Ik ben ook benieuwd.
Marianne
Ik ben ook benieuwd.
Dat vinden wij altijd heel raar. Op de een of andere manier "hoort" het aan de andere kant van de plas in Fahrenheit en miles te gaanIntothewild67 schreef: ↑17 mei 2026, 22:14En voordeel is ook dat ze hetzelfde metriek stelsel hebben als wij. Dus alles in liters, (kilo)meters en Celsius.
Leuk dat jullie gaan! Kan ik me weer verheugen op jullie reisverslagen! Veel plezier alvast!Martin & Marianne schreef: ↑18 mei 2026, 09:43@jill1234 Ik weet niet wat het was, opzien tegen de vlucht, veel andere opties, maar ook veel sociale verplichtingen. Maar goed, we hebben toch besloten om te gaan en gisteravond de tickets geboekt; 7 juni naar Vancouver, 28 juni terug vanaf Calgary. Nu aan het werk voor de overige reserveringen!
@intothewild Wie weet de volgende keer het echte werk, als het goed bevalt! En Seattle was en is geen optie.
Marianne
Wij hebben goede ervaringen met Moby Dick in White Rock. Canadese kennissen vieren daar al jaren elk jaar traditiegetrouw haar verjaardag met fish and chips. Lekker, ook opeten aan de overkant aan de picknicktafel en mooi zicht op de oceaan en de langste pier van Canada.Intothewild67 schreef: ↑18 mei 2026, 18:10De lekkerste fish and chips die er bestaat bij Pajo's in Fisherman's Wharf. Geen restaurant, maar afhalen en opeten op een picknickbank bij de oceaan.
Pajo's Fish & Chips in Steveston is zeker een aanrader, hebben er al enkele keren lekker gegeten. Als je inderdaad naar Richmond gaat, dan kan ik je zeker aanraden om bij Garry Point Park te parkeren (gratis) en dan te voet naar Fisherman's Wharf te wandelen in Steveston. Dit is zo'n 10 minuten wandelen en je ziet onderweg vele infoborden over het vissen in Richmond en dergelijke. Hier is een Google kaart voor de wandelroute van Garry Point Park tot bij Pajo's aan het Fisherman's Wharf: https://maps.app.goo.gl/LaSEhwU37hgEwgUr5 Ik vind Steveston altijd zo gezellig om te bezoeken.Martin & Marianne schreef: ↑19 mei 2026, 12:31
Richmond stond al genoteerd bij ons, ook voor de Walmart, maar die Fish & Chips maken het een must!![]()