Morgen maar eens bellen met worldticketcenter of KLM....fijn als je je hotel hebt geboekt en er vanuit gaat dat je 10:30 plaatselijke tijd aankomt.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
boeing 755
Ik hou mijn hart nog steeds vast, na al die gecanselde vluchten op 13 juli, maar ik heb nog niets gehoord, maar vlieg ook met United en niet met KLM,we hebben nog twee maanden, weet ook niet zo goed waar ik dat op kan zoeken.
We wachten dus maar rustig af.
gr. Paula
gr. Paula
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Zoals ik in dit topic al vermeldde is onze KLM vlucht van 13 juli ook gecancelled. Vervelend dat WTC of KLM niet even de moeite heeft genomen jullie in te lichtenJWusa schreef:Wtf![]()
Morgen maar eens bellen met worldticketcenter of KLM....fijn als je je hotel hebt geboekt en er vanuit gaat dat je 10:30 plaatselijke tijd aankomt.
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Vooralsnog geldt dit alleen voor de KLM. Ze zijn verschrikkelijk aan het schuiven en cancellen van vluchten. Als jij jouw tickets hebt geboekt via de site van UA, kun je op hun site controleren of je vluchten niet veranderd zijn.paula58 schreef:Ik hou mijn hart nog steeds vast, na al die gecanselde vluchten op 13 juli, maar ik heb nog niets gehoord, maar vlieg ook met United en niet met KLM,we hebben nog twee maanden, weet ook niet zo goed waar ik dat op kan zoeken.
gr. Paula
Welk vluchtnummer had je?jerbia schreef:Zoals ik in dit topic al vermeldde is onze KLM vlucht van 13 juli ook gecancelled. Vervelend dat WTC of KLM niet even de moeite heeft genomen jullie in te lichtenJWusa schreef:Wtf![]()

Nee, alles is geboekt via AV dus ik weet ook nog geen vluchtnummers, weet alleen dat we ca. 11.00 vertrekken maar ik neem aan dat ik wel wat hoor als het veranderd wordt.jerbia schreef: Vooralsnog geldt dit alleen voor de KLM. Ze zijn verschrikkelijk aan het schuiven en cancellen van vluchten. Als jij jouw tickets hebt geboekt via de site van UA, kun je op hun site controleren of je vluchten niet veranderd zijn.
groeten Paula
Ja, anders trekken we wel even aan de bel, maar meestal is dit 7 tot 10 dagen van tevoren.
groeten Paula
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ja, dat is ook een leuke verrassingnieuwenoord schreef:Ik heb het dus een dag van tevoren zelf ontdekt bij het online inchecken. Toen ik mijn reisbureau belde, hadden ze het nog niet door gekregen, dat gebeurde even later pas ...
Ik kan ook altijd even kijken bij de vertekvluchten op Schiphol op vrijdag, ik neem aan dat het elke week hetzelfde is en zo kan ik ook achter het vluchtnummer komen en dan even op de site van United kijken.
(kan ook AV bellen of mailen maar het duurt nog een tijdje dus vind ik ook niet echt nodig om ze daar mee lastig te vallen).
Paula
groeten Paula
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan wacht ik nog maar even rustig af.nieuwenoord schreef:Het is dus niet elke week hetzelfde, onze vlucht is op dinsdag gecanceld, de week erna is de vlucht van donderdag eruit gehaald. Puur willekeurig ...
gr. Paula
groeten Paula
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Er worden twee dingen door elkaar gehaald. Je hebt gecancelde vluchten, die gaan op het laatste moment niet door omdat er op die dag wat mis gaat met een van de vliegtuigen, dit kan natuurlijk ook gevolgen hebben voor de dagen erna. En je hebt vluchten die op voorhand al uit het schema gehaald worden zoals de KL603 naar LA en de KL645 naar New York, hier is bij voorbaat al bekent dat er geen vliegtuigen beschikbaar zijn. Toen het schema vorig jaar gemaakt is was men kennlijk nogal optimistisch over het aantal in te zetten vliegtuigen. De mensen die geboekt hebben voor de KL603 en de KL645 zijn waarschijnlijk al omgeboekt naar een andere vlucht, zonder dat ze dat zelf weten. Mensen die rechtstreeks bij KLM geboekt hebben kunnen met hun boekingscode de vlucht op de site van KLM nakijken, de mensen die geboekt hebben via een broker moeten dat daar navragen.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Paula,paula58 schreef:Nee, alles is geboekt via AV dus ik weet ook nog geen vluchtnummers, weet alleen dat we ca. 11.00 vertrekken maar ik neem aan dat ik wel wat hoor als het veranderd wordt.
United vliegt 2x daags vanaf Schiphol naar Amerika. Jij hebt vlucht UA 909 die 's ochtends om 11.05 uur vertrekt naar Chicago. (De andere vertrekt 12.20 uur naar Washington, DC vlucht UA 947). De vlucht naar Chicago wordt gedaan met een Boeing 767-300 voor het geval je vast via Seatguru.com wilt zien wat voor vliegtuig dit is en waar je het beste kan zitten.
Jij hoeft je geen zorgen te maken over deze vlucht. Ik heb nog nooit gehoord dat United een vlucht "eruit" gehaald heeft. Als dat eens voorkomt dan komt het door technische redenen. En dat kan iedere vlucht gebeuren.
Dank je wel Roland, ik maak me trouwens geen zorgen, want als het zo is kan ik er toch niets aan veranderen.
Maar het blijft natuurlijk vrijdag de 13e en ik weet niet wat ze doen als ze de vliegtuigen niet vol krijgen, volgens mij zijn de Amerikanen nogal bijgelovig (die vliegen dan toch liever een dag eerder of later).
De plaats in het vliegtuig maakt niet zo veel uit, met de boeking is ook ons Milageplus nummer doorgegeven en dan wordt je sowieso doorgeboekt naar Economyplus en dat zit prima daar.
Paula
Maar het blijft natuurlijk vrijdag de 13e en ik weet niet wat ze doen als ze de vliegtuigen niet vol krijgen, volgens mij zijn de Amerikanen nogal bijgelovig (die vliegen dan toch liever een dag eerder of later).
De plaats in het vliegtuig maakt niet zo veel uit, met de boeking is ook ons Milageplus nummer doorgegeven en dan wordt je sowieso doorgeboekt naar Economyplus en dat zit prima daar.
Paula
groeten Paula
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Vorig jaar zomer vlogen Marjan, Jan en ik met Delta naar Amerika. Dit vliegtuig was slechts voor de helft gevuld. Dat vonden wij niet erg, we hadden zo alledrie voldoende ruimte in het vliegtuig.paula58 schreef:Maar het blijft natuurlijk vrijdag de 13e en ik weet niet wat ze doen als ze de vliegtuigen niet vol krijgen, volgens mij zijn de Amerikanen nogal bijgelovig (die vliegen dan toch liever een dag eerder of later).
Hoezo wordt je automatisch doorgeboekt naar Economy Plus? Is dat een speciale actie van het reisbureau? Ik heb ook een Mileage Plus nummer en voorheen leverde mij dat ook altijd een gratis upgrade op. Afgelopen januari lukte dat dus niet meer.De plaats in het vliegtuig maakt niet zo veel uit, met de boeking is ook ons Milageplus nummer doorgegeven en dan wordt je sowieso doorgeboekt naar Economyplus en dat zit prima daar.
Roland
Zou ik ook helemaal geen problemen mee hebbenCoyote schreef:Vorig jaar zomer vlogen Marjan, Jan en ik met Delta naar Amerika. Dit vliegtuig was slechts voor de helft gevuld. Dat vonden wij niet erg, we hadden zo alledrie voldoende ruimte in het vliegtuig.![]()
Dit is tot nu toe tijdens het inchecken gedaan, maar ik zal dat dan toch nog maar eens gaan navragen, zou vervelend zijn als ik er op reken en toch met mijn benen in mijn nek moet zittenCoyote schreef: Afgelopen januari lukte dat dus niet meer.![]()
Roland
groeten Paula