Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
wat mag je (niet) meebrengen uit USA?
wat mag je (niet) meebrengen uit USA?
Volgende week vertrekken wij (eindelijk...)
nu vroeg ik mij nog af welke beperkingen er zijn op de invoer van goederen. Ik dacht wat Californische wijn en eventueel een flesje tequila mee te brengen. Als ik dit echter op de luchthaven moet afgeven heeft het natuurlijk geen zin de koffers hiermee te vullen...
nu vroeg ik mij nog af welke beperkingen er zijn op de invoer van goederen. Ik dacht wat Californische wijn en eventueel een flesje tequila mee te brengen. Als ik dit echter op de luchthaven moet afgeven heeft het natuurlijk geen zin de koffers hiermee te vullen...
Douane.nl200 sigaretten óf 250 gram tabak (shag of pijptabak) óf 100 cigarillo's óf 50 sigaren;
1 liter sterke drank óf 2 liter mousserende wijn óf likeurwijn zoals sherry of port;
2 liter niet-mousserende wijn;
50 gram parfum en 0,25 liter eau de toilette;
500 gram koffie óf 200 gram koffie-extracten óf koffie-essences;
100 gram thee óf 40 gram thee-extracten óf thee-essences.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Toen we in SF waren vroeg een local ons van waar wij kwamen. Ik zei; uit België. Zijn antwoord was schitterend.Dit neem je ook niet mee uit Amerika, maar dat voer je in, Nederlands export no. 1![]()
Belgium, man, That's near Holland, man. That's near the paradise, man!
The paradise, man... :hilarious:
groetjes, Jonas
Jonas schreef:Toen we in SF waren vroeg een local ons van waar wij kwamen. Ik zei; uit België. Zijn antwoord was schitterend.Dit neem je ook niet mee uit Amerika, maar dat voer je in, Nederlands export no. 1![]()
Belgium, man, That's near Holland, man. That's near the paradise, man!
The paradise, man... :hilarious:
Volgens mij denken ze dat we allemaal aan de drugs zitten hier
Weblog: http://weworldwide.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
José Huntjens
- Amerika-ontdekker