Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 71

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Op Tampa, en diverse andere Hertz locaties, is het intussen de AI scan, daar is niemand meer. Hertz heeft zn IT niet erg op orde, laatste keer kreeg ik een brandstof rekening terwijl ik gewoon vol had ingeleverd daar. Bezwaar moeten maken en een foto gestuurd, werd opgelost, het is niet anders.
Morgen vertrekken we weer, met Thanksgiving en de Holiday Parades in korte broek bij 80-85F. Ons hoor je niet klagen.
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Dank voor jullie antwoorden. Daar waren wij dus ook bang voor @harryh
Die AI lees ik ook bijzondere verhalen over, gelukkig nog niet op MCO.
We waren nu ook net van plan om dan maar weg te lopen en naar de terminal te gaan toen er toch nog iemand kwam opdagen.
Maar als je niet veel tijd hebt, is weggaan de enige optie. We zullen het de volgende keer overwegen.
Fijne vakantie @harryh
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 71

Bericht door harryh »

Dankjewel @asv60
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

De AI scanner is in principe niet interessant voor ons, eigen risico is bij huren vanuit Europa sowieso afgedekt, dus schades zijn verzekerd. Vorige week Jeep ingeleverd met gescheurde voorruit, rapportje in email en verder klaar. Ik zet de auto neer en loop weg, maar een foto van de kilometerstand met tankinhoud neem ik altijd. Gelukkig nog nooit nodig gehad.
eborn
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door eborn »

Ik ben voor komende meivakantie ook meer weer eens in de krochten van de Hertz site gedoken :D Curacao en de andere kleine eilandjes geven weer de beste resultaten, maar het valt me op dat er eigenlijk helemaal niets meer staat over annuleren. Het is allemaal Pay later, dus zover ik weet zit dat wel goed. Maar het verbaasd me dat ze nu enkel nog een regel hebben over de Points cancellation. En als je verder in de voorwaarden kijkt, gaat eigenlijk enkel nog over Pay now en Pay later vanuit US i.v.m. de welbekende 'no show' (die inderdaad never showed :thumbup:)

Nu weet ik dat de Hertz voorwaarden altijd wel een zooitje zijn, dus het verbaasd me ook niets. Om een klein voorbeeldje te geven uit hun huidige eConsent policy:
Hardware and Software Requirements. As of the date you are reading this paragraph 2, you represent to Hertz that your hardware and software meet the following minimum requirements for access to and retention of the Electronic Records:

a. Website browser at least equivalent to Microsoft Internet Explorer 4.x and above, Netscape Navigator 4.x and above, AOL 4.X and above, and equipped with SSL security of no less than 40 bits (128 bits recommended);
IE 4 is gelukkig uit 1997, dus dat moet goed zitten :P
2005: NYC/Las Vegas, 2008: NYC/Las Vegas, 2009: Orlando/Naples, 2011: San Diego, 2013: Orlando, 2020: Orlando, 2023: Orlando, 2024: Orlando, 2026: Orlando
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

@eborn kun je wat meer tips geven qua kleine eilanden? Ik ken Christmas Island al wel maar zie eigenlijk verder geen lagere prijzen voor mijn reis naar Houston komende zomer. Welke landen heb jij geprobeerd?
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
eborn
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door eborn »

Ik heb nu zelf Christmas Islands gepakt met een ingelogde Gold account. Daarmee kwam ik met Pay Later op $453 (ong. 390 euro) voor 13 dagen, terwijl ik via de Nederlandse site niet lager kwam dan 650 euro voor een lagere klasse. $30 per dag incl. LDW en LIS is niet verkeerd.

Ik heb ook San Marina en Curacao geprobeerd. Die hadden ook lage tarieven (vooral de EV's zijn in Orlando heel goedkoop). Maar ik wilde een Standard SUV en daarme kwam ik via Christmas i.c.m. de Black Friday codes (CDP 907002 en RC BEST) de laagste prijs.

Voor welke periode zoek je iets? Ik zie inderdaad dat Houston George Bush eind juli tarieven heeft van $400 en hoger.
2005: NYC/Las Vegas, 2008: NYC/Las Vegas, 2009: Orlando/Naples, 2011: San Diego, 2013: Orlando, 2020: Orlando, 2023: Orlando, 2024: Orlando, 2026: Orlando
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door TradeMarkNL83 »

Nou hier uiteindelijk maar voor een Hybrid Small SUV (Categorie B8) gegaan. Toch wel lekker hybrid, rijdt zoveel rustiger en ga toch niet enorme afstanden rijden en anders hebben we altijd de benzine nog :thumbup: Heb Service Type: Gold Canopy en Gold Plus Rewards Five Star dus kan altijd nog een categorie omhoog eventueel.
Screenshot 2025-11-23 at 15.00.49.png
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

@TradeMarkNL83 Weet je zeker dat je met de deze reservering ook Gold Choice service hebt en uit de 5* mag kiezen?
SU'v zijn doorgaans uitgesloten van upgrades en B4 klinkt niet als "cat. C or above".
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door TradeMarkNL83 »

Ah dat wist ik dan weer niet @Frasi ! Maar ik lees het inderdaad:

“Maximum upgrade is to a Full-size car with a minimum reserved Compact vehicle. For Compact 4-Door rentals, maximum upgrade will be to a Full-Size 4-Door car. Upgrade is to the next car class only. This excludes Special Equipment such as Minivans, SUVs and Hertz Collections vehicles.”

Ach prima, ik hoef ook niet per se een upgrade :) Fijnste is gewoon iig de rij te kunnen skippen.

Weet iemand trouwens of deze klasse full hybrid is? Dus did je niet hoeft op te laden? Anders moet ik even de laadpalen in kaart gaan brengen 😬
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer