Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alaska tips gevraagd

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
MariskaUSA
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Alaska tips gevraagd

Bericht door MariskaUSA »

Over enkele weken is het zover; we gaan met een truck camper door de Yukon en Alaska rijden. Natuurlijk hebben we de route uitgestippeld en diverse excursies zijn geboekt.
Maar misschien hebben jullie nog een tip? Iets wat we echt niet mogen missen?
2013: Nevada-Arizona-Californië
2017: Florida
2018: Georgia-North Carolina-Tennessee-Mississippi-Louisiana
2022: Nevada-Arizona-Utah-Colorado
2023: New York-New Jersey
2024: Californië-Oregon-Washington-Montana-Wyoming-Idaho-Nevada
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18

Re: Alaska tips gevraagd

Bericht door paulr »

Tja, ik heb heeeel veel tips, maar dan moet ik wel een beetje weten hoe de route is :D :D
Paul

Edit: zie dar je heel veel vragen in andere topics hebt gesteld, dus wederom: hou alles een beetje bijelkaar, dt is wel zo gemakkelijk !
Bravy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Bravy »

Wij zijn NU in Fairbanks. Maar zoals Paul al zei: geef eens wat meer info over jullie route en interesses.
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: W Australië
2026: Alaska
2027: ---
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Als tip kan ik geven: lees ons reisverslag van 2017. Wie weet heb je er wat aan. Toen deden we ook Yukon en Alaska met de truckcamper.
https://jojosyukonalaska2017.blogspot.com/
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Wij zijn net terug uit Alaska. Ik weet niet waar je allemaal van plan was naartoe te gaan, maar dingen die wij hebben gedaan:

Anchorage: Ik vond de stad zelf niet zo bijzonder. Veel zwervers op straat, maar ik heb me niet onveilig gevoeld. Wij bezochten het Anchorage Museum. Dat was wel interessant, maar waarschijnlijk was het Alaska Native Heritage Center interessanter geweest.
We hebben bij Downtown Bicycle Rental een fiets gehuurd en het Tony Knowles Trail gefietst. Ik vond het een mooie route. Niet vlak, dus een e-bike is te overwegen. Onderweg zagen we 4 moose.
We hebben bij verschillende restaurants gegeten maar 49th State Brewing (in downtown) was voor ons de topper; goed eten en een mooi restaurant met patio en uitzicht.

Op de 1 (Glenn Highway) rond milepost 113 vind je de Sheep Mountain Lodge vlakbij de Matanuska Glacier. Er is een restaurant bij indien je honger hebt. De strawberry-rhubarb pie was geweldig vonden wij. Zij doen helicopter rides naar de glacier. Wij zijn daar getrouwd en de eigenaar zei dat ze ook plaatsen hebben voor rv's (al zie ik dat niet geadverteerd op de website).
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo @MariskaUSA
Jammer dat je niet meer reageert. Zoals gezegd moet je toch echt wat meer informatie geven over je route, tijd ter plekke etc. En wat heb je al geboekt? Heb je iets aan de tips van @houstonwehaveaproblem ? Is dat wat je zoekt?

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer