Oh dat doe ik ook! Bij de Xenos is van alles te krijgen (klein en niet duur) en inderdaad, het wordt zo gewaardeerd. Ze zijn er echt dol op typical Dutch maar ik neem het ook mee naar andere landen hoor.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis FamdeVries: advies gevraagd over onze route.
-
IngridUSA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Reis FamdeVries: advies gevraagd over onze route.
Wij nemen altijd klompje sleutelhangers mee, die bestellen we in het groot in allerlei kleuren op klompjes.com : goedkoop en worden zeer gewaardeerd als we een leuk gesprek hebben of naast de tip in een restaurant waar we meer dan lekker hebben gegeten en/of bediend werden. 
Geweldig, dacht dat ik de gek was
Xenos inderdaad, maar tegenwoordig zit hier een So Low winkel. Blister verpakking met 3 houten molentjes sleutelhanger voor €4,75 en 4 paar verschillende prints klompjes voor €5,50.
Xenos inderdaad, maar tegenwoordig zit hier een So Low winkel. Blister verpakking met 3 houten molentjes sleutelhanger voor €4,75 en 4 paar verschillende prints klompjes voor €5,50.
27 States so far...
-
FamdeVries
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ohhh wat een leuk idee zeg! Daar heb ik helemaal niet aan gedacht, ik ga eens snuffelen!
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik heb ook meestal klompjes bij me, maar ik vergeet ze altijd te geven 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 16932 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-