Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Weekje Miami Beach met dochter

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
eveline77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Weekje Miami Beach met dochter

Bericht door eveline77 »

In januari ga ik samen met mijn dochter (22 jaar) een weekje naar Miami Beach. We willen vanuit daar naar de Everglades (de lus fietsen en naar een alligator farm) en een 2 daagse tour naar Key West doen. Hebben jullie verder nog suggesties en hoe is het autorijden daar? We willen een auto huren, en ben wel gewend om tijdens vakanties te rijden maar heb dit zelf in Amerika nog niet gedaan. En is het gebruikelijk dat mensen een nachtje elders slapen en daarna terug komen in hetzelfde hotel of is het handiger om losse boekingen te doen van het aantal dagen dat we er zijn. Dus bijv 3 Miami Beach, 1 Key West en dan nog 2 Miami Beach?
En zijn er nog aanraders qua autoverhuur, indien mogelijk waarbij we allebei mogen rijden.
2012 Rondreis Zuidwest met gezin
2013 Rondreis Noordwest en stukje Canada met gezin
2019 New York met dochter
2023 New York met zoon
mtl
Amerika-expert

Re: Weekje Miami Beach met dochter

Bericht door mtl »

Ik zou gewoon losse hotelboekingen doen, anders betaal je één nacht teveel.
eveline77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door eveline77 »

Ja, dacht mss zijn ze flexibel en kan je een deel van je bagage achterlaten. Maar maar mss is het idd handiger om losse boekingen te maken.
2012 Rondreis Zuidwest met gezin
2013 Rondreis Noordwest en stukje Canada met gezin
2019 New York met dochter
2023 New York met zoon
habo1969
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door habo1969 »

Wij (mijn vrouw en ik) gaan in januari ook weer 2 weken naar Florida. Wij huren voor de dagen die we in Miami Beach verblijven nooit een auto, maar doen alles met Uber en halen dan de dag dat we gaan rijden, de auto op bij het vliegveld. Met name de parkeerkosten zijn erg hoog, als je hem dichtbij wilt parkeren.
Als je (een paar dagen) puur strand wilt, zou ik Hollywood of Fort Lauderdale aanraden. En ja, zeker losse hotelboekingen.
Er zijn op dit diverse topics over autohuur, dus doe er je voordeel mee ;-)
Veel plezier alvast!!
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Als je kosten wil besparen op de autohuur dan kun je beter je dochter niet laten rijden. Onder 25 jr betaal je een aanzienlijk underage fee.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer