Geeft een hogere korting dan Avis voor mij nu
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Waarvan is deze CDP: 427346 ?
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
promotiecode van Amex
'' Amex membership rewards''
'' Amex membership rewards''
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Voor de reizigers met PC en een Amex kaart (code 427346) die wel willen gokken of er wat in de PC rij staat (of een dubbele/backup boeking maken): zojuist vastgelegd bij Hertz Hongkong, klasse D, TPA ,10 juli t/m 30 juli $500. Ook gekeken bij andere Aziatische landen (China, Japan en Zuid Korea) en bij verschillende Amerikaanse steden en allemaal redelijk scherp geprijsd. (nog wel ver weg natuurlijk, zomer van 2026)
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Zojuist teruggekomen en auto ingeleverd bij Hertz Las Vegas. Na het inleveren nog snel even door de 3 ailes (Five Star / Gold / PC) gelopen om te kijken wat er stond. Op een vrijdagmiddag rond 15:00 dus.
ALLE rijen stonden helemaal vol. Weinig SUV's, de SUV's die er stonden waren kleine. Wel 2 Jeeps Wranglers en zeer veel grote sedans. Tevens stonden er 2 Bentley Continentals
ALLE rijen stonden helemaal vol. Weinig SUV's, de SUV's die er stonden waren kleine. Wel 2 Jeeps Wranglers en zeer veel grote sedans. Tevens stonden er 2 Bentley Continentals
Iemand ervaring met een (Prestige Colllection) Large Elite SUV (P6) Jeep Grand Wagoneer or similar ervaring ?
Volgens de Hertz chat wordt het een Lincoln Navigator, Jeep Grand Wagoneer of Cadillac Escalade. Dus zou wel echt fantastisch zijn namelijk
Volgens de Hertz chat wordt het een Lincoln Navigator, Jeep Grand Wagoneer of Cadillac Escalade. Dus zou wel echt fantastisch zijn namelijk
- bedeve
- Amerika-expert
Bizar ; ik was een dag eerder ; afgelopen donderdagochtend ....het was er leeg , serieus leeg.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- dejong89
- Amerika-expert
Inclusief alle benodigde verzekeringen? Ik kreeg bij Japan alleen CDWpepilein schreef: ↑04 okt 2025, 22:25Voor de reizigers met PC en een Amex kaart (code 427346) die wel willen gokken of er wat in de PC rij staat (of een dubbele/backup boeking maken): zojuist vastgelegd bij Hertz Hongkong, klasse D, TPA ,10 juli t/m 30 juli $500. Ook gekeken bij andere Aziatische landen (China, Japan en Zuid Korea) en bij verschillende Amerikaanse steden en allemaal redelijk scherp geprijsd. (nog wel ver weg natuurlijk, zomer van 2026)
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Yep en zelfs PAI, niet nodig maar wel inclusief. Ik heb maar een extra boeking gemaakt voor november, naast de klasse die ik wil die ik nu als backup hou. $175/week vind ik een nette prijs.
Bedankt voor het delen @pepilein.
Bedankt voor het delen @pepilein.
- nwolf
- Amerikakenner
Wordt er ook echt om de Amex gevraagd of hetzelfde als de VISA bij Avis (nooit naar gevraagd dus...)
en wat is het (standaard) annuleringsbeleid bij Hertz?
en wat is het (standaard) annuleringsbeleid bij Hertz?
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Wordt niet naar gevraagd.
Als je boekt met pay later hoef je niet eens te annuleren (maar mag wel). Boeking vervalt automatisch bij niet ophalen.
Als je boekt met pay later hoef je niet eens te annuleren (maar mag wel). Boeking vervalt automatisch bij niet ophalen.
- dejong89
- Amerika-expert
@nwolf Bij pay on arrival vervalt je reservering na 24u. Nog zo'n zekerheid van Sunnycars. Eehhh ik bedoel Hertz.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Het gaat er niet zozeer om óf er om gevraagd wordt bij het afhalen. Bij alle autohuren in Amerika is daar bij mij nog nooit naar gevraagd.
Belangrijker is wat ze zeggen als je bij een ongeluk betrokken raakt en dan naar de kortingcodes kijken die je gebruikt hebt. Dat is een grijs gebied al ken ik hier op het forum nog geen verhalen van mensen die daardoor in problemen zijn geraakt. Ken overigens niemand van het forum die z'n huurauto total loss heeft gereden in Amerika. Wel een oud collega die de huurauto in Amerika tegen een betonnen midden geleider reed. Gevolg auto total loss en 3 personen in het ziekenhuis. Is uiteindelijk goed afgewikkeld voor auto en henzelf (goede reisverzekering + medische kosten).
Roland
-
d_vdploeg
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik hou altijd de stelregel aan: Is het rechtmatig als ik die code gebruik? In het voorbeeld van de Amex kortingscode zou ik deze dus nooit gebruiken als ik geen AMEX kaart heb. Zoals @Coyote aangeeft. Met name van belang bij schade. Dan gaan ze pas goed kijken naar de voorwaarden die van toepassing zijn. Het idee dat het mogelijk gezeik oplevert als ik ergens gebruik van maak wat eigenlijk niet is toegestaan is voor mij een no go. Niet omdat ik roomser ben dan de paus, maar omdat het voor mij geen gerust gevoel geeft in het geval dat...
2018: Rondreis Zuid West
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Oregon & Washington state (in de planning)
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Oregon & Washington state (in de planning)
- nwolf
- Amerikakenner
Ja hier is het uitvoerig over gegaan in het Avis gedeelte, dat weet ik nog wel Roland
Maar was meer nieuwsgierig of Hertz het actief uitvraagt of niet, kan me ook wel voorstellen namelijk dat er sosm om bewijs wordt gevraagd. Maar dat lijkt in de autohuurbranche niet echt het geval te zijn.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
@nwolf Nee, voor alle keren dat ik een auto gehuurd heb in Amerika (en dat zijn er tientallen geweest en vele keren met kortingscodes) is nog nooit gevraagd om bewijs te overleggen. Dus dat zal nooit een struikelblok zijn om een auto te huren.
Roland
Roland
-
Timothy555
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Yes: in oktober 2024 levered dit me een Mercedes GLS 450 op bij Hertz Las Vegas (7-zitter, 6-in-lijn, best dik uitgerust met massagestoelen en Burmester sound system).
Ik had 100 keer liever een Escalade gehad, maar kijk.
Ik heb verder al 2 keer een large SUV gehuurd bij dezelfde locatie: 1 keer kreeg ik een Lincoln Navigator (zomer 2024), vorige week had een Ford Expedition Platinum. Beiden hebben dezelfde motor (3.5 V6 van Ford met tientrapsautomaat). Ford dit jaar was nieuw, stond 2,000 mijl op. Dik uitgerust, vol technologie.
Voor volgende zomer heb ik eens een extra capacity large SUV gehuurd (vanaf SFO). Ik blijf hopen op een Suburban of Tahoe, die hebben nog een V8… of een Escalade
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je een V8 wil, de grootste pickup truck categorie heeft een heerlijke Hemi voorin.
Lang geleden, toen we nog niks kenden van autoverhuur, hebben we in al onze naïviteit eens een wagen gehuurd via de Amerikaanse website "want dat was toch wel een pak goedkoper". Pas veel later, na me hier te verdiepen in de topics over de loyalty programs, kwam het besef dat we toen onverzekerd rondreden. Ik zou nu amper nog de motor in gang durven steken, uit angst/paranoia om brokken te veroorzaken.
-
Timothy555
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3748 Weergaves