Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips voor Bahamas

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Timb
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Tips voor Bahamas

Bericht door Timb »

Goedemorgen,

Wij hebben onze reis een beetje omgegooid. Ik en mijn dochter (12) zouden een roadtrip rond Florida gaan doen, maar we hebben besloten om een cruise naar de Bahamas te maken. Het ziet er als volgt uit;

Miami, Florida
Wed At Sea
Thu Great Stirrup Cay, Bahamas
Fri Nassau, Bahamas
Sat Miami, Florida

Hebben jullie tips voor ons om te doen op de eilanden? Denk dat we op het eerste eiland lekker op een strandbedje aan zee willen relaxen. Volgens mij vragen ze daar nog wel beste prijzen voor? Het 2de eiland is volgens mij wat groter dus daar willen we wat meer gaan rondkijken.
BahamaOne
Amerikafan

Re: Tips voor Bahamas

Bericht door BahamaOne »

Tja @Timb met mijn forum naam moet ik natuurlijk wel even reageren. :thumbup:

Wij waren een paar jaar geleden op de Bahamas (in het Atlantis Paradise Hotel) op Nassau, en hebben een aantal dagtrips gemaakt. Het hotel heeft een groot aqua park en een enorme Marine Reserve met allerlei soorten zeedieren en vissen, wat ook als niet-gast te bezoeken is (voor het waterpark moet je betalen). Nassau is verschrikkelijk druk en overbebouwd, maar wel een goede uitvals basis voor een dagtrip.

Als je op de Bahamas bent, MOET je natuurlijk zwemmen met varkentjes. Wij deden dat op Rose Island. https://dapigbeach.com/ , maar er zijn genoeg aanbieders vanaf Nassau, bijvoorbeeld icm een tour naar Pearl Island https://pearlislandbahamas.com/. Een belevenis, maar de varkentjes waren echt super brutaal om maar eten te krijgen. :D

De mooiste manier om de Bahamas echt te ontdekken is vanaf het water (en eronder), dus je zou een snorkel dagtrip vanuit Nassau (of een van de andere eilanden) kunnen maken. Er zijn vele aanbieders, maar wij hebben aangelegd op een van de onbewoonde eilanden waar het stikte van de zeeschildpadden en dolfijnen. Dat was een fantastische ervaring om daar te zwemmen en te snorkelen en te genieten van de rust van een wit strand en een blauwe zee. :thumbup:
Timb
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Timb »

Haha bedankt voor je reactie. Dan gaan we de varkentjes idd boeken en ook snorkelen en dolfijnen lijkt ons leuk. Ik wou ook graag naar het aquapark, maar dat is flink aan de prijs zag ik.
BahamaOne
Amerikafan

Bericht door BahamaOne »

Het is wel een gigantisch park met fantastische glijbanen en zwembaden; en een middagje langs de water dieren kan dan natuurlijk ook. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer