Iemand die mijn schoonbroer zou willen helpen met autoverhuur voor de periode 23 juli t/m 6 augustus voor een retour op Alicante airport. Ik kom op minimaal 1.000 euro uit voor deze periode, dus ben benieuwd of iemand voor in Europa ook ‘slimme trucs’ heeft.
Paar eisen: Minimaal kleine suv en eigen risico afgekocht
Het is geen Amerika, maar mocht iemand willen helpen, dan wordt dat erg gewaardeerd
@Aulani Eerste website die ik bezoek (Carjet) geeft een prijs van rond €600 voor VW T-Cross, incl geen eigen risico. Vraag me af waar je €1000 vind.....of zoek je op op de "pratende-achteruitkijkspiegel-website" ?
als ik bij carjet en de goedkooste kijk zionder eigen risico is toch niet alles verzekerd hoor
Fully comprehensive insurance with no excess. Please note that any damage caused by negligence is not covered by the insurance. Damage to the following is also not covered: roof and undercarriage, the clutch, fuel error, lost or damaged car keys.
Please note that damage to tyres and glass is never included in the insurance.
A deposit will be charged on your credit card on collection and refunded when the car is returned in the same condition as it was collected.
Iemand die mijn schoonbroer zou willen helpen met autoverhuur voor de periode 23 juli t/m 6 augustus voor een retour op Alicante airport. Ik kom op minimaal 1.000 euro uit voor deze periode, dus ben benieuwd of iemand voor in Europa ook ‘slimme trucs’ heeft.
Paar eisen: Minimaal kleine suv en eigen risico afgekocht
Het is geen Amerika, maar mocht iemand willen helpen, dan wordt dat erg gewaardeerd
Kijk bij sunnycars en boek een auto bij het stadskantoor ipv de luchthaven. Scheelt veel, zag ik. Vanaf €754. Taxirit ongeveer €25 enkele reis.
In Europa boek ik meestal via autoeurope.nl. Wel even account aanmaken voor aantrekkelijkere prijs. Inclusief een volledige verzekering vanaf nog geen 600 euro voor een kleine SUV.
Je kunt zelf de verhuurder kiezen. In mijn voorbeeld is dat Thrifty.
En kies in Spanje niet alleen de goedkoppste, kijk vooral goed naar de reviews, want er worden nog aardig wat mensen opgelicht bij de wat vagere verhuurders.
Nope geen ervaring mee, maar een beetje googlen leert wel dat er voldoende discussie over is dus vraag me af hoe lang ze dat volhouden.
Andere vraag: Mijn vriendin woont per 01-08 bij mij in huis en daarmee dus op hetzelfde adres ingeschreven.
Nu zie ik dus dat de meestse aanbieders een gratis 2e bestuurder toestaan als dit je Lifepartner of Wife is.
Is het dan voldoende als je op hetzelfde adres staat ingeschreven, of hoe zien ze dit?
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
Vragen over een adres in een land waar geen burgelijke stand bestaat ....
Hoe ver kun je gaan ......
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Dan ook even avis.de , .fr en de scandinavische sites meenemen @nwolf !
Stuur mij een PB !
Ervaring pc op Washington Dulles ochtend 5 juli: 2 auto's in de pc rij - 1 sedan en 1 Tuscon. Had backup boeking voor 7 seater maar met 350usd extra liever niet natuurlijk en hoopte ik een auto uit de pc rij te kunnen nemen. Naar het kantoor dan maar met de vraag waar alle auto's naartoe waren. Uitleg over iets ivm veel gecancelde vluchten waardoor allemaal one ways...?? Na heel wat aandringen toch geen oplossing buiten dat ik ook uit de gold rij mocht kiezen...wow dank u. Er stonden heel wat suburbans in de reserved rij maar gezien ik de enige was die er rondliep leek me dat te opvallend om te proberen mee weg te rijden.
De 7 seater als backups bleek een pathfinder te zijn maar ik vond dat de meerprijs niet waard. Dan maar in de Tuscon weg gereden. Al heel snel spijt van. Ding rijdt niet bepaald comfortabel. Hier nog 3 weken mee rondrijden...ik kijk er niet naar uit.
Geen goede ervaring dus bij Hertz op Dulles.
Er stonden heel wat suburbans in de reserved rij maar gezien ik de enige was die er rondliep leek me dat te opvallend om te proberen mee weg te rijden.
Ik had het gewoon geprobeerd. Nee heb je, ja kun je krijgen. Is mij al 2x gelukt op LV, zonder probleem werden auto's gescand en binnen een minuut weggereden
Dan maar in de Tuscon weg gereden. Al heel snel spijt van. Ding rijdt niet bepaald comfortabel. Hier nog 3 weken mee rondrijden...ik kijk er niet naar uit.
Geen goede ervaring dus bij Hertz op Dulles.
Je kunt toch gewoon (desnoods de volgende morgen) Even terug om de auto te wisselen? Hebben wij in 2023 gedaan toen we weggereden waren in een Santa Fe n de stoelen verschrikkelijk vonden (lekker eerste wereldprobleem ). Kregen daarna een hele fijne Ford Edge.
En 4 weken geleden kregen we een Expedition mee. Toen we even op weg waren naar het hotel zat er een hele akelige piep bij het voorraam van de passagier. Leek net op het tegen elkaar bewegen van 2 tempex platen ofzo. Dat wil ik niet 4 weken aanhoren. Teruggereden en een andere Expediton meegekregen. Die was ook nog eens hagelnieuw.
Nooit een vraag over gekregen, dus als je niet tevreden bent, gewoon omruilen!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.