Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips esim
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Tips esim
Over 2 weken is het zover en vertrekken wij naar Florida. Wij hebben 3 pubers bij en willen daarom graag een esim aanschaffen voor data. Ik wilde al esims van Airalo aanschaffen, maar schrik nu ik nog wat reviews lees. Heeft er iemand tips voor een goed werkende esim? Ik verwacht dat we per persoon ongeveer 5 GB gaan gebruiken.
Re: Tips esim
Kijk even bij “telefonie en internet”…. Daar staan een hoop beschrijvingen van esims.
Wij gebruiken overigens de afgelopen 4 jaar Airalo tijdens ca 6-7 reizen reizen naar de USA, Canada, Oeganda en Tanzania naar volle tevredenheid. Toevallig zojuist weer wat gb’s aangeschaft voor de reis naar Alaska a.s. zaterdag….
Maar wij zijn niet zo veeleisend: beetje internetten, e-mail, spotify en navigatie. En ja, in uithoeken en de nationale parken is bereik nu eenmaal wat minder, maar ik denk dat dat met meer esims zal zijn….
Paul
Wij gebruiken overigens de afgelopen 4 jaar Airalo tijdens ca 6-7 reizen reizen naar de USA, Canada, Oeganda en Tanzania naar volle tevredenheid. Toevallig zojuist weer wat gb’s aangeschaft voor de reis naar Alaska a.s. zaterdag….
Maar wij zijn niet zo veeleisend: beetje internetten, e-mail, spotify en navigatie. En ja, in uithoeken en de nationale parken is bereik nu eenmaal wat minder, maar ik denk dat dat met meer esims zal zijn….
Paul
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Tips esim
viewtopic.php?f=10&t=68607&start=3160
En Airalo werkt prima, al een paar keer gebruikt tot ik over ging op Odido unlimited, daar krijg je gratis internet en bellen in de VS bij.
En Airalo werkt prima, al een paar keer gebruikt tot ik over ging op Odido unlimited, daar krijg je gratis internet en bellen in de VS bij.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1529 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 1 Reacties