Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Revolut of Wise card in Canada
Revolut of Wise card in Canada
Iemand ervaring met 1 of 2 van deze kaarten in Canada? Wij gaan dit jaar naar Canada en hebben de kaarten tot volle tevredenheid de afgelopen jaren in de US gebruikt. Ben nu benieuwd of we ze daar ook kunnen gebruiken, is een stuk makkelijker dan een berg dollars meenemen.
-
d_vdploeg
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: Revolut of Wise card in Canada
@diver99
Er is een groot revolut topic via viewtopic.php?f=10&t=71111
Als je daar je vraag stelt krijg je sneller antwoord.
Revolut heb ik ervaring mee en in 2024 probleemloos gebruikt in Canada. Overigens ook nog recent gebruik in de VAE en vorig jaar in Tsjechië, allemaal zonder problemen!
Wat betreft Canada, zelfs het tanken aan de pomp werkte probleemloos. Waar je in de VS nog wel eens naar binnen moet heb ik dat in Canada niet gehad.
Er is een groot revolut topic via viewtopic.php?f=10&t=71111
Als je daar je vraag stelt krijg je sneller antwoord.
Revolut heb ik ervaring mee en in 2024 probleemloos gebruikt in Canada. Overigens ook nog recent gebruik in de VAE en vorig jaar in Tsjechië, allemaal zonder problemen!
Wat betreft Canada, zelfs het tanken aan de pomp werkte probleemloos. Waar je in de VS nog wel eens naar binnen moet heb ik dat in Canada niet gehad.
2018: Rondreis Zuid West
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Huwelijksreis april 2026 Rondreis TN,NC,GA,SC
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Huwelijksreis april 2026 Rondreis TN,NC,GA,SC
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht