Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Sing: Eindelijk terug! Advies reis Las Vegas/Yellowstone

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Re: Reis Sing: Eindelijk terug! Advies reis Las Vegas/Yellowstone

Bericht door jojostravelusa »

Wij hebben in Zion paardgereden. In Monument Valley kan het ook en in de Grand Canyon ook. Wordt kiezen dus.
Enne, herpeten :?: :?: :?:
https://jojostravelusa2014.blogspot.com ... tpwww.html
Sing
Amerikafan

Bericht door Sing »

Hoi!

De planning stond even on hold... mijn man heeft een ongeluk gehad met de auto (hij en de hondjes gelukkig gezond!) maar de auto is helaas total loss. We weten nog niet zo goed wat de afloop is, maar het is natuurlijk wel een grote onvoorziene uitgave... dus om mijzelf niet te enthousiast te maken was ik even gestopt met plannen. Maar, we gaan het gewoon doen! Het komt vast allemaal goed :)

Ik zit een beetje te worstelen met de overnachting in/bij Grand Canyon. Ik kan eigenlijk niets vinden, het is of dicht vanwege de brand of gesloten.
Is dit dan nog wel zo'n goed idee of zijn er nog tips wat nog wel handig te doen is gezien deze route?

5 Zion - Grand Canyon North Rim
6 Grand Canyon - North Rim Monument Valley
7 Monument Valley - Moab via Natural Bridges
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door paulr »

Tja... vandaar dat ik in mijn voorstel ook de zuidkant van de GC had aangeraden...
Maar dan is de route, zéker als je dus via Moab wilt en ook Yellowstone wil doen simpelweg te lang !
In 18 dagen kun je nu eenmaal niet teveel doen, dus schrap alsjeblieft iets zodat het een mooie reis gaat worden...

Paul

PS: vorige maand in Maleisie hebben we dus blijkbaar heel veel herpeten gezien (geen idee dat dit ''herpeten'' waren inderdaad :lol: ).
We zijn wel eens slangen in de woestijn tegen gekomen (Arches) en hagedissen, kikkers en padden natuurlijk ook volop. Onder andere in Grand Teton...
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Welke accommodatie heb je bekeken? Ik kan me niet voorstellen dat er niets open is. Je zou naar de Kaibab Lodge kunnen kijken. De Jacob Lake Inn lijkt mij leuk maar is wel erg ver rijden. Stop daar wel even voor de koekjes.

Heb je voor Yellowstone al iets vastgelegd? Het is echt aan te raden om dat zo snel mogelijk te doen; kijk per nacht en boek alvast iets en check regelmatig of er iets anders vrij komt als je niet helemaal tevreden bent over prijs of locatie.
Je zou ook kunnen gaan kamperen; ook voor de GC misschien een optie. En in Yellowstone bespaar je daarmee honderden dollar.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer