door middel van de zoekfunctie nog wel meer over te vinden.

Marco.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Truckman
Amerikafan

Re: Coast to coast by car?

Bericht door Truckman »

Wiseguy schreef:Hallo allemaal,
Ik ben afgelopen jaar in de States geweest en een rondreis gemaakt door Californie(met de auto).
Dit is me goed bevallen. :D
Maar nu vroeg ik me af of een autorit van de Oost-kust naar de West-kust ook te doen is en of het de moeite waard is???? :?

Kan iemand me hier wat info over geven?
BVD
Wij hebben dat vorig jaar gedaan..Van NY naar LA! 10.500km in 4 weken!
Wél te doen, ook een geweldige belevenis, maar het is soms wél een dagje in de auto doorbrengen, dus zorg in ieder geval voor een ruime, comfortabele auto met voldoende vermogen!
4me
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door 4me »

Ik ben van Miami naar San Francisco gereden. 3 weken overgedaan. Achteraf had ik bepaalde stukken beter kunnen vliegen, maar al met al een super reis. Juist door de verschillende landschappen.
Wel behoorlijke stukken moeten rijden en soms een beetje teveel van het goeie. Ik ga nu in mei weer een stuk rijden, maar neem nu wel een kortere route en meer tijd.
succes Jeannine :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer