Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wachten op een vlucht: gebruik een Lounge.
Re: Wachten op een vlucht: gebruik een Lounge.
@bedeve ik heb nog wat gespit en bij een Mastercard black kost het meenemen van gasten extra. De Amex platinum is daarmee de enige kaart die voordelen voor families heeft.
@Glorious stuur me a.u.b. een PB als je een referral nodig hebt.
- bedeve
- Amerika-expert
Bedankt voor het naspeuren @Glorious

the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
In een lounge moet je ook 6 uur wachten…
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Maar je zit veel lekkerder. Hapje erbij, drankje erbij en de tijd gaat een stuk sneller vinden wij altijd.
En meestal heb je fatsoenlijk eten en drinken, en ook nog allemaal gratis (inbegrepen bij je AMEX/MC of Priority subscription), en niet voor die absurde airport prijzen. 

Heeft iemand ervaring met de lounges in Dublin? M'n vrouw heeft Priority Pass waarmee ze de Liffey Lounge kan gebruiken. Voor mij zouden we moeten bijbetalen. Het nadeel is dat deze lounge zich voor pre clearance bevindt en het valt niet te voorspellen hoeveel tijd je in die rij verliest. Een andere optie is voor ons beide toegang te kopen tot The 51st&Green Lounge. Die bevindt zich achter pre clearance en dat zou een hoop stress besparen.
Dublin accepteert ook MPC en GE, dus dat zou ik dan sowieso aanraden.
Waarom moet jij als gast betalen voor de lounge als je vrouw priority pass heeft?
De Lounge na de US preclearance is altijd betaald, tenzij je business class tickets hebt.
Waarom moet jij als gast betalen voor de lounge als je vrouw priority pass heeft?
De Lounge na de US preclearance is altijd betaald, tenzij je business class tickets hebt.
hoe werkt het prcies met een amex platinum, ik begrijp de kaarthouder krijgt een priority pass abbonement.
scan je die dan bij de ingang (of je emerican express pas) en weten ze dan dat je 1 gast mag meenemen gratis ?
En is het onbeperkt ? dus als er meerdere lounges zijn kun je de ene in en vervolgens ook gratis de andere in (mocht je zien dat het heel druk is ofzo)
scan je die dan bij de ingang (of je emerican express pas) en weten ze dan dat je 1 gast mag meenemen gratis ?
En is het onbeperkt ? dus als er meerdere lounges zijn kun je de ene in en vervolgens ook gratis de andere in (mocht je zien dat het heel druk is ofzo)
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Zit nu op TPA in de Delta Sky Club lounge. Niet heel spectaculair, wat verouderd, maar prima eten en drinken en niet zo vol als op Schiphol.
@harryh de Delta Sky lounge op Schiphol is toch (voor zover ik weet) alleen toegankelijk als je business class of hoger vliegt, ongeacht status bij Skyteam?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
@BahamaOne denk het ook, ik bedoelde in vergelijking met KLM lounge 52.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Afgelopen weekend heerlijk op het buitenterras gezeten in de Crown Lounge. Het is niet zo fancy als in Los Angeles maar het voor mij was het prima.
En, ik las dat er volgend jaar een Centurion Lounge wordt geopend op Schiphol.
https://insideflyer.nl/american-express ... -schiphol/
En, ik las dat er volgend jaar een Centurion Lounge wordt geopend op Schiphol.
https://insideflyer.nl/american-express ... -schiphol/
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- bedeve
- Amerika-expert
Welke Los Angeles lounge bedoel jij @dejong89 ?
Ik heb in september 4 uur overstap op LAX .
Dat wordt dus een lounge op terminal 3
Volgend jaar komt er een Centurion Lounge op Schiphol....
Dat is iets om naar uit te kijken ....
Zeker wanneer je voor je status / XP ś onafhankelijk bent van de Amex Flying Blue kaarten is die Schiphol lounge een extra reden om over te stappen op de Amex Platinum Metal Card
Ik heb in september 4 uur overstap op LAX .
Dat wordt dus een lounge op terminal 3
Volgend jaar komt er een Centurion Lounge op Schiphol....
Dat is iets om naar uit te kijken ....
Zeker wanneer je voor je status / XP ś onafhankelijk bent van de Amex Flying Blue kaarten is die Schiphol lounge een extra reden om over te stappen op de Amex Platinum Metal Card
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
@bedeve de Delta Skyclub in terminal 3. Daar hebben we heerlijk buiten gezeten.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Heeft iemand ervaring met de lounges op portland? We hebben business class klm tickets dus volgens mij kogen we in de delta skyclub. Maar met priority pass mogen we in de escape lounge, die krijgt op goigle wat hogere reviews.
- bedeve
- Amerika-expert
Vandaag een week geleden ging de vernieuwde Air France lounge op Boston Logan open..
Hopelijk is er een forum lid die binnenkort een bezoekers review hier achterlaat !
Voor het moment copieer ik de tekst en foto 's van Insideflyer
Afgelopen woensdag opende Air France de vernieuwde ‘Salon Air France’ in Terminal E van het internationale vliegveld van Boston. De lounge is volledig opnieuw ingericht en is nu meer in lijn met de stijl van andere AF lounges. Met een oppervlakte van 550 m2 is er nu plaats voor zo’n 126 gasten. Het ontwerp is in samenwerking met SGK Brandimage tot stand gekomen. Hierbij is veel gebuikt gemaakt van de kleuren blauw, wit en rood, met houten en metalen accenten.
De lounge is onder meer voorzien van een restaurantgedeelte met zowel een warm als koud buffet met gerechten voor het ontbijt, de lunch en diner. Het aanbod wisselt gedurende dag. Er zijn ook altijd enkele vegetarische keuzes. Speciaal voor Flying Blue Ultimate gasten is er een apart gedeelte ingericht. Verder is er gedacht aan werkplekken en speciale ruimtes om te telefoneren. Bij de meeste stoelen is er ook een stopcontact met USB-poort aanwezig. Uiteraard is er gratis WiFi.
De vernieuwde lounge is toegankelijk voor Business Class passagiers van zowel Air France als KLM. Flying Blue Elite Plus en SkyTeam Elite Plus deelnemers hebben ook toegang als zij op andere een internationale SkyTeam vlucht reizen. Het is mogelijk om een gast mee te nemen als Business Class of Flying Blue Gold of Platinum lid. Flying Blue Ultimate leden mogen zelfs tot acht gasten meenemen. De Air France lounge in Boston is dagelijks geopend van 8.00 tot 23.30 uur.
https://insideflyer.nl/air-france-opent ... in-boston/
Hopelijk is er een forum lid die binnenkort een bezoekers review hier achterlaat !
Voor het moment copieer ik de tekst en foto 's van Insideflyer
Afgelopen woensdag opende Air France de vernieuwde ‘Salon Air France’ in Terminal E van het internationale vliegveld van Boston. De lounge is volledig opnieuw ingericht en is nu meer in lijn met de stijl van andere AF lounges. Met een oppervlakte van 550 m2 is er nu plaats voor zo’n 126 gasten. Het ontwerp is in samenwerking met SGK Brandimage tot stand gekomen. Hierbij is veel gebuikt gemaakt van de kleuren blauw, wit en rood, met houten en metalen accenten.
De lounge is onder meer voorzien van een restaurantgedeelte met zowel een warm als koud buffet met gerechten voor het ontbijt, de lunch en diner. Het aanbod wisselt gedurende dag. Er zijn ook altijd enkele vegetarische keuzes. Speciaal voor Flying Blue Ultimate gasten is er een apart gedeelte ingericht. Verder is er gedacht aan werkplekken en speciale ruimtes om te telefoneren. Bij de meeste stoelen is er ook een stopcontact met USB-poort aanwezig. Uiteraard is er gratis WiFi.
De vernieuwde lounge is toegankelijk voor Business Class passagiers van zowel Air France als KLM. Flying Blue Elite Plus en SkyTeam Elite Plus deelnemers hebben ook toegang als zij op andere een internationale SkyTeam vlucht reizen. Het is mogelijk om een gast mee te nemen als Business Class of Flying Blue Gold of Platinum lid. Flying Blue Ultimate leden mogen zelfs tot acht gasten meenemen. De Air France lounge in Boston is dagelijks geopend van 8.00 tot 23.30 uur.
https://insideflyer.nl/air-france-opent ... in-boston/
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- bedeve
- Amerika-expert
Vertel ons alles @ONYX666
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
we zijn en escape lounge geweest.
Was goed , ben niet heel ervaren in lounges . Maar eten was goed toen we binnenkwamen was er ontbijt en werd even later gewisseld naar lunch.
Drank was er in overvloed veel verschillende alcohol keuzes.
Was goed , ben niet heel ervaren in lounges . Maar eten was goed toen we binnenkwamen was er ontbijt en werd even later gewisseld naar lunch.
Drank was er in overvloed veel verschillende alcohol keuzes.
- bedeve
- Amerika-expert
Afgelopen 10 dagen was ik er 3 keer en dat leverde zo 'n 6 uur SAS Gold lounge op.
De SAS lounge is nu nog verdeeld in twee delen ; de " gewone " waarvoor je heel snel incidenteel toegang krijgt of anders voor Eur.30 kunt kopen.
En er is de " Giold " lounge ; bedoeld voor frequent en voor classe klanten van SAS.
SAS houd vast aan haar Eurobonus programma maar is nu een jaar SKYTeam lid en daarmee voor Flying Blue leden zeer interesant.
AirFrance-KLM zijn in de markt om SAS over te nemen.
Om daarmee de HUB funktie van Kopenhagen uit te bouwen.
De toekiomst van Schiphol als belangrijkste Europeese HUB is onduidelijk ; Kopenhagen heeft groei potentieel en politieke steun.
Vliegen via Kopenhagen zie ik in de nabije toekiomst meer en meer voorkomen...
Nu ik er vanwege werk toch zo vaak kwam ben ik er maar eens goed rond gaan kijken/lopen en lekker gaan eten in de SAS Lounge .
Deze ligt bijna precies tussen terminal 2 en terminal 3
Het is een grote , plezierige , vriendelijke lounge met zitje , werkplekken , afgesloten belruimtes ; een plek om te zijn..
Het eten is kwalitatief prima , zeker als je het vergelijkt met wat KLM aanbiedt op Schiphol.
Alcohol vrije drankjes vind ik wat ondermaats ; veel soda 's .
Alcohol houdende dranken zijn er voldioende.
SAS is een top uitbreiding van SkyTeam en een bijdrage van forrmaat voor Flying Blue members !
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 369 Weergaves
-
Laatste bericht door Tanja
-