Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
lee vinging
lee vinging
wie weet waar wij kunnen overnachten en waar het ook goed en netjes is
grag zouden wij willen overnachten in lee vining omdat wij uit yosemite komen en de dag erna graag naar bodie/mono lake en dan richting death valley gaan
grag zouden wij willen overnachten in lee vining omdat wij uit yosemite komen en de dag erna graag naar bodie/mono lake en dan richting death valley gaan
-
Renatesieb
- Amerika-ontdekker
Lake View Lodge
Wij hebben in September 2006 ook in Lake View Lodge overnacht.
En dit was verder een prima uitvalsbasis. Niet allen voor Mono Lake maar met name voor de Tioga Pass.
Lake View Lodge ligt in het kleine dorpje Lee Vining en erg ligt een restaurant langs. Vriendelijke bediening maar geen culinair hoogstandje (hahahaha maar dat is in the USA wel vaker ver te zoeken)
En dit was verder een prima uitvalsbasis. Niet allen voor Mono Lake maar met name voor de Tioga Pass.
Lake View Lodge ligt in het kleine dorpje Lee Vining en erg ligt een restaurant langs. Vriendelijke bediening maar geen culinair hoogstandje (hahahaha maar dat is in the USA wel vaker ver te zoeken)
lee vining
bedankt voor de tips
Wij hebben afgelopen september in El Mono motel geslapen. We hadden een prachtige kamer en een uitzicht richting Mono Lake.
Er is 's avonds niks te doen maar dat vonden wij wel zo leuk. Wij hebben 2 uur lang op de schommelstoel op de veranda van ons motelletje heerlijk zitten genieten met een koud drankje in de hand. Ook de geur van de kaneelbroodjes die daar werden gebakken vergeten wij voorlopig niet meer.
Kortom echt een aanrader, ook omdat vanuit hier makkelijk naar Bodie Ghost town en Mono lake kunt.
Er is 's avonds niks te doen maar dat vonden wij wel zo leuk. Wij hebben 2 uur lang op de schommelstoel op de veranda van ons motelletje heerlijk zitten genieten met een koud drankje in de hand. Ook de geur van de kaneelbroodjes die daar werden gebakken vergeten wij voorlopig niet meer.
Kortom echt een aanrader, ook omdat vanuit hier makkelijk naar Bodie Ghost town en Mono lake kunt.
lee vining
hoe weet ik hoeveel de prijs is voor 16/06/07 voor een nacht en hebben ze daar ook familie kamers wij zijn met 4 volwasen
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: lee vining
Je kunt veel vinden via Google: gewoon de naam van het motel en de plaats invullen.joske schreef:hoe weet ik hoeveel de prijs is voor 16/06/07 voor een nacht en hebben ze daar ook familie kamers wij zijn met 4 volwasen
Het lijkt erop dat je zult moeten bellen of schrijven, zie: http://www.elmonomotel.com/
Volgens mijn Rough Guide van Yosemite is dit het goedkoopste motel in Lee Vining.
De meeste motels hebben kamers met 2 bedden (doubles of queens) waar je met z'n vieren kunt slapen. Je slaapt dan wel met z'n vieren in 1 kamer.
Marianne
Hoi,
Ze hebben ook een kamer die opgedeeld is in 2 ruimtes. De ene staat een 2-persoons bed en de tv en de andere kamer (die alleen via de grote kamer bereikbaar is) staan 2 1-persoons bedden. De badkamer en toilet moet je dan delen met nog een andere kamer. Maar dat vond ik goed te doen we hebben die mensen zelfs niet gezien.
Misschien dat je kunt vragen naar deze kamer via de e-mail. Deze kamers zijn wel op de eerste verdieping waar alleen een smal trappetje hebt om er te komen.
Laat even weten of het nog is gelukt.
Groetjes Marleen
Ze hebben ook een kamer die opgedeeld is in 2 ruimtes. De ene staat een 2-persoons bed en de tv en de andere kamer (die alleen via de grote kamer bereikbaar is) staan 2 1-persoons bedden. De badkamer en toilet moet je dan delen met nog een andere kamer. Maar dat vond ik goed te doen we hebben die mensen zelfs niet gezien.
Misschien dat je kunt vragen naar deze kamer via de e-mail. Deze kamers zijn wel op de eerste verdieping waar alleen een smal trappetje hebt om er te komen.
Laat even weten of het nog is gelukt.
Groetjes Marleen
lee vining
hallo marleen
het is ons niet gelukt er was zelfs voor die dag niets meer vrij .
nu hebben wij geboekt bij tioga lodge
het is ons niet gelukt er was zelfs voor die dag niets meer vrij .
nu hebben wij geboekt bij tioga lodge
-
anne uit Asse
- Amerika-ontdekker
Re: lee vining
El Mono motel is gesloten en staat te koop. Ik heb dit bericht via Trip Advisor van iemand die in Lee Vining woont . Wij zochten ook een plaats om te overnachten in Lee Vining.Ik heb dan maar in de Lake View Lodge geboekt.
quote]
quote]