kreuknie schreef:Zou het dan misschien aan de schrijfwijze van het adres liggen?
Weet je toevallig nog hoe je dat hebt ingevuld?
Ik heb het adres met kleine letters ingevuld en de rest weet ik eigenlijk niet meer, totaal geen problemen mee gehad.
Als het echt niet lukt kan je ze wel een mailtje sturen, dan krijg je dezelfde dag een mail terug en dan kunnen ze je eventueel bellen.
Ik had wat problemen met de website, die kreeg ik niet te pakken dus gemaild en kreeg dit terug:
-------------------------------------------------------------------------------------
We are currently selling tickets through July 15th. I would be more then happy to assist you in your booking. Please forward me your contact information and the best time to ring you back or you can forward me your details via email and I am able to place your order that way as well.
· Name
· Phone number
· Date of travel
Number of passengers (adults/juniors /seniors/children)
Please DO NOT forward me your credit card details in the body of this email. Please provide those details ONLY in the note pad doc I am sending with this email.
I look forward to your reply. In the meantime have a great day and thank you for traveling with us.
Best regards,
Gary
Gary Harrell
Central Reservations Agent
Alcatraz Cruises, LLC
Pier 33, Hornblower Alcatraz Landing
San Francisco, California 94133
(415) 981-ROCK [415.981.7625]
(International callers: 00.1.415.981.7625)
http://www.alcatrazcruises.com
------------------------------------------------------------------------------
Maar na een paar uur deed de site het weer dus was niet meer nodig.
info@alcatrazcruises.com
succes,
Paula