Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dodge Durango suv vs. Crysler Pacifica minivan
-
pebdegroot
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Dodge Durango suv vs. Crysler Pacifica minivan
Hoi! Wij gaan met 2 volwassenen en 2 jongeren (14&16) een rondreis maken van 3,5 week, en ik zit echt te twijfelen tussen het reserveren van een dodge durango suv (of soortgelijke premium suv) of een crysler pacifica minivan (we huren via sunnycars). We zullen allemaal wel een flinke koffer en nog een goede rugzak bij ons hebben, en ik denk dat we onderweg wel een koelbox zullen willen aanschaffen. Ik kan niet goed terugvinden hoeveel bagageruimte de dodge heeft en of dat voldoende zal zijn om 3,5 week comfortabel te reizen met alle bagage. Iemand ervaringen die hij wil delen met mij? Ik kom er online slecht uit om het goed om te schatten. Thanx! Groetjes Petra
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Dodge durango suv vs. Crysler pacifica minivan
Hallo {Petra,
Er is een topic voor alle vragen met betrekking tot autohuur; ik zal een moderator vragen om dit te verplaatsen.
Wij hebben met onze dochters altijd voor een minivan gekozen, maar wij namen ook nog kampeerspullen mee. Ik vermoed dat de Dodge Durango echt groot genoeg zal zijn. Je moet ook met google wel afmetingen of afbeeldingen kunnen vinden. Bedenk wel dat je een categorie huurt, en niet een specifiek model.
Ik weet niet hoe groot jullie koffers zijn; en of het harde koffers zijn. Neem niet te veel mee, je gaat onderweg zeker een aantal keren wassen.
En waarom Sunnycars? Daar betaal je voor veel onnodige zaken.
Een koelbox is zeker een must; het is fijn als die op de tweede rij past zodat je niet altijd hoeft te stoppen als je iets nodig hebt.
Marianne
Er is een topic voor alle vragen met betrekking tot autohuur; ik zal een moderator vragen om dit te verplaatsen.
Wij hebben met onze dochters altijd voor een minivan gekozen, maar wij namen ook nog kampeerspullen mee. Ik vermoed dat de Dodge Durango echt groot genoeg zal zijn. Je moet ook met google wel afmetingen of afbeeldingen kunnen vinden. Bedenk wel dat je een categorie huurt, en niet een specifiek model.
Ik weet niet hoe groot jullie koffers zijn; en of het harde koffers zijn. Neem niet te veel mee, je gaat onderweg zeker een aantal keren wassen.
En waarom Sunnycars? Daar betaal je voor veel onnodige zaken.
Een koelbox is zeker een must; het is fijn als die op de tweede rij past zodat je niet altijd hoeft te stoppen als je iets nodig hebt.
Marianne
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Maar, je huurt een klasse. Geen specifiek model.
Ennn. Sunnycars? Blijf zoeken. in 90% van de gevallen zijn ze voor autohuur in Amerika te duur.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
pebdegroot
- Amerika-newbie
Dank jullie wel voor de reacties, ik zal nog eens kijken naar andere verhuurders en dank voor het filmpje!!! Ik weet inderdaad dat het een categorie is, maar ik ga weet vanuit dan het dan een gelijkwaardig model is met ongeveer deze kofferruimte toch. Dan zou het met 4 personen moeten kunnen denk ik...
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 73
Minivans zijn de laatste jaren erg duur in de verhuur, SUV zal je goedkoper kunnen vinden. Paar jaar terug stonden minivans altijd in de Hertz PC en bij National voor de prijs van een midsize maar dat is voorbij.
We hebben voor 2 eerdere reizen bij de verhuurder ter plaatse (zonder bijbetaling) een minivan gekozen nadat we een standard SUV hadden geboekt (2 volwassenen, 2 tieners). Nooit een moment spijt gehad. De zee van ruimte en losse stoelen zijn geweldig voor de 2 kinderen achterin. Evenals de schuifdeuren. Je hebt bij de minivan uiteraard een lagere instap. En daardoor ook een lagere kofferruimte waardoor je bagage makkelijker in en uit de auto tilt dan een SUV.
Je hebt een zee aan ruimte voor je koffers, boodschappen, koelbox(en) klapstoeltjes enz. De kinderen konden ook onafhankelijk van elkaar hun stoelen in de ligstand zetten om even een dutje te doen onderweg.
Ik kan je uit mijn eigen ervaring dus zeker een minivan aanbevelen. Ok, Het is lang niet zo stoer als een SUV maar voor ons heeft het gemak de voorkeur.
Alhoewel een minivan veel duurder is om vooraf te boeken staan ze vaker opgesteld in de standard SUV lijn.
Je hebt een zee aan ruimte voor je koffers, boodschappen, koelbox(en) klapstoeltjes enz. De kinderen konden ook onafhankelijk van elkaar hun stoelen in de ligstand zetten om even een dutje te doen onderweg.
Ik kan je uit mijn eigen ervaring dus zeker een minivan aanbevelen. Ok, Het is lang niet zo stoer als een SUV maar voor ons heeft het gemak de voorkeur.
Alhoewel een minivan veel duurder is om vooraf te boeken staan ze vaker opgesteld in de standard SUV lijn.
-
Sanoicia
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Dodge Durango suv vs. Crysler Pacifica minivan
Wij (gezin met 2 kids 11 en 8 ) hebben afgelopen zomer bij LAX een Durango meegekregen. Superfijne auto!
De vergelijking met een Standard SUV zoals hierboven staat gaat meestal niet echt op. De Durango is over het algemeen wat ruimer dan de meeste Standard SUV. Heeft 2 volledige zitrijen en eventuele een in- en uitklapbare derde zitrij. Superhandig dat de kids een eigen zitrij hebben (op de momenten dat je niet alle koffers bij je hebt en dus niet alle ruimte nodig hebt).
Eerder hebben wij een Honda Odyssey (minivan) gehad en daar deed de Durango qua ruimte niet veel voor onder. De Durango rijd daarnaast natuurlijk ook vele malen lekkerder dan elke willekeurige minivan, al is dat een kwestie van smaak
De vergelijking met een Standard SUV zoals hierboven staat gaat meestal niet echt op. De Durango is over het algemeen wat ruimer dan de meeste Standard SUV. Heeft 2 volledige zitrijen en eventuele een in- en uitklapbare derde zitrij. Superhandig dat de kids een eigen zitrij hebben (op de momenten dat je niet alle koffers bij je hebt en dus niet alle ruimte nodig hebt).
Eerder hebben wij een Honda Odyssey (minivan) gehad en daar deed de Durango qua ruimte niet veel voor onder. De Durango rijd daarnaast natuurlijk ook vele malen lekkerder dan elke willekeurige minivan, al is dat een kwestie van smaak
-
pebdegroot
- Amerika-newbie
Re: Dodge Durango suv vs. Crysler Pacifica minivan
Thanx!!! Das goed om te weten!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht