Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Geluidssysteem 25ft camper CruiseAmerica
Geluidssysteem 25ft camper CruiseAmerica
Hi,
Ik ben in contact met CruiseAmerica om antwoord te krijgen op de vraag wat voor car entertainment system er in de camper zit.
Vorig jaar had ik een camper van El Monte en met deze kon ik Apple Carplay gebruiken.
Ik krijg de indruk dat dit niet kan met campers van Cruise America, tot zover prima. Maar kan ik op de 1 of andere manier mijn telefoon koppelen aan het geluidssysteem zodat ik met Spotify muziek kan luisteren en ook notificaties van mijn navigatie kan horen? (Bluetooth, usb of een analoge audiokabel?)
Als iemand recente foto's heeft van het dashboard en specifiek met de autoradio erop, dan zou dat heel fijn zijn.
Ik ben in contact met CruiseAmerica om antwoord te krijgen op de vraag wat voor car entertainment system er in de camper zit.
Vorig jaar had ik een camper van El Monte en met deze kon ik Apple Carplay gebruiken.
Ik krijg de indruk dat dit niet kan met campers van Cruise America, tot zover prima. Maar kan ik op de 1 of andere manier mijn telefoon koppelen aan het geluidssysteem zodat ik met Spotify muziek kan luisteren en ook notificaties van mijn navigatie kan horen? (Bluetooth, usb of een analoge audiokabel?)
Als iemand recente foto's heeft van het dashboard en specifiek met de autoradio erop, dan zou dat heel fijn zijn.
Re: Geluidssysteem 25ft camper CruiseAmerica
En oja, CA geeft op sommige vragen geen antwoord waardoor ik niet weet wat wel of niet kan.
In de beschrijving van hun documentatie staat hier ook niks over uitgelegd.
In de beschrijving van hun documentatie staat hier ook niks over uitgelegd.
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 73
@MiesVB ik huur nooit een camper maar heb het AI gevraagd. Hun campers ondersteunen dit niet krijg ik als antwoord, zelfs geen ouderwetse 3,5mm analoge aux poort. Suggestie die ik krijg is dat als jouw telefoon nog een hoofdtelefoon plug heeft, dan kun je een FM zendertje daarvoor kopen, dan kun je je telefoongeluid op de FM radio horen.
Deze bv https://www.onlinekabelshop.nl/fm-trans ... mpact.html
Deze bv https://www.onlinekabelshop.nl/fm-trans ... mpact.html
Wij nemen altijd een draagbare speaker mee (wat grotere JBL bij een ''gewone'' camper, een kleine Sony als we een truckcamper huren). De speakers in de campers die wij hadden waren altijd van slechte kwaliteit, zelfs bij een Roadbear... En de ene keer hadden we bij CA wél, maar vaker geen entertainment systeem...
Paul
Paul
Google search op sync 3 Cruise America zegt
'Ford SYNC 3 in Cruise America RVs (typically Ford E-Series) offers smartphone integration via Apple CarPlay and Android Auto, Bluetooth connectivity, and voice-activated navigation. Users can pair phones for hands-free calling/media, with the system, often featuring an 8-inch screen, allowing control over climate and audio'.
Misschien even bellen met ze,
1-480-464-7300
'Ford SYNC 3 in Cruise America RVs (typically Ford E-Series) offers smartphone integration via Apple CarPlay and Android Auto, Bluetooth connectivity, and voice-activated navigation. Users can pair phones for hands-free calling/media, with the system, often featuring an 8-inch screen, allowing control over climate and audio'.
Misschien even bellen met ze,
1-480-464-7300
27 States so far...
Nog een tip als je naar/in de USA wilt bellen via wifi. De Rakuten Viber Out app downloaden en €5 tegoed nemen. Ik heb oa vanuit Nederland gebeld ivm bevestigen rv, en veel gebeld in de USA naar United ivm koffers kwijt, en heb nu nog €4,66 aan tegoed over.
27 States so far...
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij dachten eerst ook dat het niet kon, maar bij het ophalen werd het aangewezen nadat we er specifiek om vroegen. Het kan dus wel, al ligt het er waarschijnlijk wel aan hoe oud de camper is. Wij hebben het in 2024 nog wel gedaan, muziek vanaf de telefoon via de speakers. Op de radio-unit zit een 3,5 mm aansluiting. Je hebt dan een usb naar 3,5 mm stekker nodig, zo'n pinnetje. We hebben geen foto van het dashboard, dus verder kan ik je ook niet helpen.
- leo natas
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Soms zit er een ouderwetse radio in van nog geen 100 dollar. die hebben dan gewoon bluetooth. En anders zit er een jackplug 3,5 mm in . Bij de Walmart hebben we al 2x een bluetooth speaker van het merk Soundcore gekocht. ( 18cm hoog ) . Deze heeft een mooi diep geluid, ideaal in de camper als je stil staat en thuis worden ze ook veel gebruikt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2201 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 17 Reacties