Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Moraine of Aspenglen? (Campings in het Rocky Mountain NP.)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
VKSE
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Moraine of Aspenglen? (Campings in het Rocky Mountain NP.)

Bericht door VKSE »

Wij zitten 2 nachten in Rocky Mountain NP. Hebben voor zowel Aspenglen en Moraine plekken kunnen reserveren. Hadden al Aspenglen, maar kwamen opeens nog weer plekken vrij op Moraine. Nu begin ik alleen te twijfelen welke mooier is. Lees verschillende verhalen.

Welke camping zouden jullie aanraden?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Moraine of Aspenglen?

Bericht door Martin & Marianne »

Ik ben niet bekend met de campings, maar Moraine Park ligt handiger denk ik. Je kunt de shuttle pakken vanaf de camping. Het is wel veel groter dan Aspenglen, dus drukker.
Kijk eens op deze site voor een vergelijking: https://jameskaiser.com/rocky/camping

Vragen die niet over een route/reisschema gaan horen thuis in het andere zuidwesten-forum; ik denk dat een moderator dit topic wel zal verplaatsen.

Marianne

Opmerking moderator

Topic is inderdaad verplaatst.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer