Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto nodig in New Orleans?
-
Anneke73
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Auto nodig in New Orleans?
Hoi USA reizigers,
in mei maken we een roadtrip van NY tot New Orleans.
Op 19 mei rijden we van Natchez naar New Orleans luchthaven om onze wagen in te leveren. Daarna overnachten we drie nachten in New Orleans.
Dit omdat we links en rechts hoorden dat parkeren in New Orleans wel een dingetje was en je niet echt een wagen nodig had.
We willen wel nog wat uitstapjes doen (plantages, swamp tour). Hoe pakken we dat best aan? Hebben jullie gouden tips voor mij?
Alvast bedankt voor de suggesties.
Groetjes, Ann&Bart
in mei maken we een roadtrip van NY tot New Orleans.
Op 19 mei rijden we van Natchez naar New Orleans luchthaven om onze wagen in te leveren. Daarna overnachten we drie nachten in New Orleans.
Dit omdat we links en rechts hoorden dat parkeren in New Orleans wel een dingetje was en je niet echt een wagen nodig had.
We willen wel nog wat uitstapjes doen (plantages, swamp tour). Hoe pakken we dat best aan? Hebben jullie gouden tips voor mij?
Alvast bedankt voor de suggesties.
Groetjes, Ann&Bart
Re: auto nodig in New Orleans??
Dat soort excursies zijn natuurlijk her makkelijkst met de auto. Alternatief is dan een georganiseerde tour, maar dan heb je senk ik beperkte opties en het is duur.
Zelf de keren dat we in New Orleans waren geen problemen gehad met parkeren.
Zelf de keren dat we in New Orleans waren geen problemen gehad met parkeren.
Terug in Texas!
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 73
Re: auto nodig in New Orleans??
@Anneke73 als je een paar dagen in New Orleans verblijft vind ik parkeren downtown sowieso onhandig en gedoe. Wij hadden de laatste keer een hotel net ten zuidwesten van de brug over de Mississippi, in het Garden district, met gratis parkeren. De tram, de St Charles streetcar, rijdt daar vlakbij op St Charles Ave en dan stap je uit tegenover Bourbon St. En da's een leuke rit in zo'n ouderwetse tram bovendien. Kost $1.25 per rit en er zijn ook Unlimited "Jazzy Passes".
De plantages en swamps liggen een eind weg, ik zou die eerst doen voor je de auto inlevert.
De plantages en swamps liggen een eind weg, ik zou die eerst doen voor je de auto inlevert.
Re: Auto nodig in New Orleans?
Wij zaten aan Basin street in Hotel met parking voor 20 dollar.
Lopend de drukte in en de auto nodig voor andere bezienswaardigheden.
Dus auto was makkelijk check eventueel voor hotel met parking.
Lopend de drukte in en de auto nodig voor andere bezienswaardigheden.
Dus auto was makkelijk check eventueel voor hotel met parking.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 5591 Weergaves
-
Laatste bericht door MartijnL
-
- 14 Reacties