Silent Dream schreef:Ik zelf zit ook maar één dagje in Vegas. Ik wil echt teveel zien en doen daar. Daarom toch even wat vragen:
Waar zit de Stratosphere Tower? Is die makkelijk te bereiken? Na het zien van een documentaire op Discovery jaren geleden riep ik tegen mijn moeder: 'Als ik ooit in Las Vegas kom, ga ik in die achtbaan'. Nu moet ik dat natuurlijk ook waar gaan maken.
Stratosphere zit helemaal bovenaan de strip om het zo maar te zeggen. Stratosphere is het eerste hotel aan de strip dan en Mandalay Bay het laatste. Vanaf Stratosphere is het prima te lopen naar Ventian/Bellagio enz.
Over die achtbaan... die is niet meer... die hebben ze van de toren gehaald, er zijn nog wel diverse andere attracties op de toren zelf. Wil je achtbaan in Las-Vegas, kan die van New-York New-York van harte aanbevelen vond hem veel en veel spectaculairder als het rondjes draaien op de Stratosphere.
Martin & Marianne schreef:Hierzie je een plattegrond van de Strip. Je ziet dat de Stratosphere helemaal aan het eind ligt. Je kunt het beste eerst met de auto of met de bus of monorail naar een centraler gelegen punt gaan en vandaaruit wat hotels bekijken.
Ik geloof dat de M&M bij MGM in de buurt ligt, maar misschien dat iemand anders dat beter weet.
Marianne
M&M world ligt idd naast het MGM - Grand. (tegenover New-York New-York)
Silent Dream schreef:Ik zelf zit ook maar één dagje in Vegas. Ik wil echt teveel zien en doen daar. Daarom toch even wat vragen:
Waar zit de Stratosphere Tower? Is die makkelijk te bereiken? Na het zien van een documentaire op Discovery jaren geleden riep ik tegen mijn moeder: 'Als ik ooit in Las Vegas kom, ga ik in die achtbaan'. Nu moet ik dat natuurlijk ook waar gaan maken.
Over die achtbaan... die is niet meer... die hebben ze van de toren gehaald, er zijn nog wel diverse andere attracties op de toren zelf. Wil je achtbaan in Las-Vegas, kan die van New-York New-York van harte aanbevelen vond hem veel en veel spectaculairder als het rondjes draaien op de Stratosphere.
Dat viel mij ook tegen toen ik er vorig jaar september was. In elke televisieserie van Las Vegas, zie je hem telkens in beeld verschijnen. Hier kan je zien welke attracties er nu zijn. Maar op die hoogte is elke attractie eigenlijk best wel heftig.
Ik vond dus die achtbaan van Ny nY niet veel aan , hij schokte enorm .
Ik zou zeggen ga voor de speed in het sahara hotel die is pas super!
En de bigshot op de stratophere tower:)
M&M ligt inderdaad vlak langs MGM, als je overnacht in Luxor is dit goed te doen. Echter de Stratosphere Tower ligt aan de uiterste kant van de strip, dit ligt veel dichter bij downtown (oude gedeelte).
dan neem je de deuce! bus die daar rijd he!
Zie je gelijk de hele strip een beetje.
probeer boven in te zitten en vooraan dan kun je mooi kijken en evt foto's maken:)
gr maris
Ik heb een lange wandeling gemaakt van ons hotel de richting van de Venetian over de strip. We hadden een paar uur de tijd en lekker rustig rondgekeken.
Nou ik heb gekeken hoor en super foto's zeg!!
Krijg dus echt weer gelijk heimwee naar vegas en idd What happend in vegas stays in vegas! ( zie je overal staan op t-shirts haha).
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.