Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Routeplanning Orlando - Houston
-
Pinky&theBrain
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Routeplanning Orlando - Houston
Hi Allen,
Afgelopen augustus zijn man en ik samen naar het zuidwesten geweest.
Dat is ons heel goed bevallen, en nu zijn we plannen aan het maken voor de oostkust van 2 juli 2026 tm 18 juli met onze volwassen zoon van 18.
De tickets zijn geboekt, en we zijn nu een beetje een planning aan het maken en een route aan het bedenken.
Wat we nu hebben zijn 3 dagen New York, dan binnenlandse vlucht naar Orlando, daar auto huren, hotel geboekt voor 3 dagen bij cocoa beach voor het bezoek aan het Kennedy Space Center. Daarna gaan we roadtrippen naar Montgomery - New Orleans - Vicksburg - Houston, binnenlandse vlucht terug naar New York. Maar wat is leuk in Houston? Ik zag six flags, of een waterpark maar voor de rest heeft Houston niet zoveel, maar misschien hebben jullie nog tips voor ons en tips tijdens deze roadtrip.
Alvast bedankt! Groetjes
Afgelopen augustus zijn man en ik samen naar het zuidwesten geweest.
Dat is ons heel goed bevallen, en nu zijn we plannen aan het maken voor de oostkust van 2 juli 2026 tm 18 juli met onze volwassen zoon van 18.
De tickets zijn geboekt, en we zijn nu een beetje een planning aan het maken en een route aan het bedenken.
Wat we nu hebben zijn 3 dagen New York, dan binnenlandse vlucht naar Orlando, daar auto huren, hotel geboekt voor 3 dagen bij cocoa beach voor het bezoek aan het Kennedy Space Center. Daarna gaan we roadtrippen naar Montgomery - New Orleans - Vicksburg - Houston, binnenlandse vlucht terug naar New York. Maar wat is leuk in Houston? Ik zag six flags, of een waterpark maar voor de rest heeft Houston niet zoveel, maar misschien hebben jullie nog tips voor ons en tips tijdens deze roadtrip.
Alvast bedankt! Groetjes
Re: Routeplanning Orlando - Houston
Houston heeft geen Six Flags, wel wat waterparken (maar ik geloof wel wat kleiner dan de grote bij de pretparken). Een topper hier is NASA, maar die doe je al in Florida. De kust trekt natuurlijk ook veel mensen, maar is in Florida absoluut mooier. Afhankelijk van wat je onderweg doet kan Brazos Bend SP interessant zijn, alligators spotten. Verder is Houston een enorme stad, en dus volop andere atrracties als musea en een mooie dierentuin, maar weinig wat je niet elders kan vinden.
Ik woon al jaren in Houston, en woon hier graag, en met familie die op bezoek komt vinden we wel wat te doen, maar ik zou de gemiddelde toerist eigenlijk niet Houston als bestemming aanraden, er zijn zoveel meer binzondere en leukere bestemmingen in de VS. in jullie geval zou ik Houston dan ook gewoon als vertrekpunt zien, en er niet veel tijd inplannen (als je nog wil winkelen, dat kan hier natuurlijk wel).
Ik woon al jaren in Houston, en woon hier graag, en met familie die op bezoek komt vinden we wel wat te doen, maar ik zou de gemiddelde toerist eigenlijk niet Houston als bestemming aanraden, er zijn zoveel meer binzondere en leukere bestemmingen in de VS. in jullie geval zou ik Houston dan ook gewoon als vertrekpunt zien, en er niet veel tijd inplannen (als je nog wil winkelen, dat kan hier natuurlijk wel).
Terug in Texas!
-
Pinky&theBrain
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Dankjewel voor je reactie, dan houden we Houston aan als vertrekpunt voor terug naar New York.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wellicht heb je wat aan ons verslag van vorig voorjaar. Toen reden we met de camper van LA naar Miami en hebben we o.a. Houston Space Center bekeken.
Brazos Bend SP is inderdaad een aanrader.
https://total-eclipse-texas.blogspot.com
Brazos Bend SP is inderdaad een aanrader.
https://total-eclipse-texas.blogspot.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 3326 Weergaves
-
Laatste bericht door ADE01
-