Nooit aarzelen om hulp te vragen, daar is dit forum voorVrouw Bloem schreef: ↑21 mar 2025, 17:11Dag allemaal,
Ik ga toch - na wat aarzelen - jullie hulp vragen. Wij hebben een auto nodig van 21 april (17:00) tot en met 4 mei (12:00) vanaf Miami Airport. Inleveren op dezelfde locatie. We hebben zo'n vier koffers en zijn met een gezin van vier personen (waarvan twee lange pubers). Zouden jullie eens willen meedenken voor het huren van een auto? Er komt veel voorbij in de posts, maar eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer.
Alvast heel hartelijk dank!
Wat voor auto je nodig hebt, is persoonlijk. Maar met twee lange pubers zou ik op zoek gaan naar een 7-zitter. Je kunt dan de laatste rij stoelen plat leggen en dan heb je genoeg ruimte voor vier koffers.
Bij avis.be met AWD code W819200 zijn de prijzen redelijk voor jouw periode (ik heb niet veel verder gekeken). Ik zou dan minimaal de klasse S (Grand Cherokee L of soortgelijk) pakken. Je kunt hier op het forum nog allerhande info vinden om je aan te melden bij het Avis preferred-programma, zodat je niet in de rij hoeft te staan en direct naar de garage kunt om je auto op te halen.