Welkom weer!
Allereerst: 2,5 week voor alle parken die je noemt is krap ! Een paar dagen erbij zou mooi zijn, maar zoals het lees denk ik dat dit wel lastig gaat worden ? Kies met 2,5 week sowieso voor een one way en dan SLC-LAS of LAS-SLC. Keuze zou ik laten afhangen van vliegtijden, vliegtarieven, maar zeker ook autohuur. Gewoon alle routes én de autohuur in een excel zetten (gemakshalve ben ik even uitgegaan van een auto, geen camper). Ook belangrijk: accommodatie in Yellowstone. Advies is in het park te verblijven (mogelijk wat duurder), maar scheelt veel rijtijd en nodeloos wachten bij de entree als je bijvoorbeeld in West Yellowstone verblijft. Je kan dus de route ook laten afhangen van wat er nog beschikbaar is: (
https://secure.yellowstonenationalparkl ... 6&nights=1.
Indien je start in Salt Lake zou dit het kunnen worden: SLC-Grand Teton-Yellowstone-Grand Teton-Moab-Monument Valley-Grand Canyon-Page-Zion-Las Vegas.
Zoals je ziet is Yellowstone lastig te combineren met bijvoorbeeld de Grand Canyon. Of je moet de GC noordkant kiezen. Let wel, daar is een heel flinke natuurbrand geweest...
Er staan op het forum héél veel routes waarbij advies gegeven is over rijtijden, hoeveel nachten waar etc etc. Ik denk het best om die eerst te gaan lezen en dan een 1e voorstel hier te plaatsen. Zet de route dan wel in een dag tot dag schema, zoals hier gebruikelijk, zodat je ziet wat rijdagen zijn.
Succes met plannen maken !
Paul