Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe lang doe je over een kust-naar-kust reisje?
-
- Amerika-newbie
Hoe lang doe je over een kust-naar-kust reisje?
Hoi iedereen,
Ik ben van plan om een roadtrip met auto te gaan maken van:
Miami -> Los Angelos (via de Rocky Mountains).
Ik doe alles op m'n gemakje, no rush, af en toe een wandeltochtje lopen....hoe lang denken jullie dat je hierover zal doen? in weken; maanden?
Ik ben van plan om een roadtrip met auto te gaan maken van:
Miami -> Los Angelos (via de Rocky Mountains).
Ik doe alles op m'n gemakje, no rush, af en toe een wandeltochtje lopen....hoe lang denken jullie dat je hierover zal doen? in weken; maanden?
in een keer is het ongeveer zo'n 40 uur rijden, maar met tussenstops en een paar dagen rondkijken ben je wel een week of 2-3 tot misschien een maand bezig!
mapquest results Miami to Los Angeles
Total Est. Time: 43 hours, 30 minutes Total Est. Distance: 2740.41 miles
just my .02
Richard
mapquest results Miami to Los Angeles
Total Est. Time: 43 hours, 30 minutes Total Est. Distance: 2740.41 miles
just my .02
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Misschien is het makkelijk als je zelf een soort berekening maakt van hoeveel km / miles je wilt rijden op een dag. Dit is per gebied misschien ook wat verschillend. Berekenen hoeveel rustdagen je wilt per zoveel dagen. (Om het moeilijk te maken) En kijken welke dingen er op de route liggen en hoeveel tijd je daarvoor uit wilt trekken. Anders is het natuurlijk heel moeilijk om te zeggen hoe lang je erover gaat doen, want de een rijd het in 44 uur (blijkbaar) en de ander neemt er 2 maanden voor.
Groetjes, Anneke
Groetjes, Anneke
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht