Ustravel.nl biedt mij ook de beste prijzen v.w.b. boekingen bij Alamo.
En ja, voor ustravel.nl hoef je geen gekke codes/landen te gebruiken. Gewoon gegevens invullen en klaar is Kees!
Roland
Nee, dat zijn de kosten niet, maar het was meer dan ik had verwacht, zonder op te laden en met alleen regenereren.
Of reis je met andere personen die buiten deze regel vallen?Renter's spouse or domestic partner who meet the same age and driver's license requirements of the renter are authorized drivers at no additional charge
Het leek me al totaal niet lekker rijden zo'n Jeep. En die pickup echt totaal onpraktisch met zo'n open laadklep. En helemaal omdat we ook met de auto vol met spullen in nationale parken staan... Dan houd ik het bij mijn midsize SUV AWD.
Dit is heel erg afhankelijk van afhaallocatie en datum, voor mijn boeking van mei/juni in Las Vegas blijft de prijs in dollars al 2 maanden gelijk.
Voor Alamo is ustravel.nl ook de site waar ik boek. Keer op keer zijn zij voor mij de goedkoopste. Als ik bijv. bij American Vacations kijk zou ik bijv. al € 130 duurder uit zijn.
Klopt, dat is bij huurauto's altijd zo vind ik. Zo afhankelijk van ophaal- en inleverlocatie en periode. Al zo vaak gezien dat leuke dealtjes niet gelden voor mijn trips.
US travel is een broker, dus er zit een schakel tussen. Zolang het goed gaat is het prima, maar ik deal toch liever direct met de huurmaatschappij zelf.
Je kunt bij bv USTravel (en Alamo.de bv) ook gewoon kiezen voor pay later. Dan hoef je geen cc gegevens in te geven.
Je bent erg gefixeerd op vooruitbetalen maar je hoeft helemaal niets vooruit te betalen, zoals @Tantelotje hierboven ook al aangeeft. Je hoeft enkel je emailadres en naam op te geven zolang je kiest voor 'Pay on Arrival'. Vooruitbetalen kan wel en is in de meeste gevallen iets goedkoper bij ustravel.nl maar zou ik dus nooit doen.BahamaOne schreef: ↑04 feb 2026, 16:53US travel is een broker, dus er zit een schakel tussen. Zolang het goed gaat is het prima, maar ik deal toch liever direct met de huurmaatschappij zelf.
Zeker in verband met vooruitbetalen loop je een risico. Er zijn hier in het verleden een aantal gevallen gemeld van vooruitbetaling waarbij of de reservering niet was doorgezet naar de uiteindelijke verhuurder. Stel dat de broker in financiele problemen komt? Je bent de overeenkomst aangegaan met USTravel en niet met Alamo. Ik vind dat toch een risico. vandaar de![]()
Koersverschil zou kunnen maar als ik nu kijk is de prijs weer exact gelijk aan gisterochtend. Gistermiddag heb ik niet gelet op dollarprijs. Nu wel, en die is gelijk aan gisterochtend.d_vdploeg schreef: ↑04 feb 2026, 16:29@Coyote Koersverschil wellicht? Prijzen worden op US travel en vergelijkbare boekingssystemen weergegeven in euro's maar kan natuurlijk met de koers wat verschillen. Is de dollarprijs nog wel hetzelfde? Daar kijk ik altijd naar. Want die kan straks als je de auto ophaalt ook weer wat verschillen tov nu.
Zie het verhaal van @DireStraits viewtopic.php?p=1355977#p1355977Coyote schreef: ↑05 feb 2026, 06:21Je bent erg gefixeerd op vooruitbetalen maar je hoeft helemaal niets vooruit te betalen, zoals @Tantelotje hierboven ook al aangeeft. Je hoeft enkel je emailadres en naam op te geven zolang je kiest voor 'Pay on Arrival'. Vooruitbetalen kan wel en is in de meeste gevallen iets goedkoper bij ustravel.nl maar zou ik dus nooit doen.