Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
@Timothy555
Ik heb in 2023,24 en 25 een match gedaan bij Avis met succes, en in 23 en 24 niet eens gehuurd bij hun. Via welke route heb je het geprobeerd dan?
Edit: of bedoel je juist dat je je Avis status weer hebt geprobeerd te matchen naar Hertz PC.
Ik heb in 2023,24 en 25 een match gedaan bij Avis met succes, en in 23 en 24 niet eens gehuurd bij hun. Via welke route heb je het geprobeerd dan?
Edit: of bedoel je juist dat je je Avis status weer hebt geprobeerd te matchen naar Hertz PC.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Op deze site de statusmatch gedaan: https://pub.emails.hertz.com/Hertz_Status_Match
Had bij Avis nog President's circle, bij Hertz terug gezet naar Five stars. Nu bij beiden weer PC.
Had bij Avis nog President's circle, bij Hertz terug gezet naar Five stars. Nu bij beiden weer PC.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Wel ja, exact via die site proberen terugzetten en bericht gehad dat ik niet in aanmerking kom.
Ik had de route via email al uitgespeeld, maar via deze site nog niet...zojuist mijn executive elite geupload.
Nee heb ik al, dus we gaan het ervaren...
Update: zojuist de bevestiging gekregen dat ik weer president circle ben geworden. Blijkbaar is deze route dus beter dan de email naar Veerle nu. Bedankt @asv60

Nee heb ik al, dus we gaan het ervaren...
Update: zojuist de bevestiging gekregen dat ik weer president circle ben geworden. Blijkbaar is deze route dus beter dan de email naar Veerle nu. Bedankt @asv60

- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Dat is mooi, zo helpen we elkaar hier!
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Net de bevestiging dat het mij ook gelukt is via de nieuwe link. Had de President circle kaart van Avis van vorige keer status matchen nog gevonden maar daar stond een geldigheidsdatum van 2024 op dus deze eraf geknipt en gewoon opgestuurd, niet geschoten is altijd mis. En ze hebben hem mooi naar PC gezet nu.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Inmiddels gezakt naar 778 USD.
Nu met de 211762 code. Waarvoor dank voor het delen.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Ook met 427346 goeie prijzen, mijn reservering naar Tampa wordt nu $536 / $29 per dag. Bedankt @dejong89!
Vreemde is wel dat het voor mijn april boeking in FL wel een hoop uitmaakt, maar voor augustus niet, dan is ie 30% duurder dan mijn eerdere boeking.
Vreemde is wel dat het voor mijn april boeking in FL wel een hoop uitmaakt, maar voor augustus niet, dan is ie 30% duurder dan mijn eerdere boeking.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Probeer ook eens de landcode op Curacao or Bonaire te zetten (CDP 427346). Gaf bij mij nog weer betere prijzen. En met PC210402 (en RQ "BEST") nog wat extra korting en mét CWD en LIS.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Bij gebruik van een amex cdp is een amex wel een vereiste toch?
-
- Amerika-expert
Gaat voor mij van $536 naar $704, JP werkt voor FL blijkbaar beter en is incl LDW en LIS.
Het is echt super wisselend per afhaallocatie en land van de hertz site welke code combinatie de laagste prijzen geeft. Blijven proberen dus met alle tips hier gegeven. Wel lijkt RQ best nog lagere prijzen te geven, ongeacht de rest van de codes die je gebruikt.
Japan geeft bij mij nu ook (nog) scherpere prijzen dan Suriname een maand geleden, huurperiode 17 april tm 4 mei in Philadelphia. Was 706 dollar, nu 609 dollar met CDW en LIS inclusief. Maar het enige wat ik riskant vind is dat het dan een Intermediate Electric Elite (Group C4) Polestar 2 or similar wordt. Ik heb het niet zo op elektrische huurauto's dus betaal dan liever iets meer voor een minimaal gegarandeerde Midsize suv Q4. Verschil is over 2,5 week gezien 100 dollar. Was het alleen niet zo dat je met een C4 ook kunt kiezen uit de PC? Ik heb die status nog tot eind mei.
@Resetovic ik doe dat in ieder geval altijd wel. Heb zowel een Amex kaart en Mastercard die ik kan gebruiken voor Hertz boekingen.
@Resetovic ik doe dat in ieder geval altijd wel. Heb zowel een Amex kaart en Mastercard die ik kan gebruiken voor Hertz boekingen.
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
Ik had in december ook deze C4 klasse gereserveerd, omdat deze goedkoper was dan midsize C klasse. Heb Hertz gevraagd en bevestigd gekregen dat ik gewoon uit PC mocht kiezen. Bij aankomst stond er inderdaad een polestar voor mij klaar, maar door de gold canopy reservering mocht ik gewoon uit de rijen kiezen (PC status),Ik heb het niet zo op elektrische huurauto's dus betaal dan liever iets meer voor een minimaal gegarandeerde Midsize suv Q4.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Bij mij is de Polestar (C4) helemaal uit het aanbod verdwenen. Geen enkele EV meer zichtbaar in het aanbod(ook geen kleinere auto's cat A, B, C)
De goedkoopste is nu een Large Sedan of voor $7 meer een Mid-size SUV.
Heb de mid-size SUV gekozen: door mijn PC status heb ik een gegarandeerde 1 klasse upgrade én mag ik uit de PC rij kiezen. Altijd goed dus
Landcode Bonaire, CDP 427346 (Amex Rewards), PC 210402, RQ BEST
De goedkoopste is nu een Large Sedan of voor $7 meer een Mid-size SUV.
Heb de mid-size SUV gekozen: door mijn PC status heb ik een gegarandeerde 1 klasse upgrade én mag ik uit de PC rij kiezen. Altijd goed dus

Landcode Bonaire, CDP 427346 (Amex Rewards), PC 210402, RQ BEST

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Voor zover ik weet (en uit eigen ervaring) geldt de 1 class upgrade niet voor SUV’s.
Mooie prijzen via Japan. Krijg $456 te zien voor een class C op TPA, periode 19 april - 03 mei.
Wat is de kans om vanuit de Five Star/ President's Circle een 7 zits SUV zoals een Ford Explorern mee te kunnen nemen?
Heb nu een boeking staan van 780 USD bij Avis.no voor deze klasse, maar voor 300 dollar wil ik wellicht wel ff met vrouw en kids de garage afstruinen

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik doe waarschijnlijk iets verkeerd, maar hoe zet ik de landcode op Bonaire en Curaçao?
-
- Amerika-expert
In Tampa is de kans op een 7 zitter niet heel groot de laatste 2 jaar, zou toch even gaan kijken inderdaad. Meestal de klasse eronder, Ford Edge etc.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3159 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-
- 4 Reacties