Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Denny's
The moon over my hammies... alleen de naam al maakt me vrolijk!
Zeker als het ook nog voor mijn neusje staat ... JAMMIE
Zeker als het ook nog voor mijn neusje staat ... JAMMIE
1999: Florida
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zal er rekening mee houden als we onze volgende vakantie uitstippelen! Op de een of andere manier hebben we er nog nooit eentje gezien. Net als de IHOP, daar hebben we vorig jaar voor het eerst ontbeten.Coyote schreef:Marianne toch!Martin & Marianne schreef:Wij hebben nog nooit bij Denny's ontbeten!![]()
Moeten jullie bij een volgend bezoek aan Amerika echt eens doen. Het is is mijn favoriet nog altijd voor een ontbijt.
Roland
Marianne
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hi, dat laatste kan ik me bijna niet voorstellen! Je valt er bijna over op heel veel plekken!Martin & Marianne schreef:Ik zal er rekening mee houden als we onze volgende vakantie uitstippelen! Op de een of andere manier hebben we er nog nooit eentje gezien. Net als de IHOP, daar hebben we vorig jaar voor het eerst ontbeten.Coyote schreef: Marianne toch!![]()
Moeten jullie bij een volgend bezoek aan Amerika echt eens doen. Het is is mijn favoriet nog altijd voor een ontbijt.
Roland
Marianne
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Ik dacht eerst ook hoe kun je nou nooit een Denny's zien. Maar tot voor enkele jaren terug kenden Marjan en Jan ook geen Starbucks. Hadden ze ook nog nooit van gehoord totdat ik ze erover vertelde. Nu kennen ze het en zien ze het overal. Als je een keten niet van naam kent, let je er natuurlijk ook niet op. Misschien kenden Martin en Marianne het nog niet?nieuwenoord schreef:Hi, dat laatste kan ik me bijna niet voorstellen! Je valt er bijna over op heel veel plekken!
Had ik destijds ook met Cracker Barrel. Tot het moment iemand mij erover vertelde, "zag" ik ze ook nooit. En hetzelfde met een "Smoothie". Kende ik ook niet totdat Marloes het mij vertelde. Sindsdien lette ik erop en je kunt dat werkelijk overal kopen.
Roland
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Toch kwamen wij ook niet vaak een Denny's tegen. Volgens mij hebben wij bij deze keten alleen tijdens onze eerste reis in 2000 twee keer 's avonds gegeten en daarna nooit weer. Niet omdat het eten ons niet aan zou staan, maar omdat wij of het restaurant niet tegenkwamen, of omdat wij op dat moment liever ergens anders gingen eten.nieuwenoord schreef:Hi, dat laatste kan ik me bijna niet voorstellen! Je valt er bijna over op heel veel plekken!Martin & Marianne schreef: Ik zal er rekening mee houden als we onze volgende vakantie uitstippelen! Op de een of andere manier hebben we er nog nooit eentje gezien. Net als de IHOP, daar hebben we vorig jaar voor het eerst ontbeten.
Marianne
Zo zit er volgens mij ook één in Moab, maar daar gingen wij liever bij één van de twee brouwerijen eten. Dit als voorbeeld.
Ook voor zo'n groot ontbijt is dat niets voor ons. Wij zijn allebei kleine eters. Zo herinner ik mij nog zo'n heerlijk ontbijtbuffet in Las Vegas. Daar lekker de tijd voor genomen, goed gegeten en ik heb daar de hele dag last van gehad (maagpijn, opgeblazen gevoel).
Vaak hebben wij een h(m)otel gehad met een ontbijt en zo niet, dan hebben wij altijd fruit, yoghurtjes en corn flakes bij ons en gebruiken dat als ontbijtje op de kamer met een kop thee of koffie. In Chama, NM hebben wij wel een ontbijt buiten de deur gedaan evenals een keer in Moab, UT.
In een IHOP ben ik ook nog nooit geweest. Toen wij er eens één tegenkwamen, was het op een tijdstip, dat wij nog niet aan eten dachten.
Maar misschien komt het er tijdens de komende reis eens van.
Zo kwam ik op het forum ook eens tegen, dat zo'n groot ontbijt bij Denny's ook te gebruiken is door twee personen. Dat zou ook nog een optie zijn voor ons, want Rina houdt dan wel van de eieren en het spek en dan neem ik de pannenkoeken.
-
Renatesieb
- Amerika-ontdekker
Wij hebben verschillende ontbijtketens geprobeerd (want na 2 x het buffet van Best Western of Super 8 te hebben gehad, heb je daar echt geen zin meer in) Maar wij kwamen ook echt tot de conclusie dat Denny's voor ons de beste was!!
Nee grapje, wij zijn ook niet van de pancakes...... maar die zaten inderdaad wel bij het Lumberjack-maaltje. Het gaat met mam met name om eieren-spek en Hash-browns. Mij moet je niet zo'n vette zware maaltijd laten eten smorgens. Alleen een sandwich is voldoende.... en dan zonder friet of gebakken uienringen.......De serveerster snapte er geen pannekoek van!!
Nee grapje, wij zijn ook niet van de pancakes...... maar die zaten inderdaad wel bij het Lumberjack-maaltje. Het gaat met mam met name om eieren-spek en Hash-browns. Mij moet je niet zo'n vette zware maaltijd laten eten smorgens. Alleen een sandwich is voldoende.... en dan zonder friet of gebakken uienringen.......De serveerster snapte er geen pannekoek van!!
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Daar zat ik al te denken toen ik je berichtje hierboven las. Gewoon een ontbijt delen.markro schreef:Zo kwam ik op het forum ook eens tegen, dat zo'n groot ontbijt bij Denny's ook te gebruiken is door twee personen. Dat zou ook nog een optie zijn voor ons, want Rina houdt dan wel van de eieren en het spek en dan neem ik de pannenkoeken.
Overigens kun je je ontbijt nemen zoals jij wilt. Dus als je niet een keuze kunt maken van de menukaart, stel je 'm zelf samen. Echter, de menu-specials zijn in de regel niet zo duur zodat je dan inderdaad beter zo'n menu kunt delen met z'n tweeën als jullie niet zulke grote eters zijn.
Roland
-
Chi Sin X
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij hebben er ook een paar keer ontbeten, en hun ontbijt is best goed. Maar het is gewoon wel echt te veel en eet er dan ook te veel. En ik zou best wat kunnen laten liggen enzo, maar dat ligt niet in mijn aard
.
Dus in het algemeen proberen we zelf ons ontbijt te maken (wat broodjes met beleg of zo), en om de paar dagen om de sleur te doorbreken gaan we uit ontbijten.
Dus in het algemeen proberen we zelf ons ontbijt te maken (wat broodjes met beleg of zo), en om de paar dagen om de sleur te doorbreken gaan we uit ontbijten.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Klopt, voor de avond deden we dat wel. Maar als lunch een ontbijtje bij Denny's is best lekker. En ik ben het met Roland eens: je bestelt gewoon en wat je niet wilt, laat je liggen. De Mega French Toast ontbijten kosten 4,99 dit jaar, omdat ze nieuw zijn. Daar kan je geen 'losse' onderdelen voor gaan bestellen.Zo zit er volgens mij ook één in Moab, maar daar gingen wij liever bij één van de twee brouwerijen eten. Dit als voorbeeld.
Ik ben absoluut niet gek van pancakes, die laat ik dus gewoon achterwege. French Toast is mijn favoriet, maar de hashbrowns eet ik er dan bijvoorbeeld gewoon niet bij, dat is me veel te veel. Ook het ei laat ik soms liggen.
Delen is ook geen enkel probleem. Wij hebben dat ook weleens gedaan. Als ontbijt ga ik nog steeds voor een yoghurtje in de camper
- GPJ73
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ken het gevoelChi Sin X schreef:Wij hebben er ook een paar keer ontbeten, en hun ontbijt is best goed. Maar het is gewoon wel echt te veel en eet er dan ook te veel. En ik zou best wat kunnen laten liggen enzo, maar dat ligt niet in mijn aard.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Teveel eet ik tegenwoordig niet meer zo snel.GPJ73 schreef:Ken het gevoeleet er echt te snel te veel
.
Ik vind het reuze handig zulke ontbijts, zeker als je wat hikes gaat doen of een lange rit voor de boeg hebt. Ik eet ook niet elke dag bij een Denny's of IHOP, tegenwoordig zie je bij ketens als Days Inn of Super 8 steeds vaker dat je je eigen wafels kunt bakken. Ook best lekker 's ochtends.
Roland
-
Renatesieb
- Amerika-ontdekker
Bah..... meen je dat....... Wij hebben 2 keer ontbeten bij Super 8 en toen hadden we het echt helemaal gehad daarmee.
Wat een gore zooi allemaal.
Sowieso begint het al met tempex bordjes, bekers en bestek.....
Je kunt inderdaad wafels bakken maar dat die lekker zijn...... NOT.
Beetje melk met cornflakes en als je geluk hebt waar vers fruit en dan ben ik al helemaal uitgegeten bij Super 8.
Dat doen wij dus echt nooit meer....... hoogstens een vies kopje koffie om wakker te worden.
Beetje melk met cornflakes en als je geluk hebt waar vers fruit en dan ben ik al helemaal uitgegeten bij Super 8.
Dat doen wij dus echt nooit meer....... hoogstens een vies kopje koffie om wakker te worden.
-
Manonneke
Ach die ontbijtjes in de motels moet je inderdaad niet teveel bij voorstellen! Maar ik vind het wel altijd lekker om even "iets" in je maag te hebben! Ik toast altijd wat brood met wat jam en neem altijd wat van die zoete broodjes mee voor onderweg. Ook een appeltje en een banaantje gaan altijd mee.
Je "krijgt" het er maar bij zullen we maar zeggen.
Het beste motelontbijt heb ik trouwens in Page bij Quality Inn gegeten. Daar was het echt superuitgebreid! Warm en koude eiergerechten, veel soorten fruit en brood, sapjes en zelf hartig beleg!
Dus voor diegene die er nog naar toe gaan: Ga hier zeker ontbijten!
Manon
Je "krijgt" het er maar bij zullen we maar zeggen.
Het beste motelontbijt heb ik trouwens in Page bij Quality Inn gegeten. Daar was het echt superuitgebreid! Warm en koude eiergerechten, veel soorten fruit en brood, sapjes en zelf hartig beleg!
Dus voor diegene die er nog naar toe gaan: Ga hier zeker ontbijten!
Manon
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Renatesieb schreef:Bah..... meen je dat....... Wij hebben 2 keer ontbeten bij Super 8 en toen hadden we het echt helemaal gehad daarmee.
Echt, je kunt heus wel wat maken van die ontbijten in de motels. Kwestie van smaak denk ik.
Maar laten we niet
Roland
Mmmmm, breakfast at Denny's!
Wij kennen Denny's uit Florida, die waren daar talrijker dan in het Zuid-Westen.
We ontbijten er echter niet meer dan 2 á 3 keer per vakantie. Van zo'n groot en calorierijk ontbijt word ik nl. erg loom. En dan nemen wij nog niet eens de grootste porties! We zagen er Amerikanen die de 3dubbele porties namen (3 eieren, 3 worstjes, 3 French toast etc), begeleid door een extra portie hashbrowns mét kaas en een XL-milkshake. Ik geloof dat ik van zo'n hoeveelheid voer een beetje onpasselijk zou worden....
Ook zagen we er een latino die een half flesje tabasco over zijn fried eggs leegschudde.
Wij kennen Denny's uit Florida, die waren daar talrijker dan in het Zuid-Westen.
We ontbijten er echter niet meer dan 2 á 3 keer per vakantie. Van zo'n groot en calorierijk ontbijt word ik nl. erg loom. En dan nemen wij nog niet eens de grootste porties! We zagen er Amerikanen die de 3dubbele porties namen (3 eieren, 3 worstjes, 3 French toast etc), begeleid door een extra portie hashbrowns mét kaas en een XL-milkshake. Ik geloof dat ik van zo'n hoeveelheid voer een beetje onpasselijk zou worden....
Ook zagen we er een latino die een half flesje tabasco over zijn fried eggs leegschudde.
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
wij hebben zojuist voor onze laatste overnachting de Travelodge bij LAX geboekt (die er voor een motel bij een vliegveld bijzonder goed en tropisch uitziet), en ik las dat zij een Denny's "on the premises" hebben.
Dus we zijn iig onze laatste ochtend verzekerd van een Denny's ontbijt...ben wel benieuwd na al het enthousiasme hier
Dus we zijn iig onze laatste ochtend verzekerd van een Denny's ontbijt...ben wel benieuwd na al het enthousiasme hier
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
In Florida (in '99) hadden ze toast van cinnamon bread. Dat was zóóó lekker. Daarna jammer genoeg nergens meer tegengekomenCoyote schreef:De French Toast is overigens niet aan mij besteed, veel te week en te machtig. Geef mij maar White Toast, heerlijk met scrambled eggs, bacon of sausages. Water loopt me al in de mond als ik eraan denk...![]()
![]()
Roland
In 2006 ook nog :dance: (misschien staatgebonden?)thebes schreef:
In Florida (in '99) hadden ze toast van cinnamon bread.
Paula
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016