Ik zou graag een beroep doen op jullie expertise rondom Yellowstone en Grand Teton. Wij zijn een gezinnetje van 2 volwassenen en een dochter van 13 en volgend jaar dus 14 jaar.
Volgend jaar augustus (2027) willen wij weer een rondreis maken door het Westen van de USA en dan eindelijk Yellowstone meepakken. Ik plan altijd de rondreizen helemaal zelf, heb ik ook echt veel plezier in. We zijn inmiddels ook al 14 x in de USA geweest. Ik lees me overal goed over in maar Yellowstone vond ik best lastig en zijn we nog nooit geweest. Wil toch graag even de overnachtingen checken. Ik ben er vroeg bij maar wil tijdig de hotels vastleggen dus mijn plannetje moet klaar zijn
Wij hebben onderstaand plan voor het laatste stukje van de reis waar we half augustus zullen zijn. Het idee is om 2 nachten Old Faithful te plannen gevolgd door 2 nachten Roosevelt Lodge Cabin en dan nog een nacht Lake Lodge om vervolgens af te dalen naar Grand Teton. De 2 nachten Roosevelt is een beetje een twijfel. Maar mijn idee was om dan Lamar Valley te bezoeken en vanuit daar Mammoth Hot Springs. Is dit logisch of toch liever rondom of in Mammoth Springs een nacht plannen? We willen het "achtje" rijden , is dit haalbaar met de planning, we weten dat we niet alles kunnen zien maar we komen vast nog eens terug.
Wij overnachten overigens heel graag in de National parken, doen we ook altijd in Yosemite, GC, Sequoia etc. dus erbuiten heeft niet onze voorkeur daarom willen we vroeg boeken en lukt het niet dan houden we de annuleringen in de gaten.
Springdale (Zion) - Plaatsje net boven SLC
Plaatsje net boven SLC - Yellowstone (Old Faithful Lodge Cabin)
Yellowstone (Old Faithful Lodge Cabin)
Yellowstone (Roosevelt Lodge Cabin)
Yellowstone (Roosevelt Lodge Cabin)
Yellowstone (Lake Lodge Cabin)
Yellowstone - Grand Teton (Colter bay)
Grand Teton (Colter Bay)
Grand Teton - SLC