Daarom huur ik bij Hertz altijd een Midsize SUV, Cat. Q4, al zou ik ook een auto uit Cat. C kunnen huren. Mocht er niets in de PC rij staan dan kan ik altijd terugvallen op de Midsize SUV die ik gehuurd heb.
Roland
Inderdaad de laatste 5 keer dat ik er was slechts enkele midsize SUV's. Maar het is Las Vegas, dus ik heb wel eens "gegokt" bij Hertz...en gewonnen
Ik kom veel goedkoper uit op Alamo.de. met die periode.PatrickvanW86 schreef: ↑28 mei 2025, 09:44Wij huren ook in Miami periode 4-8 tm 21-8 en bij mij kost een standaard SUV iets meer dan 1000 euro. Best een aardig verschil, nog even afwachten dus.ronenivonne schreef: ↑25 mei 2025, 06:29Excuses, locatie is Miamironenivonne schreef: ↑24 mei 2025, 08:02Prijzen op alamo.de zijn flink omlaag gegaan.
Afgelopen donderdag omgeboekt. Met de rabbatcode THPPS15 een Standaard SUV voor de datums 20-7 t/m 6-8 met tankservice voor €826. Als ik nu kijk zelfs voor €809
Midsize SUV voor dezelfde datum en zonder tankservice al voor €697
Helaas gaat dit niet altijd op. Vorig jaar oktober op MCO ook een cat. Q4 gehuurd. In de PC rij geen enkele SUV te vinden, naar de balie gelopen en werd teruggestuurd naar de PC rij, want daar moest ik maar iets uitkiezen. Nog 20 minuten gewacht en toen kwam er een Nissan Roque aan. Was er gelukkig snel genoeg bij, want er waren meer kapers op de kust.
Hé, die code kende ik nog niet bij Hertz (wel bij uscarhire.com maar dan niet als AAA korting).