In steden met een leuk centrum is parkeren idd heel prijzig, zeker bij hotels. Als ik vooraf weet dat we een aantal keren het centrum in willen boek ik een hotel op loopafstand en via Spothero een redelijk geprijsde parkeergarage.MichelAngelo66 schreef: ↑08 apr 2026, 23:17Heeft er iemand ervaring met hotels in Nashville en Memphis? Wat is nu handig in Nashville... in Downtown op loopafstand van Broadway of juist buiten het centrum? In het centrum zijn de parkeertarieven aanzienlijk, daar verder buiten een stuk minder of zelfs niet. Echter dan moet je nog altijd naar Broadway of met met de auto of met een Uber... Heeft er iemand tips? Geldt hetzelfde ook voor Memphis?
Mbt Memphis en Nashville, de hierboven tips met oa Elvis, Sun Studio en de Peabody in Memphis zijn idd dikke aanraders. Wij hebben een aantal jaren geleden een paar leuke avonden gehad op Beale Street in Memphis (veel live bandjes). Dat is inmiddels helemaal veranderd, Beale street wordt in het weekend dmv hekken afgesloten en moet je $5 betalen voor de security (juli 2025). De bandjes waren er amper en de hele sfeer was weg toen wij er waren vorig jaar. Nashville vonden we altijd al leuk maar vorig jaar leek het alsof de sfeer die we misten op Beale Street aan Nashville was toegevoegd. Wat een feest was het daar! Volle bak op Broadway en in een paar kroegen leuke bands gezien en gehoord.
Je zag ook duidelijk het verschil in het aantal daklozen en mensen die op straat rondhingen in de avond. Dat was in Memphis veel meer het geval dan in Nashville. Mbt je vraag: ik zou in Nashville zo dicht mogelijk bij Broadway willen zitten (persoonlijk uiteraard), in Memphis zou ik dat juist niet willen en voor de hotelkeuze meer kijken naar de locaties die ik wil bezoeken.