Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Advies Route Miami naar Dallas
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Advies Route Miami naar Dallas
Hoi allemaal,
Wij gaan volgende zomer met ons gezin van 3 jongens 13,15,16 jaar weer naar Amerika. Voorheen zijn we geweest in
New York, Philadelpia, Washington en Niagra Falls daarna hebben we een keer de West Kust helemaal gedaan. We zijn gewend om veel te rijden en overal snel een goede indruk van te krijgen. Nu willen we van Miami naar Dallas. De kinderen willen graag naar Disneyland zelf wil ik de parade zien dus we kiezen voor Magic Kingdom. Verder willen we de Everglades zien en Graceland. Op zich ben ik heel enthousiast over de reis wat ik heb gevonden. Al begin ik te twijfelen bij Nashville. Is 1 dag voldoende om een indruk te doen van de sfeer en einde middag weer verder te rijden? Civil right museum in de ochtend en tegen de middag Graceland is dat mogelijk? De kinderen gaan geen uren rondrijken wil alleen dat een goede indruk krijgen. Smoky mountain willen we de uitkijktoren zien en voornamelijk de autoroute New found Gape doen. Zowel in Austin als in Baston rouge willen we het capitol bezoeken. En we willen wel een indruk krijgen van de Nasa in Houston en Orlando. Graag wil ik jullie advies of deze route mogelijk is? Wij hebben nog 1 dag over maar weet niet waar ik die dan het beste kan neerzetten.
Miami- Homestead 40 min, 35 mijl
Homestead- Key west 6 uur, 260 mijl
Homestead- Everglades 20 min
Homestead- Fort Myers, 3 uur 163 mijl Via Everglades ander ingang
Fort Myers
Fort Myers- Orlando, 3 uur, 163 mijl
Orlando Disneyland
Orlando- Brunswick, 5 uur, 290 mijl Via Kennedy space center
Brunswick Lake Murray, 4 uur, 255 mijl Via Savannah
Lake Murray Bootje huren
Lake Murray- Gutlinberg, 4 uur, 180 mijl Via smoky mountain
Gutlinberg- Cookeville, 4 uur, 180 mijl Via smoky mountain
Cookeville-Jackson, 3 uur 207 mijl Via Nashville
Jackson-Granada, 3 uur 180 mijl Via Mephis Civil Right Museum en Graceland
Grenada-Rayne, 5,5 uur 354 mijl Via Boton Rouge (capitol)
Rayne-Seebrock, 3,5 uur 200 mijl Via Nederland
Seebrock-Luling, 2,5 uur 170 mijl Via Nasa Houston en tanktstation Luling
Luling-Austin, 1 uur, 43 mijl Capitol en vleermuizen
Austin-Fort Worth, 3 uur, 190 mijl Stock Yards
Forth Worth-Dallas, 33 min, 32 mijl Sith floor en reunion tower
Wij gaan volgende zomer met ons gezin van 3 jongens 13,15,16 jaar weer naar Amerika. Voorheen zijn we geweest in
New York, Philadelpia, Washington en Niagra Falls daarna hebben we een keer de West Kust helemaal gedaan. We zijn gewend om veel te rijden en overal snel een goede indruk van te krijgen. Nu willen we van Miami naar Dallas. De kinderen willen graag naar Disneyland zelf wil ik de parade zien dus we kiezen voor Magic Kingdom. Verder willen we de Everglades zien en Graceland. Op zich ben ik heel enthousiast over de reis wat ik heb gevonden. Al begin ik te twijfelen bij Nashville. Is 1 dag voldoende om een indruk te doen van de sfeer en einde middag weer verder te rijden? Civil right museum in de ochtend en tegen de middag Graceland is dat mogelijk? De kinderen gaan geen uren rondrijken wil alleen dat een goede indruk krijgen. Smoky mountain willen we de uitkijktoren zien en voornamelijk de autoroute New found Gape doen. Zowel in Austin als in Baston rouge willen we het capitol bezoeken. En we willen wel een indruk krijgen van de Nasa in Houston en Orlando. Graag wil ik jullie advies of deze route mogelijk is? Wij hebben nog 1 dag over maar weet niet waar ik die dan het beste kan neerzetten.
Miami- Homestead 40 min, 35 mijl
Homestead- Key west 6 uur, 260 mijl
Homestead- Everglades 20 min
Homestead- Fort Myers, 3 uur 163 mijl Via Everglades ander ingang
Fort Myers
Fort Myers- Orlando, 3 uur, 163 mijl
Orlando Disneyland
Orlando- Brunswick, 5 uur, 290 mijl Via Kennedy space center
Brunswick Lake Murray, 4 uur, 255 mijl Via Savannah
Lake Murray Bootje huren
Lake Murray- Gutlinberg, 4 uur, 180 mijl Via smoky mountain
Gutlinberg- Cookeville, 4 uur, 180 mijl Via smoky mountain
Cookeville-Jackson, 3 uur 207 mijl Via Nashville
Jackson-Granada, 3 uur 180 mijl Via Mephis Civil Right Museum en Graceland
Grenada-Rayne, 5,5 uur 354 mijl Via Boton Rouge (capitol)
Rayne-Seebrock, 3,5 uur 200 mijl Via Nederland
Seebrock-Luling, 2,5 uur 170 mijl Via Nasa Houston en tanktstation Luling
Luling-Austin, 1 uur, 43 mijl Capitol en vleermuizen
Austin-Fort Worth, 3 uur, 190 mijl Stock Yards
Forth Worth-Dallas, 33 min, 32 mijl Sith floor en reunion tower
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht