Jules40 schreef: ↑01 apr 2025, 11:01
@Hockey
Nogmaals, geef eens antwoord op mijn vraag.
Jij vindt dat al die Europese landen fel overdrijven?
Hun sites geven gewoon nog allemaal groen aan als kleur, oftewel veilig.
Dat de administratie geen gewijzigd beleid voert qua toelaten van transgenders en non-binairen?
Nogmaals, daar gaat het topic niet over. Het topic gaat erover of het veilig is voor toeristen om naar de VS te reizen.
Ik heb overigens nooit beweerd dat er al gevallen bekend zijn, ik zeg dat de veranderende houding leidt tot ongerustheid onder de groep.
Ze zijn ongerust. Nou, poeh, poeh. Maar, voor de zoveelste keer meer, daar gaat het topic niet over. Het gaat erover of het daadwerkelijk onveiliger is voor toeristen.
Maar als jij het beter weet dan de ministeries van BuZa van o.a. NL, België en Denemarken…
België heb ik al gequote en die geven niets aan, anders dan dat verschillende plekken in de VS andere regelgeving en houding hebben. Iets wat altijd al zo was. Bovendien geven allen nog steeds groen als reisadvies.
Nogal flauw om de definitie veiligheid eng te interpreteren als jou dat zo uitkomt. Reageer eens inhoudelijk.
Nee, dat is letterlijk waar het topic over gaat. Is het veilig voor toeristen om naar de VS te reizen? Ja, dat is het.