Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Dank je wel voor t compliment @Elendan 
the proof of the pudding is in the eating...
- MichaelJohnson
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik zie ook bij mijn reservering (ondanks PC membership) toch Standard Counter service type staan, en niet Gold Canopy.
Ik kan nog wel die pagina raadplegen zoals hierboven wordt uitgelegd, maar daar staat ook dat service type heel duidelijk dus op 'Standard Counter'.
Nu weet ik dat het vroeger in dit topic normaal was dat je bij een eerste Hertz huur eerst langs de balie moest voor je id/rijbewijs/creditcard verificatie en dan kon gaan.
Weet iemand hoe dat bij LAS zit? Speciale Gold balie? Kan ik naar een kantoortje in de garage zodat ik potentieel minder wachtenden voor me heb?
En met een reservering die voldoet aan Gold Membership eisen kan ik ook via Ultimate Choice gaan zoeken in die zones toch naar een auto die me bevalt?
Edit: ik heb wel een check-in gedaan op de reservering en in de bevestigingsmail daarvan lees ik dit:
You are now checked in. When you arrive proceed to the Gold Board Directory.
How do I skip the line?
Ik kan nog wel die pagina raadplegen zoals hierboven wordt uitgelegd, maar daar staat ook dat service type heel duidelijk dus op 'Standard Counter'.
Nu weet ik dat het vroeger in dit topic normaal was dat je bij een eerste Hertz huur eerst langs de balie moest voor je id/rijbewijs/creditcard verificatie en dan kon gaan.
Weet iemand hoe dat bij LAS zit? Speciale Gold balie? Kan ik naar een kantoortje in de garage zodat ik potentieel minder wachtenden voor me heb?
En met een reservering die voldoet aan Gold Membership eisen kan ik ook via Ultimate Choice gaan zoeken in die zones toch naar een auto die me bevalt?
Edit: ik heb wel een check-in gedaan op de reservering en in de bevestigingsmail daarvan lees ik dit:
How do I skip the line?
- Go to the Hertz lot upon arrival.
- Check the “Gold Member Directory” for your name and zone or designated spot.
- Choose a car from the correct zone or your assigned parking spot and drive to the exit.
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA | 2025 TX NM | 28/50
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 34
- Contacteer:
Hoe huur jij een Cabrio via Hertz? Ik krijg die voor IAH nergens in beeld. AI (Gemini) ook al geraadpleegd maar als ik die instructies volg krijg ik geen keuze voor een Cabrio. Lees echter ook de redenen waarom je niet een Cabrio in beeld krijgt dus wellicht dat het daardoor komt?
'Vroeger' heb ik een Cabrio wel eens kunnen huren via de Fun Collection bij Hertz. Maar dat bestaat niet meer.
Roland
@Coyote bij mijn ophaallocatie staat cabrio gewoon als aparte groep. Ligt dan misschien aan jouw verhuurlocatie? Het ligt vaak ook aan het land waarmee je zoekt welke categorieën je ziet. Deze huur was via Xmas islands, maar ook als ik op Nederland zoek dan zie ik de categorie gewoon.
reisverslagen: 2026 Las Vegas en Florida, 2025 Denver en Florida, 2024 Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
-
DreCubeUSA
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik had bij de laatste twee Hertz reserveringen ook niet de optie om een cabrio te kiezen, voor de aankomende niet (Las Vegas pick up en terug) en bij de voorgaande van mei dit jaar (LAX ->DFW) ook geen cabrio kunnen kiezen.Coyote schreef: ↑05 sep 2026, 07:12Hoe huur jij een Cabrio via Hertz? Ik krijg die voor IAH nergens in beeld. AI (Gemini) ook al geraadpleegd maar als ik die instructies volg krijg ik geen keuze voor een Cabrio. Lees echter ook de redenen waarom je niet een Cabrio in beeld krijgt dus wellicht dat het daardoor komt?
'Vroeger' heb ik een Cabrio wel eens kunnen huren via de Fun Collection bij Hertz. Maar dat bestaat niet meer.
Roland
Zou graag de overweging willen kunnen maken om een cabrio klasse te huren of voor het PC aisle spelletje gaan. Maar heb de keuze simpelweg niet.
-
DreCubeUSA
- Amerika-ontdekker
Werkt hier niet om 'in the checken' (ook nooit eerder gedaan trouwens als PC lid), maar Hertz heeft altijd al moeite gehad met mijn achternaam (twee tussenvoegels: xxx xxx xxxxxxx)MichaelJohnson schreef: ↑05 sep 2026, 01:08Ik zie ook bij mijn reservering (ondanks PC membership) toch Standard Counter service type staan, en niet Gold Canopy.
How do I skip the line?
- Go to the Hertz lot upon arrival.
- Check the “Gold Member Directory” for your name and zone or designated spot.
En vervolgens nog mijn naam en member number met daaronder Hertz Gold + Loyalty Tier: PC
- Choose a car from the correct zone or your assigned parking spot and drive to the exit.
Krijg de melding ongeldige naam, in welke variant ik het ook invoer (zonder tussenvoegels, aan elkaar, andere volgorde, het maakt niet uit de site geeft aan ongeldige naam.
-
habo1969
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Vreemd, heb vandaag nog een cabrio in Las Vegas geboekt. Wellicht dat het aan de data waarin jullie daar zijn ligt? Wij hebben geboekt voor maart 2027.
Via Hertz.nl, ingelogd en AMEX Platinum code.
Via Hertz.nl, ingelogd en AMEX Platinum code.
- MichaelJohnson
- Amerikafan
Ik snap jouw reactie denk ik niet goed in wat je ermee wil zeggen.DreCubeUSA schreef: ↑05 sep 2026, 12:36Werkt hier niet om 'in the checken' (ook nooit eerder gedaan trouwens als PC lid), maar Hertz heeft altijd al moeite gehad met mijn achternaam (twee tussenvoegels: xxx xxx xxxxxxx)MichaelJohnson schreef: ↑05 sep 2026, 01:08Edit: ik heb wel een check-in gedaan op de reservering en in de bevestigingsmail daarvan lees ik
Krijg de melding ongeldige naam, in welke variant ik het ook invoer (zonder tussenvoegels, aan elkaar, andere volgorde, het maakt niet uit de site geeft aan ongeldige naam.
Zie mijn stuk quote, daarin zeg ik letterlijk dat ik ingechecked heb en daarvan ook een bevestigingsmail krijg. Ik vroeg niet zozeer of inchecken werkte, maar hoe de balie en garage in Las Vegas zijn ingericht en waar ik precies terecht moet gegeven het service type van de boeking.
Afijn, ik denk dat ik het beste Hertz customer service gewoon ff mail.
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA | 2025 TX NM | 28/50
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zoek in de regel gewoon met Nederland.Elendan schreef: ↑05 sep 2026, 10:07@Coyote bij mijn ophaallocatie staat cabrio gewoon als aparte groep. Ligt dan misschien aan jouw verhuurlocatie? Het ligt vaak ook aan het land waarmee je zoekt welke categorieën je ziet. Deze huur was via Xmas islands, maar ook als ik op Nederland zoek dan zie ik de categorie gewoon.
Dat jij de Cabrio wel te zien krijgt maar ik voor mijn huurlocatie + periode niet zal er waarschijnlijk aan liggen dat ze op dit moment niet een Cabrio voor de gehele periode voor mij beschikbaar hebben. Althans, zo heeft Gemini het mij uitgelegd. Dat klinkt op zich logisch al lijkt het mij sterk dat er niets beschikbaar zou zijn. Ik zal het eens met andere data proberen.
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hetzelfde dus als waar ik tegenaan loop.DreCubeUSA schreef: ↑05 sep 2026, 12:31Ik had bij de laatste twee Hertz reserveringen ook niet de optie om een cabrio te kiezen, voor de aankomende niet (Las Vegas pick up en terug) en bij de voorgaande van mei dit jaar (LAX ->DFW) ook geen cabrio kunnen kiezen.
Zou graag de overweging willen kunnen maken om een cabrio klasse te huren of voor het PC aisle spelletje gaan. Maar heb de keuze simpelweg niet.
Je bent wel PC member? Dan kun je altijd hopen dat daar een Cabrio staat. Al heb ik dat nog niet meegemaakt.
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het lijkt voor nu even over te zijn met de pret bij Hertz. Waren de prijzen gisteren nog gelijk aan vrijdag. Vandaag is de prijs ineens weer bijna $ 95 hoger voor de Standard SUV AWD (L2) die ik gereserveerd heb.
Mogelijk door het weekend dan liggen prijzen vaak hoger heb ik gemerkt, ook bij motels vaak het geval. Maar het zou ook zo maar kunnen dat de 'actie-week' voorbij is de huidige prijzen blijven staan. Zal het volgende week nog even in de gaten houden.
Met mijn huidige boeking van 16 dagen < € 500 ben ik in ieder geval tevreden.
Roland
Mogelijk door het weekend dan liggen prijzen vaak hoger heb ik gemerkt, ook bij motels vaak het geval. Maar het zou ook zo maar kunnen dat de 'actie-week' voorbij is de huidige prijzen blijven staan. Zal het volgende week nog even in de gaten houden.
Met mijn huidige boeking van 16 dagen < € 500 ben ik in ieder geval tevreden.
Roland
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 74
Het is Labor Day weekend, dat helpt niet
-
DreCubeUSA
- Amerika-ontdekker
Wilde alleen aangeven dat het het online 'inchecken' voor mij dus niet werkt, omdat mijn achternaam niet herkend wordt.MichaelJohnson schreef: ↑06 sep 2026, 00:04Ik snap jouw reactie denk ik niet goed in wat je ermee wil zeggen.DreCubeUSA schreef: ↑05 sep 2026, 12:36Werkt hier niet om 'in the checken' (ook nooit eerder gedaan trouwens als PC lid), maar Hertz heeft altijd al moeite gehad met mijn achternaam (twee tussenvoegels: xxx xxx xxxxxxx)MichaelJohnson schreef: ↑05 sep 2026, 01:08Edit: ik heb wel een check-in gedaan op de reservering en in de bevestigingsmail daarvan lees ik
Zie mijn stuk quote, daarin zeg ik letterlijk dat ik ingechecked heb en daarvan ook een bevestigingsmail krijg. Ik vroeg niet zozeer of inchecken werkte, maar hoe de balie en garage in Las Vegas zijn ingericht en waar ik precies terecht moet gegeven het service type van de boeking.
Afijn, ik denk dat ik het beste Hertz customer service gewoon ff mail.
In Las Vegas Airport is er een Gold balie in de garage.
Maar je bent PC lid toch? Dan verwacht ik eigenlijk dat je naam gewoon op het bord staat en dus niet langs een balie hoeft.
zie anders fit filmpje;
Laatst gewijzigd door DreCubeUSA op 06 sep 2026, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
DreCubeUSA
- Amerika-ontdekker
Ja ben PC member. Meer recent inderdaad geen cabrio in de aisle gezien bij Hertz, 'vroeger' nog wel eens gezien.Coyote schreef: ↑06 sep 2026, 08:39Hetzelfde dus als waar ik tegenaan loop.DreCubeUSA schreef: ↑05 sep 2026, 12:31Ik had bij de laatste twee Hertz reserveringen ook niet de optie om een cabrio te kiezen, voor de aankomende niet (Las Vegas pick up en terug) en bij de voorgaande van mei dit jaar (LAX ->DFW) ook geen cabrio kunnen kiezen.
Je bent wel PC member? Dan kun je altijd hopen dat daar een Cabrio staat. Al heb ik dat nog niet meegemaakt.
Roland
Een leuke coupe zou ik ook tof vinden (Mustang / Challenger / Camaro) maar de kans is klein. Als dat er niet staat verleg ik mijn focus naar een model wat je niet Europa ziet. Een goed uitgevoerde Malibu (met schuifdak!) vind ik dan ook wel leuk of iets anders wat je niet hier zit. Zo koos ik laatst een Ford Bronco Sport. SUV is niet echt mijn voorkeur maar beter/leuker dan een willekeurige Kia, Nissan of Toyota mijn idee.
Ben benieuwd voor mijn aankomende huur straks in okt.
- MichaelJohnson
- Amerikafan
Thanks voor je reactie nog. Ik las dat eerst anders (iets met het tijdstip en slaperige ogen aan mijn kant).DreCubeUSA schreef: ↑06 sep 2026, 10:58Wilde alleen aangeven dat het het online 'inchecken' voor mij dus niet werkt, omdat mijn achternaam niet herkend wordt.
Ah top zeg. Ik had natuurlijk ook iets meer zelfstandig kunnen Googlen.DreCubeUSA schreef: ↑06 sep 2026, 10:58In Las Vegas Airport is er een Gold balie in de garage.
Maar je bent PC lid toch? Dan verwacht ik eigenlijk dat je naam gewoon op het bord staat en dus niet langs een balie hoeft.
zie anders fit filmpje;
<filmpje weggehaald even>
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je op LAS uit de bus stapt bij het rental center gelijk rechtsaf en de trap/roltrap op en dan zit de gold balie van Hertz aan je rechterhand. De gewone balie zit beneden aan je rechterhand als je binnen komt.
-
PW_Botha
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Het maakt voor veel Amerikanen veel uit. Zoals breed uitgemeten in de media in de VS worden mensen voorzien van een rekening van honderden dollars. Maar goed om te weten dat jij het allemaal beter weet.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
We weten het niet beter, we zijn alleen beter verzekerd en hebben dus geen last van de berichten die jij deelt.
Zo simpel is het. Wij zijn Nederlanders, geen Amerikanen. Het is al honderd keer uitgelegd. Huur je vanuit Nederland en met de juiste verzekeringen, dan zit je goed en hoef jij je nergens zorgen over te maken.
Zo simpel is het. Wij zijn Nederlanders, geen Amerikanen. Het is al honderd keer uitgelegd. Huur je vanuit Nederland en met de juiste verzekeringen, dan zit je goed en hoef jij je nergens zorgen over te maken.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
deurenkletser
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Iets meer dan 2 jaar geleden zijn we in de USA geweest en destijds Hertz President Club op mijn account en mijn vrouw (boeking + back up boeking). Inmiddels al lang teruggezet naar Gold+. Ik had hier gelezen om eventueel opnieuw te status matchen, maar werd natuurlijk geweigerd want nog geen 5 jaar geleden. Bij AVIS heb ik nog steeds de PC status.
Nu kan ik hiervoor misschien een nieuw account maken om daar te laten matchen? Zou dat mogelijk zijn met dezelfde CC gegevens? Het liefst zou ik dan mijn oud profiel bij hen ook laten wissen. Volgens mij zijn ze dat verplicht denk ik, iemand dat al ooit laten doen? Moet ik dan best een Hertz account aanmaken op de Belgische site of bij de Amerikaanse? Het is alweer even geleden dat ik het stappenplan heb doorlopen destijds...
Het is toch nog altijd minimaal een C-categorie dat je moet huren om uit de rij te mogen kiezen hé?
Nu kan ik hiervoor misschien een nieuw account maken om daar te laten matchen? Zou dat mogelijk zijn met dezelfde CC gegevens? Het liefst zou ik dan mijn oud profiel bij hen ook laten wissen. Volgens mij zijn ze dat verplicht denk ik, iemand dat al ooit laten doen? Moet ik dan best een Hertz account aanmaken op de Belgische site of bij de Amerikaanse? Het is alweer even geleden dat ik het stappenplan heb doorlopen destijds...
Het is toch nog altijd minimaal een C-categorie dat je moet huren om uit de rij te mogen kiezen hé?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 7158 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-
- 0 Reacties