Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

All about Las Vegas (LV)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Timothy555
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Timothy555 »

Je moet zeker niet reserveren, als in: ze zullen je niet wegsturen als ze plaats hebben.

Als er een plaats is waar ik écht wil eten, reserveer ik. Dat doe ik ook meestal als ik met m’n echtgenote ben.

Als ik alleen ben, of ergens hogere status heb die toegang geeft tot skip the line voordelen, reserveer ik meestal niet.
TradeMarkNL83
Amerikakenner

Bericht door TradeMarkNL83 »

Duidelijk thnx! Ga binnenkort eens een plannetje maken.
TradeMarkNL83
Amerikakenner

Hmm nou duidelijk bij sommige steakhouses toch wel haha zo zit golden steer blijkbaar altijd maanden van te voren al helemaal vol gereserveerd. Dat wordt hem dus helaas niet voor volgende maand, maar goed er is gelukkig genoeg andere keuze.
TradeMarkNL83
Amerikakenner

Beetje rare vraag misschien, maar wellicht weet iemand dit. Ik verblijf binnenkort een paar nachten in The Linq. Nu heb ik een auto gehuurd, maar ik lees dat hun parkeergarage echt drama is qua drukte, dat mensen daar soms uren staan om erin of eruit te komen. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? En kan ik wellicht anders beter ergens in de buurt parkeren? Ik lees bv dat de parking van Harrah's een betere doorstroom heeft?
Timothy555
Amerika-expert

Yeps, niet de beste locatie en vaak een bottleneck om buiten te rijden.

Harrah’s is beter, Caesars Palace nog beter (en ook gewoon de straat oversteken).
Lrj15
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Lrj15 »

Afgelopen zomer waren wij in Las Vegas, in hotel MGM Park( waar we een waanzinnige kamer upgrade kregen)daar ging het parkeren heel soepel en was goed geregeld in parkeertoren erachter. Genoeg ruimte en veilig. En niet heel duur. Makkelijke aanrijdroute, niet in de drukte. Via brug lopen naar t hotel.

Onze verklaring was voor de upgrade dat er minder toeristen komen, voor beetje bijbetalen kregen we suite en dat was incl. Parkeren, Was verder prima megahotel, ligt centraal.

Las Vegas bezocht in 2018, vond ik onverwacht best heel leuk. Zomer 25 was het het eindpunt van onze rondreis. Had me er op verheugd. Maar wat een shithole is dat geworden. Alles rook naar de cannabis op straat, zwervers, iedereen wil wat van je, raar volk ( was eerst echt anders) overal hele dure designer winkels voor Chinezen die er niet waren, allemaal dure winkels zonder klanten. Misschien als je geen vergelijk hebt kijk je je ogen nog wel uit maar Ik vond het zonde van de laatste 3 dagen vakantie. Wel goede aanvlieg route om zo aan de roadtrip te beginnen, maar zsm weg.
1997, 2015&2017 Fl/2010 & 2016 NY/2018 ZW USA/2019 TX-NM-OK/2024 Mei DC-MD-WV-PA-VA & okt GA-TN-AL-MS-AR/ 2025 NV-AZ-UT-CO-WY-ID-MT/ 2026 april: FL & juli: Denver -Seattle
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door paulr »

@Lrj15 Heel herkenbaar ! Afgelopen jaren echt veranderd, maar blijft prima om te starten en/of te eindigen !
Timothy555
Amerika-expert

Ik blijf er verliefd op, en ga ook gewoon daarheen voor 10 nachten zonder iets anders te doen.

Graag gokken en drinken helpt :mrgreen:

Dit jaar in totaal 3 trips en 18 nachten gepland in Vegas.
nwolf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door nwolf »

Dus de "20 dollar trick" voor een upgrade is niet meer nodig ;)
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
TradeMarkNL83
Amerikakenner

Timothy555 schreef:
05 jan 2026, 20:05
Yeps, niet de beste locatie en vaak een bottleneck om buiten te rijden.

Harrah’s is beter, Caesars Palace nog beter (en ook gewoon de straat oversteken).
Ik sta nu idd in harrahs omdat we daar met werk verbleven en dat ging prima dus laat ik hem lekker daar staan. Dank voor de info!
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Lrj15 schreef:
08 jan 2026, 20:04
Las Vegas bezocht in 2018, vond ik onverwacht best heel leuk. Zomer 25 was het het eindpunt van onze rondreis. Had me er op verheugd. Maar wat een shithole is dat geworden. Alles rook naar de cannabis op straat, zwervers, iedereen wil wat van je, raar volk ( was eerst echt anders) overal hele dure designer winkels voor Chinezen die er niet waren, allemaal dure winkels zonder klanten. Misschien als je geen vergelijk hebt kijk je je ogen nog wel uit maar Ik vond het zonde van de laatste 3 dagen vakantie. Wel goede aanvlieg route om zo aan de roadtrip te beginnen, maar zsm weg.
Er is niks meer aan, alles is oud en vies, duur, en overbevolkt.
Ik kwam daar voo het eerst in 1984, en heb het in de jaren daarna steeds verder achteruit zien gaan.
Enige voordeel is de rechtstreekse vlucht vanaf Amsterdam, lekker vroeg in Vegas, auto ophalen en gelijk weg.
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door HennyCox »

Pete.Z schreef:
12 jan 2026, 18:14
alles is oud en vies, duur
Hmm, niet mee eens.
Hotels zijn niet oud: Cosmopolitan bv
Hotels en kamers zijn zeker NIET vies: Cosmopolitan bv
Duur zeker niet: Cosmopolitan bv gratis :lol: :wink:
Timothy555
Amerika-expert

Pete.Z schreef:
Lrj15 schreef:
08 jan 2026, 20:04
Er is niks meer aan, alles is oud en vies, duur, en overbevolkt.
Ik kwam daar voo het eerst in 1984, en heb het in de jaren daarna steeds verder achteruit zien gaan.
Enige voordeel is de rechtstreekse vlucht vanaf Amsterdam, lekker vroeg in Vegas, auto ophalen en gelijk weg.
Lol. Breng eens een nacht of 3, 4 door in een suite in Fontainebleau of Wynn. Even niet naar geld kijken. Oud en vies mag je snel schrappen dan…

Ik frequenteer ook de Excaliburs en Circus Circus niet. Dan geef ik je gelijk. Choose your experience, Vegas heeft het allemaal.

Ik ga er om ondergedompeld te worden in betaalbare luxe. Betaalbaar als in: een hotel als Fontainebleau kost een veelvoud elders in de VS.

Goed, blij dat niet iedereen in Vegas blijft plakken. Is er zo al meer dan druk genoeg.
Timothy555
Amerika-expert

HennyCox schreef:
12 jan 2026, 19:42
Pete.Z schreef:
alles is oud en vies, duur
Hmm, niet mee eens.
Hotels zijn niet oud: Cosmopolitan bv
Hotels en kamers zijn zeker NIET vies: Cosmopolitan bv
Duur zeker niet: Cosmopolitan bv gratis :lol: :wink:
Ik vind Cosmo nu net wel een hotel dat stilletjes aan toe is aan een kamerrenovatie (staat gepland in 2027).

Ook vind ik het een halve klasse naar beneden gegaan sinds overname MGM (Room service is in een zak en wordt afgedropt terwijl men vroeger zoals in Wynn een tafeltje kwam zetten, en van die kleine dingen).

Desalniettemin een van mijn favorieten op de strip. In oktober aanstaande een Wraparound geboekt.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Natuurlijk zijn er nog prima hotels, Wynn twee jaar terug nog een nacht geweest, Weinig mis mee, en andere hotels zullen ook best goed zijn.
Ik bedoel meer de stad als geheel, het is absoluut niet meer te vergelijken met twintig of zelfs tien jaar geleden. Maar als je het daar naar je zin hebt, mooi toch. Een mening is precies dat.
habo1969
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door habo1969 »

All inclusive in Vegas komen we ook steeds vaker tegen:

<>
https://investors.mgmresorts.com/2026-0 ... 11lCfG3m68
<>

We hebben zelfs voor in het weekend kunnen boeken (Mei 2026) voor dezelfde prijs. Lijkt ons een goeie deal!
dennis112
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door dennis112 »

Heb er een youtube filmpje over gezien inderdaad, als het hotel je niet veel uitmaakt en de shows je boeien dan is het wel een voordeeltje wat je hebt ja. Als je Luxor hebt zorg dan wel dat je in de tower zit en niet in de piramide voor de betere kamers.

Lijkt mij wel beetje irritant dat je in de buurt moet blijven bij je hotel of elke keer weer terug moet voor ontbijt, lunch of diner aangezien je dus niet overal kan eten. Wat ik persoonlijk bij een allin wel zou verwachten is dat je hele dag gratis drinken kan krijgen maar dat zit er ook niet in.

Zelf zal ik het sowieso niet doen omdat ik liever centraler op de strip zit en ook de wat luxere hotels prefereer. Ook beperkt zijn in de keuze waar je gaat eten zou ik niet fijn vinden. Als dat je niet uitmaakt dan heb je met dit wel een goede deal te pakken ja, hoop alleen dat het niet uitdraait op het volk wat net na covid opening allemaal verscheen en het geweld flink hoger was geworden daardoor op de strip.
habo1969
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door habo1969 »

@dennis112, ik begrijp wat je bedoelt. Op de 1 of andere manier zijn wij altijd wel een paar dagen rond dat gedeelte op de Strip (via MGM-comps) en vinden we dat wel relaxed. We zijn er nu rond Memorial day en de ervaring leert dat het dan - zeker ook in de luxere eetgelegenheden - ontzettend druk kan zijn.
We hebben overigens ook het "All in Summer package" in Circa geboekt. Afgelopen jaar ook gedaan en is ons prima bevallen.
Er komen wel steeds meer "More inclusive" aanbiedingen, maar die van bijv. Caesar's of Resort World trekt ons dan weer minder.
dennis112
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door dennis112 »

Ja idd ze moeten toch iets als al 1,5 jaar lang elke maand minder bezoekers komen.

Had nog even gekeken naar dat offer en blijkbaar ben je niet alleen gelimiteerd in keuze van 10 restaurants maar je krijg ook nog een speciaal menu dus je kan niet van de standaard kaart kiezen. Ook mag je alleen maar niet alcoholische dranken kiezen zie ik. Maarja als je niet zo'n kieskeurige eter bent dan vindt je altijd wel iets op het menu lijkt mij.

Als je met 2 bent moet je toch wel meestal op 100pp per dag rekenen als je ontbijt, lunch en diner doet dus voor 2 dagen zit je dan al op 400 dus heb je alleen op het eten er al uit en dan heb je de kamer, show, parkeerkosten en rollercoaster nog niet meegerekend. Dus op zich is de deal wel goed.
RCRD
Amerikakenner

Bericht door RCRD »

Ik ga helemaal NIETS meer "all inclusive" doen in Las Vegas of waar dan ook.
We hadden het "geweldige'' idee om de ''all you can eat'' brunch at Guy Fieri's Kitchen te doen.

Dat was de slechtste restaurant ervaring van ALLE trips door HEEL Amerika BY FAR.
Wat een ellende en wat een slecht eten. En dan heb ik het maar niet over de wachttijd... :roll:
Never Ever Again! :evil: :evil:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer