Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat betekent 'characters welcome'?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
helena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Wat betekent 'characters welcome'?

Bericht door helena »

Zojuist terug van vakantie, het viel mij op dat bij nagenoeg alle series op de TV de kreet 'characters welcome' wordt vermeld. Ik heb het aan een aantal Amerikanen gevraagd, vanmorgen nog aan de stewardess van United, maar niemand wist het.
Wie weet wat het betekent?
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

'characters welcome' is de slogan die USA Network gebruikt. Dit zeggen ze daarover:

The slogan incorporates the use of television spots featuring USA original characters interacting with each other or the world (with humorous effect)
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Ik snap er de ballen van :roll:
- Mike
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Ach, USANetworks wil er alleen maar op wijzen dat zij HEEL anders zijn dan 'gewone' tv netwerken.

Geen gezeur over 'beroemdheden' alleen series over/met echte en onechte 'karakters' (in de Bordewijkse zin dan). Dus WEL Law & Order SVU, maar GEEN Entertainment Tonight, met adembenemende (en naar adem happende) verslagen van wat een beroemdheid nu wel weer gedaan/gezegd heeft.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer