Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
habbekuk
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door habbekuk »

Bericht door asv60 » 13 jan 2026, 14:57
Al geprobeerd met VPN op USA, ook dan zelfde mededeling.

Tja,,,
CC maatschappij even bellen?
Ik heb wel eens gehad dat ze de betaling zagen maar deze geblokkeerd werd.
Dat hebben ze toen direct vrijgegeven. Wel wat langer geleden..
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

CC maatschappij gebeld, ze konden 2 betalingen zien, maar daar was geen OK van Delta op gekomen. Dus die zijn niet verwerkt.
Chat met Delta: geen boeking te zien op mijn skymiles account :( Er was ook geen storing bekend. Ze heeft het wel doorgegeven aan de IT afd. Ook gevraagd naar wat er ontbreekt in de Delta app. Ik kreeg nou de mededeling dat het een invalid telephone number is, terwijl het daar correct staat. Zij (van Delta) heeft dat ook gecontroleerd en bevestigd dat het er goed staat. Maar helaas de foutmelding in de app blijft en daardoor kan ik de boeking in de app ook niet afmaken.
Ben nu geneigd om dezelfde vluchten op de KLM site te boeken, maar daar zijn ze wel wat duurder.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Cindy1969
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Cindy1969 »

Wellicht helpt het om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
Glorious
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Glorious »

@asv60 Dit is te vinden op Reddit:
delta.com Refused Connection
Browser Extensions and Dark Mode
Dark Reader: Many users have reported that the "Access Denied" error is often caused by the Dark Reader extension. "Do you use an ad blocker or an extension that maybe turns the website to dark mode? I get this time to time specifically with Dark Reader."

Other Extensions: Disabling all browser extensions, especially dark mode extensions, can resolve the issue. "It’s usually a browser extension that causes these. For me it was 'Dark Reader'."

VPN and IP Issues
VPN Usage: Using a VPN can sometimes lead to Delta rejecting the connection. "Are you on a VPN? This happens to me every time until I disable it."
Tevens veel tips om de Firefox webbrowser te gebruiken.
Snodrop
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Snodrop »

asv60 schreef:
13 jan 2026, 14:37
Probeer een vlucht met Delta te boeken, maar de betaling lukt niet.
IK geef de creditcard gegevens in daarna keur ik de betaling goed via mijn telefoon. Vervolgens komt er in beeld: Delta.com heeft de verbinding geweigerd.
Vervolgens nog met andere cc en andere browser en andere laptop geprobeerd. Of ik krijg een blanco scherm na goedkeuring betaling op mijn mobiel of de mededeling die ik eerder omschreef.
Ook in de app lukt het niet, daar blijft steeds staan dat ik passenger info moet invoeren, maar dat staat er allemaal. Zo irritant!!!
Nog ideeën hoe dit komt?
Ik heb vandaag precies hetzelfde bij Delta, ook meerdere devices en browsers geprobeerd..
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Bedankt voor de tips, ga er morgen weer mee verder. Dat op Reddit heb ik idd ook gelezen.
@Snodrop het moet haast wel aan Delta liggen lijkt me. Heb jij Firefox geprobeerd? Ik nog niet. Wel heel irritant dat het zoveel moeite en tijd kost.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

asv60 schreef:
13 jan 2026, 16:26
Ook gevraagd naar wat er ontbreekt in de Delta app. Ik kreeg nou de mededeling dat het een invalid telephone number is, terwijl het daar correct staat. Zij (van Delta) heeft dat ook gecontroleerd en bevestigd dat het er goed staat. Maar helaas de foutmelding in de app blijft en daardoor kan ik de boeking in de app ook niet afmaken.
Vervelend dat je de boeking op dit moment niet kunt afmaken. De Delta site heeft wel eens vaker kuren. Ik heb al enkele keren meegemaakt dat ik niet eens een vlucht kon opzoeken. Op het moment dat de site gaat zoeken kreeg ik dan een foutmelding. Heel irritant.

Ik neem aan dat je (mobiele) telefoonnummer als volgt genoteerd is: +31 6 12345678 ? Zo staat het tenminste in mijn profiel.

Een andere mogelijke oplossing: alle cookies + geschiedenis al eens verwijderd in de browser(s)?

Kan Delta de boeking niet telefonisch afronden? Of betaal je dan meer?

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

@ coyote Zo had ik idd mijn tel nr genoteerd.
Zojuist nogmaals op de Delta site geprobeerd en krijg nu na de betaling invoer zo'n heel script(weet niet of dat zo heet) Daar staat dan oa External paige failure. Nou dan weet je het wel.
Nu bij KLM geboekt en daar was het vandaag dezelfde prijs als bij Delta en ik kon ook stoelen vastleggen omdat de vlucht met Delta is.
Moose91
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Moose91 »

Waarschijnlijk bij velen al bekend, maar de KLM Real Deal Dagen zijn weer gestart. Dit zijn de aanbiedingen in Noord-Amerika: https://campaigns.klm.nl/nl/real-deal-d ... th-america

Altijd maar de vraag of dit echt deals zijn of niet, maar een kijkje nemen kan geen kwaad als je nog een vlucht zoekt die vertrekt tussen 22 januari en 31 mei.
Snodrop
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Snodrop »

asv60 schreef:
13 jan 2026, 20:41
@Snodrop het moet haast wel aan Delta liggen lijkt me. Heb jij Firefox geprobeerd? Ik nog niet. Wel heel irritant dat het zoveel moeite en tijd kost.
Ik ook nog niet, ga uiteindelijk via KLM boeken denk ik..
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Goed plan, want zit niet veel anders op als je persé die Delta vluchten wilt.
Padje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Padje »

Misschien een gekke vraag, alleen met alle berichtgeving om Amerika binnen te komen probeer je aan alles te denken.. Wij reizen met onze zoon van een jaar naar USA binnenkort alleen zijn paspoort foto is al gemaakt nadat hij drie maanden was. Nu ziet hij er natuurlijk anders uit… lijkt mij dat ze dat bij de douane ook begrijpen?

Alle esta’s hebben we al ik oktober aangevraagd en zijn goedgekeurd natuurlijk (ook voor onze zoon). We nemen ze geprint mee maar zijn er in dat kader nog dingen waar we rekening mee moeten houden?
peterz84
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door peterz84 »

Geen probleem, het paspoort is 5 jaar geldig. Onze dochter van 5 heeft ook nog gereisd op haar eerste paspoort, met foto van een paar maanden. De global entry machines zijn dan niet echt een succes, die herkennen haar niet, dus moeten we langs de balie.
Padje
Amerika-ontdekker

Bericht door Padje »

peterz84 schreef:
24 jan 2026, 08:41
Geen probleem, het paspoort is 5 jaar geldig. Onze dochter van 5 heeft ook nog gereisd op haar eerste paspoort, met foto van een paar maanden. De global entry machines zijn dan niet echt een succes, die herkennen haar niet, dus moeten we langs de balie.
Dat is fijn! En wat bedoel je met langs de balie? Ik lees ook over de MPC app. Lijkt me dat we die ook gewoon kunnen gebruiken? Of juist niet?

Ah ik zie dat die MPC alleen is voor returning travellers. Dat zijn we geen van allen dus dat is sowieso geen optie.
IngridUSA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door IngridUSA »

@Padje
Gewoon proberen, want het gaat echt sneller en als gezin kun je in 1 keer samen langs de officer. Er is een apart topic over MPC:
viewtopic.php?t=80198
Ik weet niet meer zeker maar ik dacht dat ook first time travelers er toch in de praktijk gewoon gebruik van kunnen maken. Het kan ook nog afhangen van de luchthaven waar jullie aankomen.
MomOf2
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door MomOf2 »

Ook onze dochter heeft 5 jaar op haar eerste paspoort gereisd nadat deze op haar 3 maanden aangemaakt werd.
Wij moesten in die tijd sowieso via een bemande balie, simpel omdat de andere nog niet bestonden :lol:
Toen ze bijna 5 was, twijfelde de ambtenaar zo hard dat hij er een collega (vrouw) heeft bijgehaald.
Die vrouw gaf haar collega toen de raad om naar de ooglijn te kijken.
nico.q
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door nico.q »

Ik kan het bovenstaande verhaal ook onderschrijven. Bij beide kinderen geen problemen gehad.
Wat ons vaak opvalt (niet alleen in Amerika) dat ze de naam van het kind even roepen. Als die meteen reageert is dat natuurlijk ook een bevestiging dat in ieder geval de naam van het kind klopt.
d_vdploeg
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door d_vdploeg »

IngridUSA schreef:
26 jan 2026, 10:17
Ik weet niet meer zeker maar ik dacht dat ook first time travelers er toch in de praktijk gewoon gebruik van kunnen maken. Het kan ook nog afhangen van de luchthaven waar jullie aankomen.
Let er wel op dat dit praktijk ervaringen zijn van forumleden hier en dus geen garanties geeft. Officieel kun je MPC alleen gebruiken als je returning ESTA bent. Je kunt het natuurlijk proberen maar als je wordt teruggestuurd de normale rij in, achteraan mag aansluiten en hij is toevallig heel erg lang dan wordt je niet blij.

Misschien is het personeel even aanspreken niet zo onverstandig.
2018: Rondreis Zuid West
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Huwelijksreis april 2026 Rondreis TN,NC,GA,SC
Padje
Amerika-ontdekker

Bericht door Padje »

Weet iemand hoe het zit met het meenemen van babyvoeding? We willen eigenlijk een pak nutrilon meenemen voor onze zoon. Kunnen we dat in onze koffer doen? Moeten we dat aangeven? Ik zie het niet terugkomen bij de vragen in die mpc app.
Bensiegel
Amerikafan

Bericht door Bensiegel »

Iemand hier ervaring mee, en dan de laatste vlucht niet nemen? Moet je je koffer op Schiphol eerst pakken, of is hij door gelabeld naar Düsseldorf?
Scheelt best veel geld.
image.png
image.png (31.72 KiB) 1363 keer bekeken
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer