Iedereen is vrij de reis te maken die ze zelf wollen, dus doe vooral wat voor jullie goed voelt
Ik (wij) kunnen slechts adviezen en ideeën meegeven die gebaseerd zijn op onze ervaringen. Je gaat sowieso een mooie reis maken en veel nieuwe dingen zien. Zo ervaarden wij teminste onze eerste rondreis, en eigenlijk alle reizen daarna nog steeds.
Voor ons komt daar ook die ervaring vandaan; onze eerste reis in 2012 was er een van het reisbureau... veel te veel in 22 dagen, maar voor ons pakte het goed uit want wij wisten nu waar we nog eens (En nog eens en nog eens

) naar terug wilden.
Maar zeker hebben we ook van die eerste reis genoten, net zoals jullie dat ongetwijfeld gaan doen!
Ik ben Marianne niet, maar ik zou een overnachting doen in GT of Jackson (duur maar wel echt een leuk plekje, ook ter afwisseling) en vanuit daar verder rijden dan Park City. Liever een 'echte rijdag' tussendoor zodat je de volgende dag/dagen meer tijd op bestemming hebt.
Als je dan vervolgens een tussenstop in Capitol Reef kunt doen, geeft je dat veel meer tijd voor de UT 12. Als het heel warm is, is een stukje lopen langs/door de Escalante river misschien een leuke tip. Klein parkeerplaatsje aan de UT 12, net voor het Coffee house. Je kunt zover lopen als je wilt, na 2 mijl kom je bij een mooie arch.
Let trouwens op, wij hebben gisteren nog ondervonden dat het Kiva Coffee house op maandag en dinsdag gesloten is
Afhankelijk van hoe je naar Capitol Reef/Torrey rijdt: als je door Hanksville komt: bij de plaatselijke benzinepomp krijg je de lekkerste milkshakes. Neem wel een kleine, de grote is gigantisch!
Succes met voorbereiden!