Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
sportwedstrijden bijwonen
Nu kan ik niet voor de Mets spreken omdat ik daar nog niet geweest ben, maar in de stadions waar ik wel ben geweest was een videocamera (voor eigen gebruik, dus geen professionele) gewoon toegestaan.Bollin schreef:ik heb nog een vraagje ivm het bijwonen van een baseballwedstrijd.
Op 1 juni gaan we kijken naar de New York Mets tegen de Arizone Diamondbacks,... popel popel,... is het toegelaten om een videocamera mee te nemen in het stadion en te filmen of is dit verboden?
http://community.webshots.com/user/ikkedus2" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
En dan ga ik 'ikkedus' even tegenspreken... hihi.... maar de wedstrijden die ik heb bijgewoond was het allemaal verboden (vrij lange lijst van stadions). Ik had op een gegeven moment een Canon Epoca, die leek een beetje op een videocamera, en er zat een stofje op de lens aan de binnenkant, en ik zat wat lang door de camera te kijken (draaiend naar het licht enzo). Had ik ineens twee man security met boze gezichten naast me staan.... gloep....Bollin schreef:ik heb nog een vraagje ivm het bijwonen van een baseballwedstrijd.
Op 1 juni gaan we kijken naar de New York Mets tegen de Arizone Diamondbacks,... popel popel,... is het toegelaten om een videocamera mee te nemen in het stadion en te filmen of is dit verboden?

Ik had het ook over stadions die IK bezocht heb. Over andere stadions weet ik het niet.BuckeyeRed schreef:En dan ga ik 'ikkedus' even tegenspreken... hihi.... maar de wedstrijden die ik heb bijgewoond was het allemaal verboden (vrij lange lijst van stadions). Ik had op een gegeven moment een Canon Epoca, die leek een beetje op een videocamera, en er zat een stofje op de lens aan de binnenkant, en ik zat wat lang door de camera te kijken (draaiend naar het licht enzo). Had ik ineens twee man security met boze gezichten naast me staan.... gloep....Bollin schreef:ik heb nog een vraagje ivm het bijwonen van een baseballwedstrijd.
Op 1 juni gaan we kijken naar de New York Mets tegen de Arizone Diamondbacks,... popel popel,... is het toegelaten om een videocamera mee te nemen in het stadion en te filmen of is dit verboden?Nadat ik had laten zien dat het een fotocamera was, was het allemaal in orde. Overigens kan je het gewoon bij het ingaan van het stadion even vragen, als het niet mag laat je hem gewoon in je tas, daar doen ze hier niet moeilijk over.
Dit staat bijvoorbeeld op de websites van stadions die ik vorig jaar heb bezocht.
Dodgers:
en de San Diego Padres:Cameras and video cameras
Still and video cameras are permitted in the stadium provided that they are for personal use only. Fans may not block aisles or obstruct the view of others. No tripods or monopods are permitted.
CAMERAS AND CAMCORDERS
Guests are welcome to bring still cameras and video cameras into PETCO Park for personal use. Guests are asked to avoid obstructing the views of others by standing in aisles when using video equipment, tri-pods, or monopods. Video and photography of PETCO Park or Padres players cannot be used commercially without written permission from the San Diego Padres.
The Padres reserve the right to request that guests discontinue filming or taking pictures on ballpark property.
http://community.webshots.com/user/ikkedus2" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
-
- Amerika-expert
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2144 Weergaves