Dat weet je dus niet vantevoren, je kunt eigenlijk pas bij het inchecken zien of de KL606 gaat, als de KL605 voor die dag gecanceled wordt dan wordt dus ook de KL606 gecanceled. Je wordt dan natuurlijk wel omgeboekt op een NW vlucht, maar dat heb je op de heenweg al meegemaakt.En hoe weet ik dan tijdig of onze terugvlucht wel of niet doorgaat?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
boeing 755
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Nieuwenoord schreef
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
In de meeste internetcafés hebben ze toch wel een printer staan?nieuwenoord schreef:Yep, dus gewoon afwachten? Ik kan hier in Amerika niet online inchecken, want heb geen printer tot mijn beschikking om de boardingpassen uit te printen toch?
Dus dan weet je pas op het vliegveld zeker hoe we vliegen?
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik zou het toch positief inzien, de kans dat je op één reis twee keer met een gecancelde vlucht te maken krijgt is natuurlijk wel heel erg klein. Na die twee gecancelde vluchten is het niet meer voorgekomen dat de KL606 niet vloog,alleen vorige week een keer 5 uur vertraging vanwege een technisch defect.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Monique,nieuwenoord schreef:Yep, dus gewoon afwachten? Ik kan hier in Amerika niet online inchecken, want heb geen printer tot mijn beschikking om de boardingpassen uit te printen toch?
Volgens mij kun je ook zonder printer vooraf inchecken. De boardingpas moet je dan nog op het vliegveld uitprinten. Weet niet of er ook zulke terminals in San Francisco staan.
Mijn zusje heeft dat volgens mij vorige week ook zo gedaan toen ze vanuit New York naar Nederland vlogen.
Roland
Edit: Als je vanuit Amerika terugvliegt naar Amsterdam dien je in te checken via http://www.nwa.com/
Laatst gewijzigd door Coyote op 15 mei 2007, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Waarom heeft WTC jou niet ingelicht, heb je dat gevraagd? Nu ben je er per toeval zelf achtergekomen.JWusa schreef:Mijn vlucht van 13 juli is omgeboekt. JFK is Newark geworden. En 0800 vertrekken is 1000 vertrekken en 12:00 plaatselijke tijd aankomen.
Gelukkig is het verschil met de oorspronkelijke vlucht niet zo groot, maar toch...
Dat wisten ze zelf dus ook niet , ik had ook nog geen e-ticket van de vorige reis ontvangen. Dat hoorde ik ook al te hebben.jerbia schreef:Waarom heeft WTC jou niet ingelicht, heb je dat gevraagd? Nu ben je er per toeval zelf achtergekomen.JWusa schreef:Mijn vlucht van 13 juli is omgeboekt. JFK is Newark geworden. En 0800 vertrekken is 1000 vertrekken en 12:00 plaatselijke tijd aankomen.
Gelukkig is het verschil met de oorspronkelijke vlucht niet zo groot, maar toch...
Fijn je kan 3 maanden van te voren plaatsen reserveren, met mijn lengte 2m+ zou het fijn zijn geweest als ik goede plaatsten kon krijgen.