We vertrekken vanaf Dusseldorf naar Miami op 28 april en komen 17 mei vanaf Fort Myers terug.
Het echte aftellen kan beginnen.

Ach 329 dagen is toch zo voorbijTinkerbell schreef:We hebben net de vlucht voor onze vakantie volgend jaar geboekt.
We vertrekken vanaf Dusseldorf naar Miami op 28 april en komen 17 mei vanaf Fort Myers terug.
Het echte aftellen kan beginnen.![]()
Ik heb gebeld en geboekt bij LTU.Ceetje schreef:hoi Tinkerbell, mag ik vragen hoe en waar je geboekt hebt? Ik kan nu voor de data die wij weg willen volgend jaar (26 april t/m 11 mei) nog helemaal niet terecht op de welbekende sites? Ik dacht ook dat je ticket 300 dagen van te voren kon boeken. Blijkbaar niet.
Ah op die fiets ..... Düsseldorf is voor ons geen optie. Dank je voor je antwoord.Tinkerbell schreef:Ik heb gebeld en geboekt bij LTU.Ceetje schreef:hoi Tinkerbell, mag ik vragen hoe en waar je geboekt hebt? Ik kan nu voor de data die wij weg willen volgend jaar (26 april t/m 11 mei) nog helemaal niet terecht op de welbekende sites? Ik dacht ook dat je ticket 300 dagen van te voren kon boeken. Blijkbaar niet.
De vluchten zin vrij gegeven tot 1 mei.
De heenvlucht is geboekt en voor de terugvlucht staan we automatisch in het systeem.
Moet er wel gelijk bijzeggen dat wij vlak bij Dusseldorf wonen en in geval nood leggen we ons schip in Dusseldorf neer.
Schiphol is voor ons geen optie meer.
Vorig jaar om 6.00 uur vertrokken in Maasbracht en we stonden om half twaalf nog voor Utrecht met buikpijn van de zenuwen.