Verleden jaar heb ik voor bijna alle maatsdchappijen statusmatching gedaan en ik zie dat ik nog bij ze allemaal de highest ranking heb.
Toch is de goedkoopste optie voor wat ik nu zie, boeken bij Alamo.de met code THPPS15.
Verleden jaar had ik bij onze rondreis een Standard SUV geboekt en uiteindelijk hebben we een rondrit gedaan in een Ford Explorer en Jeep Grand Cherokee (beide 7 sitters). Gratis upgrade gekregen dus.
Nu heb ik voor 987 eur een Premiumklasse Crossover geboekt (7 sitter, met 3 koffers, Dodge Durango of similar). We zijn met zijn 4en, dus de achterte rij zullen we dan wel plat gooien. Verschil met de Standard SUV was toen maar 50 euro. Nu is de Premium Crossover opeens €1666,- terwijl de andere prijzen gelijk zijn gebleven. Voor nu lijkt me dit dus best een nette prijs, of kan ik ergens anders "beter" profiteren van mijn hoge statussen??
Concreet een paar vragen:
* Ik heb verleden jaar geen aparte rij gezien voor Premium Crossovers? alleen Full Size SUV's. Kan ik daar dan een auto uitkiezen? Zo'n Ford Expedition zie ik wel zitten
* Tijdens de boeking heb ik niets kunnen selecteren (of er overheen gekeken), dat mijn vrouw ook auto mag rijden. Is dit ook "verplicht" net zoals in Florida of zal ik hier extra voor moeten betalen?
* Boeking bevat SLP en Damage Waiver. Dus verzekeringstechnisch zit dat wel goed volgens mij?