Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Grote tankstations

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
J&W
Amerikafan

Grote tankstations

Bericht door J&W »

De winkels van die grote tankstations zoals een Racetrac , Wawa of een Buc-ees vind ik helemaal geweldig. Die een muur vol hebben staan met allerlei smaken slushies en waar je literbekers fountain drinks kan tappen.
Deze tankstations kwam ik vooral in het zuiden van de VS tegen (Florida en het diepe zuiden). Ik kan me niet herinneren dat er in het Zuidwesten ook zulke zaken zijn.
Ik weet dat er ten zuiden van Las Vegas in het plaatsje Jean een grote staat, maar dat moet vooral een grote tourist trap zijn als ik de reviews op Google Maps lees.
Zijn er eigenlijk wel van die hele grote tankstations in het Zuidwesten?
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Grote tankstations

Bericht door Pete.Z »

Buc-ees is vaak wel heel erg groot, maar ook in het ZW zijn grote te vinden, even uit mijn hoofd bv de Flyijng J in Mesquite is aardig groot met een groot aanbod van rommel. Niet vergelijkbaar met de gigantische in Texas, maar zeker groter dan wat we hier hebben.
dennis112
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door dennis112 »

Mijn ervaring is dat ze eigenlijk nooit echt klein zijn als je niet puur alleen bij een tankstation stopt. Vorig jaar de rondreis rond de grand canyon vrijwel overal waar we stopte wel een grote zaak maar hoe die allemaal heten weet ik helaas niet.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 34
Contacteer:

Bericht door Coyote »

J&W schreef: ↑
03 jun 2026, 19:22
Binnenkort krijgt Arizona haar eerste Buc-ee's. Op 22 juni wordt er een nieuwe vestiging geopend in Goodyear, AZ (nabij Phoenix). Zie ook dit nieuwsartikel.

Roland
Since 1982: 34 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Pete.Z schreef: ↑
03 jun 2026, 20:32
met een groot aanbod van rommel
Haha! Dit dus. Wat een bende...
J&W
Amerikafan

Bericht door J&W »

@Pete.Z We gaan o.a. wel naar Vegas, maar we komen helaas niet echt in de buurt van Mesquite,
@Coyote Wat een geluk. Wij zijn een week in Scottsdale dus een ritje naar die nieuwe Buc-ees in Goodyear moet lukken!
Ik verheug me nu al op die zooi/rommel/bende daar en een liter slush puppie in 8 verschillende smaken :D
BahamaOne
Amerikakenner

Bericht door BahamaOne »

@Coyote Ik zal na de 22e ook maar eens een kijkje gaan nemen. De grote Buc-ee's in Texas was impressive, maar deze in Goodyear krijgt zo te lezen ook 120 pompen. Ik zal foto's posten :thumbup:
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

Ik ben er nog niet geweest, maar Iowa 80 in Walcott, IA schijnt de grootste te zijn. Maar Buc-ee's vond ik ook wel groot.
31 States so far...
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Coyote schreef: ↑
04 jun 2026, 05:55
03 jun 2026, 19:22
Binnenkort krijgt Arizona haar eerste Buc-ee's. Op 22 juni wordt er een nieuwe vestiging geopend in Goodyear, AZ (nabij Phoenix). Zie ook dit nieuwsartikel.

Roland
Ja! Ik ben er eergisteren (7 juni) langs gereden en hij is nog steeds niet open. Mijn zoon woont er vlakbij.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

04 jun 2026, 17:57
@Pete.Z We gaan o.a. wel naar Vegas, maar we komen helaas niet echt in de buurt van Mesquite,
Net ten zuiden van Vegas (in Jean) ligt er een grote Terribles met net geen 100 Chevron pompen en een megastore eraan vast. Wij zijn er speciaal naar toe gereden en vonden het de moeite waard.

De Buc ee's in Goodyear (ten westen van Phoenix) opent op 22 juni dus volgende week
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
BahamaOne
Amerikakenner

Bericht door BahamaOne »

Hierbij een paar foto’s van ons bezoek aan de Buc’ees in Goodyear, AZ. Voor wie nog op zoek is naar een baan in Amerika (en benieuwd is naar de salarissen), heb ik ook een foto gemaakt van de vacatures :thumbup:

Als je van plan bent om ze te bezoeken is het advies dit vroeg in de ochtend te doen, omdat veel artikelen gedurende de dag uitverkocht raken. En als je er van plan bent om een hapje te eten (halen, niet ter plekke opeten), reken dan op een lange wachtrij :thumbup:

Wij waren er begin van de middag en ik denk dat er minstens zoveel mensen rondliepen als in de gemiddelde Walmart op een drukke dag. :thumbup:
Het is echt voor mensen een uitje, en ik moet zeggen, de prijzen vielen ons erg mee.
Bijlagen
IMG_1979.jpeg
IMG_1979.jpeg (100.25 KiB) 2656 keer bekeken
IMG_1978.jpeg
IMG_1978.jpeg (166.86 KiB) 2656 keer bekeken
IMG_1980.jpeg
IMG_1980.jpeg (109.39 KiB) 2656 keer bekeken
IMG_1981.jpeg
IMG_1981.jpeg (152.86 KiB) 2656 keer bekeken
IMG_1982.jpeg
IMG_1982.jpeg (166.33 KiB) 2656 keer bekeken
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 34
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik heb al diverse Buc-ee's bezocht in Amerika en ik heb er nog nooit rustig gezien... :wink:

Mogelijk wat bevoorradingsproblemen door de nieuwigheid? Buc-ee's die ik bezocht heb waren altijd zeer goed bevoorraad.

Maar wel mooi dat ze nu ook in Arizona zitten. Helaas net niet de opening kunnen meemaken maar straks in oktober kom ik vast genoeg Buc-ee's tegen in het zuidoosten. 8)

Roland
Since 1982: 34 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
BahamaOne
Amerikakenner

Bericht door BahamaOne »

Nog even een reactie in dit topic, omdat ik er eigenlijk geen nieuw topic aan wil wijden.

In Arizona doen wij meestal onze boodschappen bij FRY's. Dit is een Arizona brand supermarkten die valt onder de KROGER keten.
Naast dat het eten en drinken vaak vele malen goedkoper is dan bij Walmart (met name door de vele BOGO acties en coupons), spaar je met je boodschappen (mits je je registreert in de FRY's app) ook nog voor korting op het tanken bij hun eigen tankstations bij een aantal van deze supermarkten. Afhankelijk van de hoeveelheid boodschappen kunnen je punten oplopen tot een korting van $1 per getankte gallon.
Met name voor frisdrank/ijsthee hebben ze vaak "buy 3 get 3 free" acties en op de meeste andere produkten zijn ze op hetzelfde prijsniveau als een Walmart of zelfs nog goedkoper. Oook hebben ze een eigen deli voor verse maaltijden, een visafdeling met verse produkten en een grote groente en fruit afdeling.

Zeker met de huidige benzine prijzen kan dit best lonen om je boodschappen te combineren met het tanken. :thumbup:
Big-AL
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Big-AL »

Goeie tip, Fry's
Als het goed is, is dat ook dezelfde keten als Ralph's toch?
Heb al gekeken en er zit een Ralph's vlak bij mijn airbnb in Beverly Hills.
Normaal ga ik altijd naar Pavilions, maar deze wordt steeds duurder en als je korting op benzine krijgt ga ik voortaan naar Ralph's. Alleen jammer dat ik nu nog niet de app kan installeren en een account aan kan maken op basis van mijn locatie. Dus dan maar doen als ik daar ben over 4 weken.
Los Angeles in 2015, 2016, 2017, 2019, 2023 en 2024.
September 2026 ga ik weer 4 weken naar L.A.
BahamaOne
Amerikakenner

Bericht door BahamaOne »

Volgens mij wel! Ralph's is ook onderdeel van Kroger, en opereert onder de Ralph's naam in Californië. Ik heb net de Ralph's app geïnstalleerd, ingelogd met mijn Fry's/Kroger account en de app ziet er hetzelfde uit als de Fry's app. Werking is identiek, dus ook met digitale coupons, kortingen en boodschappen punten sparen voor rank credit. Gaat vast lukken dus! :thumbup:
J&W
Amerikafan

Bericht door J&W »

Wat betreft Krogers: Wij zijn nu in Moab, Utah en hier zie je veel City Markets van Kroger.
Ik vind het een fijne supermakrt met inderdaad goede acties.
Hun assortiment is ook zeer compleet, van kant en klare salades tot vers gegrilde spareribs.
Ik had op Google Maps al gezocht naar een City Market in Arizona maar die kreeg ik niet gevonden, dus goed om te weten dat zij daar opereren onder de naam Fry’s :thumbup:
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Sowieso is het een goede tip als je vaker of langer in Amerika bent om "lid" te worden van een supermarkt of iets dergelijks. Voordelen kunnen razendsnel oplopen. Zeker als het bijvoorbeeld zoals @BahamaOne aangeeft in combinatie is met tanken. Bedenk ff wat er in Nederland zou gebeuren als je 25% korting zou kunnen krijgen op je benzine door bij een bepaalde supermarkt je boodschappen te doen...
Tantelotje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Tantelotje »

Wij hebben ooit tijdens onze eerste roadtrip in 2012 'bonuskaarten' van Safeway, Vons, Citymarket en Ralphs gekregen. En het bespaart in gevallen echt veel geld!
Billy Bob
Amerika-ontdekker

Bericht door Billy Bob »

@Tantelotje, hoeveel hebben jullie met de bonuskaarten bespaard, als ik vragen mag? Heb je ooit de jackpot gehaald van $1 korting per gallon benzine?
BahamaOne
Amerikakenner

Bericht door BahamaOne »

@Billy Bob als je maar genoeg boodschappen doet: je moet genoeg punten hebben in een maand. Na een maand na de lopende maand, vervallen je punten (dus bv punten van 2 juli vervallen op 31 augustus).

Voor elke 100 punten die je hebt, krijg je $0.10 korting, met een maximum van 1000 punten per fill-up (meestal max 35 gallon).
Je krijgt 1 punt voor elke dollar die je uitgeeft aan boodschappen.

$1000 aan boodchappen geeft je dus de 1000 punten die je nodig hebt om $1 korting te krijgen. :thumbup:

PS. je kunt je Kroger rewards (dus o.a. Fry's/Citymarket/Ralph's) ook inwisselen voor korting bij Shell tankstations.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer